Pi 24.5.2019 - 25.5.2019
Fear fest:
DEVIATED INSTINCT (UK), EXTINCTION OF MANKIND (UK), HONNÖR SS (Švédsko), AGNOSY (UK), SLUTET (Švédsko), SYSTEMIK VIOLENCE (Portugalsko), PISSCHARGE (Nemecko), BRINK OF DESPAIR (Nemecko), ATERFALL (Švédsko), PANIKATTACK (Švédsko), KILLBITE (Nemecko), TERRORVÄLDE (Švédsko), ANTIGEN (CZ / Nemecko), DEATH CULTURE DEPRIVATION (CZ), ENCORE (CZ), CAPSAICIN (CZ), KIBERA (CZ)

Praha, Modrá vopice

DIS-K47 / MORAL HANGOVER - LIMIT (TOTALITARIANISM STILL CONTINUES)
11.00 €

MORROW, ECHELONS (9.5.2019, Viedeň)

INCRIMINATE, HROBÁR, NOTHING CLEAN, ENDLESS SWARM (3.5.2019, Lovčica, Iba pohoda)

Urbura - Krvavá nevěsta CDr

Pozvánka na Fear fest 2019

Smrt #1 / 2006

Št 18.4.2019 - NEWS ON SCENE
Brexit sa blíži a hneď tri albumy britských kapiel aktuálne vychádzajú u PHR:
ONE WAY SYSTEM - "All systems go" 12": OWS asi nie je potreba predstavovať. Kapela vznikla v roku 1979 a s prestávkami funguje dodnes. Ich prvý album z roku 1982 je prvotriedna kolekcia songov, do ktorej sa môže smelo zakusnúť akokoľvek náročný punkový fanúšik. Brutálne rýchle songy striedajú tie v strednom tempe, ale za každým so silnými refrénmi. Nasraný punk so štipkou oi, ktorý aj po tých rokoch má čo povedať. Všetko toto radí "All systems go" medzi najdôležitejšie street punkové dosky vôbec. ONE WWAY SYSTEM tiež bezpečne medzi hudobnú punkovú špičku, ktorej meno sa dostalo medzi povinné nápisy na sidovkách.
the OUTCASTS - "Self conscious over you" 12": Jedna z prvých severoírskych punkových kapiel vznikla už v roku 1977. Názov si kapela zvolila potom, čo ju behom týždňa vyhodili hneď z piatich klubov. Toto boli fakt divoké punkové roky. Aj tak sa the OUTCASTS podarilo rýchlo uchytiť na rodiacej sa punkovej scéne v Belfaste a podpísať zmluvu s kultovým labelom Good vibrations. Ich prvý album sa tak stal zároveň prvou veľkou deskou vydanou na tomto labeli. Album plný chytľavých melódií, zapamätateľných sloganