Pozývame:

Ne 31.3.2024
Poprad @ Koľaj22

RUINEUM (SK), SUMA (SK), RANA (SK), NEREV (SK), HADONOS (SK), GANY (SK)
... ostatné koncerty

Vyhľadávanie:


Najnovšie fotky:

DRUGS, OTRAS, TEUFELSMAUER (28.3.2024, Košice @ Cassbar)

Najnovší rozhovor:

ROZPOR: "Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!"

Najnovší report:

MIND.OFF, ĎAS, DEPTHS OF MEXICO, MOIRA (23.3.2024, Košice @ Collosseum)

Najnovšia recenzia:

KAZOSTROJ - Masopust MC

Najnovší cestopis:

UCHAFU, FUKOTY, NERVA, TVOI POSTOI (Slovensko)

Najnovší článok:

Pozvánka na Riot over river 8

Naposledy naskenovaný zin:

Srbská vzbura #3.14 / 2011

Naposledy preložený text:

ARTURO - Walzer

Najnovší recept:

Goody foody na cibuľke a hríboch


Rozhovor: KRUGER

Autor: Adrik | Pridané: 17.1.2014 | Počet videní: 1920


Adrik: Nazdar, na začiatok sa tradične predstavte a napíšte niečo o sebe a kapele. Tudo: Čao Adrik! Tu Tüdö. V KRUGER-u spev.

Kryštof: Zdar, Já jsem Kryštof a v Krugeru hraju na basu od jeho začátků, tj. okolo podzimu 2010.

Blanche: Čau!!! Já su Blanche aka Bibi. Pocházím z Břeclavi, tzn. z jižní Moravy. Jsem mladá a úspěšná zpěvačka a mezi mé záliby patří kapely, koncerty, alkohol, cigarety, vaření a podobné domácí práce... hahhahahha...

Martin: Zdarec, tady Martin! V Krüger mlátím do škopků. Kapelu jsme dali dokupy s Kryštofem a Ferosem někdy v létě 2010. Původním záměrem bylo pokračování jiný kapely, která byla toho času v klinický smrti. Od toho jsme ale hned po první zkoušce upustili a začali dělat svoje vlastní věci. Kromě kapely provozuju mikro-label Wolfdrunk recs., se kterým občas vypomáhám s vydáváním v rámci různejch kooperací.

Adrik: Každý z vaších členov už predtým v nejakej kapele hral alebo spieval. Budem rád, ak sa o jednotlivých kapelách rozpíšte. Prečo potom vznikol KRÜGER? Veď aj tie predchádzajúce tiež hrali / hrajú špinavý a hlučný punk.

Tudo: Prvá kapela kde som hral bola E 330 z Komárna. Začali sme hrať koncom roka 2002.  Hlavným cielom bol hrať crust, rýchlo a jednoducho. Kapela nahrávala tri krát (dvakrát so mnou). Prvé dve nahrávky by mali vyjsť ako kazeta na Ultima ratio ale nič z toho. Rauha turva potom vydala všetky tri veci na jednej kazete. Ďalšie kapeli boli UNTERMENSCH DE LUX a TMA, tiež z Komárna a okolie. Tie dve kapeli fungovali súbežne  a boli v nich skoro tí istí ludia. To bolo niekedy v druhej polovici 2007. Obidve kapely hrali zase len rýchly a jednoduchý hc/crust, každý trochu inak. Existujú nahrávky ale okrem 1-1 songov na tvojej kultovnej a zaslúžene legendárnej kompilačke,  ešte nevyšli. Plánujeme vydať UDL/TMA split kazetu, ale trvá to už dobrých päť rokov.  Chvílu som hral v ODIAR DE MUERTE, crust/punková záležitosť zo Šale. Potom som dlho nehral nikde, kým som v 2010 nepresťahoval do Stověžaté a nenarodilo sa monštrum LIBERA IN CAUSA. Malo to (bohužial) docela krátky život. Je jedna slabá nahrávka zo skúšobne a jeden live recording, čo som nikdy nepočul, ale že vraj je to docela  vydarený. To, že ako sa vznikli KRUGER ti povie niekdo iný.

Kryštof: Já hrál před Krugerem v hc/punk kapele INSANITIESS, kterou jsme měli s kámošema z kola. Kapela měla rok až dva fungování. Po jejím rozpadu jsme se začali scházet postupně s Ferosem, pak s Martinem a tak to všechno nějak vzniklo. Na zpěv přišel Tudo, který hrál už s Martinem Libeře na kejtru a Maja, Slovenská imigrantka, která se boužel musela vrátit :) . Ihned po jejím odchodu přišla Blanche, která už měla hodně zkušeností z předchozích kapel. V současnosti hraju ještě kytaru v BLINDED - Pražsko- Sázavský počin.

Blanche: Já jsem začala svou "kariéru zpěvačky" v brněnské kapele PRIPYAT, což je podle mně kapela s nejlepším jménem :+) PRIPYAT sice nemělo nějak extra dlouhé trvání, ale vrylo se hluboko... Pak mi jednoho dne zavolal Kubánec a tak jsem se dostala do TOMORROWS HELL. To bylo super!!! V TH mě to hafo bavilo, muzika, texty, lidi, koncerty, pičoviny, hovadiny, sranda, výlety, řešičky... prostě všecko možné aj nemožné... Kluci jsou prostě skvělí týpci. Když jsem je po čtyřech letech opouštěla, tak to pro mě nebylo vůbec lehké... Něco jako Sophiina volba, ale nakonec vyhrálo přestěhování se z Břeclavi do Prahy... což znamenalo můj konec v kapele z Otrokovic. Chlapci trochu pozměnili sestavu a hrají dál (a podle mně je to lepší muzika než se mnou). Proč vznikl KRUGER nevím, jelikož sem do kapely došla jako poslední... respektive su náhrada za původní zpěvačku Maju, kterou tímto zdravím :+) No a jako náhrada se celkem u jímám, takže teď zpívám ještě v JONESTOWN z Kladna :+)))

Martin: Před Krüger jsem hrál jen v LIBERA IN CAUSA (společně s Tudem), která aktivně fungovala skoro na den přesně jeden rok. KRUGER fungoval zároveň s LIC. Hlučnýho punku není nikdy dost, takže momentálně zkouším ještě s GOMORA.

Adrik: Pekne ste sa rozbehli s vydávaním sedempalcov. Napíšte niečo o chystanom druhom samostatnom singly. A ako ste sa dostali k splitku s LOS REZIOS? S ktorou vysnenou alebo spriatelenou kapelou by ste chceli mať v budúcnosti split?

Tudo: Vysnený split už sa blíží. DISKOBRA!!!!!!!!!!!!!!!!

Kryštof: Druhý samostatný singl je už venku, materiál byl nahrán v Jihočeském studiu Hellsound na jaře tohoto roku. Většinu zařizování ohledně desek statečně přejímá Martin, za což mu patří oprávněné díky. Jinak nebránil bych se žádnému splitu, jsem pro každou kapelu :)

Blanche: Splitko s BOMBRAID by bylo fajn :+)

Martin: Vezmu to popořadě... S LOS REZIOS jsem byl v kontaktu už z dřívější doby, kdy jsem jim zařizoval lis prvního LP a singlu. Jsou to poměrně aktivní a sympatický chlapíci a my měli ještě pár nahranejch válů, který se nevešly na první singl, takže slovo dalo slovo a singl byl po "menších" průtazích s dodáním nahrávky Rezios venku. Naše druhý samostatný EP je už venku. Nahráli jsme to zase v Hellsoundu a o obal se postaral maník z Německa jménem Igel. Čekuj jeho web: warholy-art.de Do budoucna se plánuje jedno 4-way split LP, možná další split 7“ a pak kdoví... Splitko s kýmkoli, kdo je nám hudebně a myšlenkově blízko... Skvělý by bylo s někým z trojky STATE OF FEAR / CONSUME / DEATHRAID... hehe

Adrik: Samozrejme, že je pekné mať splitko s kapelou z Japonska alebo Švédska, ale podľa mňa by splity mali vychádzať z priateľstva, spoločných koncertov alebo aspoň z dlhoročnej komunikácie s danou kapelou a nie že kapely majú spoločnú nahrávku, a potom sa ľudia z druhej kapely ani len neozvú tým prvým, ak majú náhodou v ich meste koncert (prípad jedného slovensko – švédskeho splitu). Čo si o tom myslíte?

Martin: jasný, souhlasím s tebou, kapely jsem vypsal s nadsázkou jen proto, že mám rád pomalu všechno, co od těhle lidí kdy vzešlo... Jinak co se týká našeho splitka a v podstatě i plánů do budoucna, je to víceméně přesně jak píšeš. S Rezios si píšu několik let (viz předchozí odpověď), od doby, kdy jsem snad ještě ani netušil, že někdy budu mít kapelu... hehe... Když byli teď v létě v Evropě, dělali jsme jim koncert a odehráli s nima pár akcí, takže nějaký spříznění tam bude… S ostatníma plánovanejma deskama je to stejný, jde vždycky buď o kámoše nebo spřátelený kapely...

Tudo: Máš pravdu.

Blanche: Přesně jak říkáš, ale tož BOMBRAID je srdcovka a o BOMBRAID se nediskutuje :+)

Adrik: Zatiaľ ste obe dosky vydávali v kooperácii mnohých malých labelov a jedincov. Bolo jednoduché alebo obtiažne dať toľko ľudí dokopy?

Martin: Přesně tak, nic jinýho nám nezbylo, sami na to nemáme.. hehe.. Sehnat přísliby jednotlivých labelů bylo překvapivě vždycky docela rychlý. Horší už to bylo dostat ze všech peníze včas, ale jakž takž to fungovalo a s lehkýma komplikacema se to vždycky povedlo nějak dotáhnout.

Adrik: A ako funguje Wolfdrunk records? Čo všetko si vydal? Podľa čoho si vyberáš kapely? Predáš / vymeníš v pohode všetky nahrávky? Rozmýšľal si niekedy o tom, že by si raz niečo vydal aj sám?

Martin: O kdovíjakým fungování asi ani moc nemůže bejt řeč. Prostě mám rád vinyly, takže pokud se mi něco zamlouvá a dovolí mi to momentální finanční situace, rád pomůžu s vydáním. Pomáhám v podstatě jen kapelám/labelům, který znám, nebo ke kterejm mám nějakej osobní vztah. Pomáhal jsem s deskama LOS REZIOS, GOMORA, Šakalovýma kompilačkama Posloucháte Jižní Čechy, ROXOR a pár dalšíma. Poslední dobou mě ale už vysávaj jen desky KRUGER. Většinou se postupem času všeho zbavím. Nemám moc obchodního ducha, takže nějaký distro v mým případě moc nehrozí. Spíš různě měním za desky, který chci pro sebe. Sám bych rád někdy něco vydal, ale myslím, že si to asi jen tak nebudu moct dovolit a hlavně bych si pak mohl s  těma deskama tak akorát obložit pokoj, protože nevím jak jinak bych se jich zbavil... hehe...


Adrik: Hádžete svoje veci iba na vinyl, takže určiť diagnózu nebude obtiažne: vinylová závislosť. Zbierate všetci platne? Koľko toho máte doma na políčkach? Máte nejakú hranicu alebo cenu, za ktorú si už dosku neobstaráte aj keby to bola rarita, ktorú zháňate roky? V Čechách sa to s doskami poslednú dobu dobre rozbehlo nie?

Martin: jo, něco na tom bude... Kolik mám desek přesně nevím, poslední dobou v tom začínám mít docela chaos, ale velkejch by mohlo bejt tak kolem 600 a singlů asi o něco míň. Je skvělý, že vychází tolik desek, bigbeatu není nikdy dost... hehe... ale na druhou stranu je toho tolik, že to člověk už pomalu nestíhá sledovat a vejplata už nestačí, abych si pořídil všechno, co bych chtěl, takže musím víc vybírat a rozmejšlet se co vezmu... Limit žádnej nemám, záleží na tom jak moc po daný desce toužím, ale obecně se mi čím dál tím víc hnusej předražený aukce raritních desek a nemám nejmenší chuť podobný věci moc podporovat. Takže: Hail to bootlegs!!!

Kryštof: Sbírám, ale jsem zatím v začátcích, mám DIY pořadač, který už bude brzy plný. Snažím se hlavně o desky, které jdou težko sehnat. Na ceně a  hranici nezáleží, pokud je to nahrávka, která za to stojí.

Tudo: Vinylovú závyslosť nemám. Ani gramec. Neaké kusy doma mám, vačšinou som ich dostal. Minule som kúpil BOMBRAID - "Destinations" LP za kilo bez obalu. Kupujem kazety.

Blanche: Vinyl rulez! Cédéčko se ti stejně za chvilu rozpadne a chybí tomu ten obřad, který miliju. Vytáhneš desku, otřeš ji od prachu, nastavíš jehlu, dávám znamení a púšťám. Vinyl má prostě styl. Bohužel mi bylo při jednom stěhování hodně desek ukradeno (spolu s kompletní sbírkou Antikristovej predkožky a Mrdkých pudů Jany Kirchner - fňuk). Kdybych měla dostatek peněz, tak nemám žádnou hranici, mimochodem, jestli máte někdo Davida Bowieho v němčině, tak beru!! Desek není nikdy dost.

Adrik: Texty máte v slovenčine, Blanka nepíše žiadne? Dobre sa ti spieva po slovensky?

Tudo: Blanka začala s nami spievať pred rokom a pol. Od té doby všetky texty písala ona. Predtým to písala buď Maja alebo ja. 

Blanche: Hahahahhahahahahaha..... No, po slovensky se mi zpívá velmi dobře, líp než česky. Slovenština je taká ohebnější, či co, líp de do huby, bo jak to mám nazvat :+))) No a od té doby, co su v KRUGERU, tak píšu texty já... ve slovenštině... (samozřejmě je musím posílat ke korekcím pověřeným osobám, jelikož slovenský pravopis zatím bravurně neovládám :+))) Takže tato otázka mě fakt rozesmála :+))))) No a jeden text máme v němčině, ale tak to snad nevadí, ne? Hahahahha...

Adrik: Takže rozumieš v pohode po slovensky? A prečo väčšina mladých v Čechách nie? Veď len v Prahe je miliarda Slovákov. Neinfikovala slovenská sekcia do kapely alkoholizmus? A ako bolo vlastne na Slovensku? Čitatelia chcú nejakú bulvárne historky, ináč mi klesne sledovanosť.

Blanche: Ano po slovensky rozumím v pohodě. Proč většina mladých v Čechách nerozumí, to teda fakt nevim, protože já su z Moravy a tam umíme slovensky všichni. A jesli de o ten alkoholismus tak sem kapelu trochu infikovala já. Kdo byl v Šuranech, ví svoje. Čímž se dostáváme k tomu bulváru, ten kdo mě trochu zná, ví že si občas ráda přihnu a pak vyvádím hovadiny. No a při jednom koncertě v Šuranech jsem excelovala natolik, že jsem skončila s rozmláceným ksichtem, ostudou na krku, takže když jsme pak jeli na druhý den k mojí máti na nedělní oběd (Krüger + Intastacy),¨ tak mě máti přivítala slovy: "no jasné osm pankáčů krasterů, ale moja céra mosí vypadat nejhůř". Je teda jasné, že na Slovensko se ráda vracím a do Šuran obzvlášť. Když sme tam hráli na podzim a po koncertě sme jeli ke Špendlíkovi dom. zapoměli sme na Tuda, kterému se podařilo za náma přijet až za 5 hodin. Dodnes nevíme, jak se mu to podařilo. A už vůbec nevíme jak došlo k tomu, že se rozbil Špendlíkův skleněný stolek, na který nesměl nikdo ani šáhnút. Tututudúúú...

Adrik: Spievate o tom, ako sa človek kvôli nezmyselnej práci, konzumu a pokroku podriadil. Robí z kapely niekto svoju vytúženú prácu alebo aspoň prácu, ktorá by ho bavila a neodpočítava v nej len hodiny a minúty do konca? Kedy sa vlastne ľudia vzdávajú svojich snov a prispôsobia sa takmer hocičomu, čo predtým bolo proti ich srsti? 

Tudo: Práca ktorú mám teraz by mohla byť docela v pohode ale samozrejme neni. Už tretí rok robím v jednej nemocnici na chirurgii na operačnom sále ako ošetrovateľ. Otrokársku prácu, ktorú som viac-menej nútení robiť len pre prežitie, zo srdca nenávidím. 

K: Odpočítávám minuty i sekundy :) . Já teď pracuju prvním rokem, vytoužená práce to není, ale aby mohl člověk dělat něco, co ho baví tak to boužel v dnešní době jinak nejde, prostě ojeb..

Blanche: Já mám docela štěstí bych řekla... Pracuju jako pokladní v hudebninách. Nemusím nosit žádné pracovní uniformy, což je super...a piercingy a tetování nikomu nevadí, takže cajk. No a kdo z muzikantů by nechtěl pracovat v obchodě plném kytar, že? :+)

Martin: "Vytoužená" práce je pro mě "žádná" práce.. hehe... Ale i přes to, že nemůžu říct, že by mě moje současná práce kdovíjak vnitřně naplňovala, nemůžu si ani stěžovat a kromě ranního vstávání a toho pocitu, že něco "musím", mě nějak vyloženě nedeptá... Sny jsou fajn, ale ne každej má to štěstí, že ho uživí to, co ho baví... Nedokážu říct proč lidi takhle otočej ani nikoho takovýho neznám, sám bych asi těžko mohl dělat něco, s čím vyloženě nesouhlasím a co se mi příčí... Na druhou stranu, občas bejvaj lidi okolnostma dotlačený k zoufalejm činům.

Adrik: Hrali ste mimo iných aj na pražskom squate Cibuľka, môžete nám napísať viac o tomto priestore?

Tudo: O Cibulke vela písať neviem. Hrali sme tam raz, majú dobrí priestor na koncerty, čajovňu a ja neviem čo ešte. Povedal by som, že majú to tam dobré ošéfované.

Kryštof: Cibulka je skvělej prostor, jsem rád že jsme na tomto místě mohli zahrát. Je to velký statek, se sálem a spoustou obytných prostor. Po pádu Milady další super místo.

Martin: Jo, na Cibulce jsme na jaře "křtili" splitko s Rezios. Jde o starej starej statek, kterej je snad i prohlášenej za památku. Je to parádní místo, kde si i přes to, že je to pár stanic tramvají od centra, připadáš jak na venkově. Momentálně je to v Praze v podstatě jedinej fungující squat, kam se po nesmyslným vyklizení Milady (doteď na ní kromě igelitový střechy nikdo ani nesáhl a jen chátrá), následně Truhlářský, Discentra a Zlíčina přestěhovala část kolektivu... V dnešní době to dospělo po prvotních peripetiích k dohodě s majitelem, čímž se to celý zlegalizovalo... Mrkni na web, pořád se tam něco děje: cibulka.squat.net.

Adrik: Tiež ste varení pečení na Marjánce v Stříbrnej Skalici, môžete niečo napísať aj o tomto fleku? Organizujete tam koncerty aj samy?

Kryštof: Hospoda u břehu řeky se zahrádkou, dobrym pivem a velkým prostorem uvnitř, co chtít víc! Nejlepší jsou vždycky kreace u tyče, která je uprostřed klubu. O organizování spíš Martin.

Martin: Na Marjáně občas pořádáme koncerty v rámci kolektivu Schmeichel Kabinett 666... V Praze je problém sehnat klub, kde se může hrát non-stop celou noc a nemusí se končit ve 22:00. Marjána je skvělý místo se zázemím pro kapely, vstřícnou majitelkou a není to zas tak daleko od Prahy takže tam jsou lidi docela naučený jezdit.

Blanche: Na Marjánce je to dycky smrt.

Adrik: Na ktorom koncerte českej alebo slovenskej kapely ste naposledy od úžasu nevedeli zatvoriť svoje dýchacie ústrojenstvo. Čím to je, že v Prahe bolo toľko kapiel, ale kým sa k ľuďom dostane nejaká ich nahrávka, tak už je kapela dávno po smrti a členovia mastia v piatich ďalších kapelách.

Martin: V československu je spousta skvělejch kapel, ale u mě jednoznačně vedou HOW LONG! Poslední koncert, kterej jsem viděl (čertužel i organizoval) se sice moc nevydařil díky technickejm problémum na straně zvukaře, ale jinak je to klasa... Proč je v Praze taková úmrtnost je záhadou i pro mě, prostě jsou věci, který neovlivníš.

K: Naposledy se mi líbili SLAVERY, který před nějakou dobou začali a dost slušně to rozjeli.

Tudo: CONTROLLED EXISTENCE, BLINDED, PASKUDA, NEEDFUL THINGS napríklad.

Blanche: Človeče už si ani nepamatuju, kdy mně naposledy spadla sánka. Hodně mě ovlivňuje celková atmosféra koncertu.

Adrik: Fajčíte? Aký máte názor na fajčenie na koncertoch, alebo ešte lepšie, keď vegetariáni fajčia? Je to v pohode?

Martin: Já osobně nekouřím. Ale díky tomu, že většinu času, kterej trávím s kámošema, jsem v zahuleným prostředí, jsem na kouř docela zvyklej a dá se to snášet. Na druhou stranu uvítám, pokud je koncert nekuřáckej. Aspoň nějaká solidarita s kapelou by měla bejt a myslím, že nikoho nezabije, když si na toho vajgla vyběhne před klub. Kouření u lidí, který o sobě tvrděj, že jsou veg*****ani moc nerozumím. Sedí to k veganství asi tak jako nošení křiváku...

Kryštof: já nekouřim, ani mě to nikdy nějak nebralo. Ale vegetariánství a  kouření jsou podle mě v rozporu, každou krabičkou dotyčný podpoří společnosti, které vydělávají na zdraví a životech zvířat. Je to ale každého věc. V dobře větraných prostorech se dá udělat kompromis, ale přijde mi že už to i tak nějak k těm koncertům patří..

Tudo: Fajčím. Občas viac, občas menej. Nefajčiarské sály na koncertoch sú v pohode. Veganstvo plus fajčenie nie je moc košer, ale čo už?!

Blanche: Hele tohle já vůbec neřeším, jsem vegetariánka několik let, chvíli jsem i koketovala s veganstvím a kouření cigaret je stále jedním z mých největších koníčků. Důkazem toho je i mé nové tetování, které vzniklo v tetovacím salónu - hospodě, a tím je logo mých oblíbených cigaret. Na druhou stranu si nedovolím při vystoupení kouřit muzikantům přímo pod nos, to se prostě nedělá...

Adrik: Vďaka za váš čas, chcete niečo dodať na záver? Kedy vás uvidíme na Slovensku?

Martin: Na Slovensko jezdíme docela často, ale je fakt, že až k vám jsme se ještě nedostali. Jestli se ale konzumace pálenky přímo stupňuje s tím, čím dál na východ člověk dojede, máme se na co těšit a rozhodně nemůžu za náš výkon ručit... hehe... Každopádně příští rok jedem na východ Polska, tak by se třeba dalo sjet i do zakarpatí. Díky za fajn otázky. Hodně štěstí se zinem, labelem a distrem...

Kryštof: My děkujeme za rozhovor, dodal bych ať se ti hlavně daří. Ze Slovenska jsme se zrovna nedávno vrátili, bylo to opět o zdraví.. Myslim si ale, že se tam určitě brzo potkáme :)

Tudo: Dík za záujem. Maj sa dobre. Pozdravujem známich.

Blanche: Díky moc za rozhovor. Mimochodem kdybys věděl, co tohle všechno provázelo, jsem ráda, že se odpovědi dostaly znova do elektronické podoby. Já a počítač totiž nejsme moc velcí kámoši. Tímhle zdravím ségru, která mi pomohla a obětovala se tak pro získání popularity. Díky Hani!!! Taky chci poděkovat svojí kapele, že se mnou přežila vánoční pracovní období. No a doufám, že se na Slovensku uvidíme už čoskoro!!! :+)

Pridaj komentár k rozhovoru:

Meno:

Email:

Antispam: M+R+J

Správa:

Zaujalo nás:

Posledné komentáre:

včera 14:49 deegee:


Wrbo: Nesom istý, či si Adam pamätá večer :(
23.3.2024 MIND.OFF, ĎAS, DEPTHS OF MEXICO, MOIRA Košice @ Collosseum (report)

27.03. 07:06 Wrbo:


haha super report :-) Adam mi to podal podstatne strohejšie, už aj čítam, že prečo :-D
23.3.2024 MIND.OFF, ĎAS, DEPTHS OF MEXICO, MOIRA Košice @ Collosseum (report)

22.03. 19:06 emo:


Jedina moznost spieval Achmed. bol aj Vrabec ale nie vzdy. a staly clen bol Papi na gitare. Bicie neviem kto.
18.3.2024 PRACH, PIVNICA, NONCONFORMIST Banská Bystrica @ Bosorka (report)

22.03. 12:15 Majo:


Jasné že Košice!!!pilier ug scény vtedy a z chromatic A
18.3.2024 PRACH, PIVNICA, NONCONFORMIST Banská Bystrica @ Bosorka (report)

21.03. 19:21 adrik:


http://muzika-komunika.blogspot.com/2017/02/jedina-moznost-skusobna-live-atrium.html
18.3.2024 PRACH, PIVNICA, NONCONFORMIST Banská Bystrica @ Bosorka (report)

21.03. 19:20 Noro TT/Wien:


A bola tu otazka na tu Jedinu Moznost. Mysli sa JM z Kosic, kde hrali clenovia Nonc., tusim v 1989-91 (inac velmi potesilo, toto pocut po vyse 30 rokoch!)
18.3.2024 PRACH, PIVNICA, NONCONFORMIST Banská Bystrica @ Bosorka (report)

21.03. 19:17 Noro TT/Wien:


Dobre si to napisal kamo! Oplatilo sa z Viedne prist, aj ked boli namietky, ze Noncoformistisu nezohrati, ale u mna to atmosfera koncertu (aj pred koncertom) prevalcovala. Prach som predtym nepoznal ( ..
18.3.2024 PRACH, PIVNICA, NONCONFORMIST Banská Bystrica @ Bosorka (report)

21.03. 11:58 Majo:


A ktorej jedinej možnosti?lebo jedna je niekde z Handlovej,
18.3.2024 PRACH, PIVNICA, NONCONFORMIST Banská Bystrica @ Bosorka (report)

20.03. 21:21 fog:


no vidis brasko, ako si to pekne naklepal. ako nic. mucosolvan na hrad.
18.3.2024 PRACH, PIVNICA, NONCONFORMIST Banská Bystrica @ Bosorka (report)

20.03. 11:05 Kubo:


A na záver setu Nonconformist ešte odznel cover kapely Jediná Možnosť ! Ak sa Vám dá tak určite choďte na ich koncerty v Žiline, Nitre, Bratislave, Brne a Prahe.
18.3.2024 PRACH, PIVNICA, NONCONFORMIST Banská Bystrica @ Bosorka (report)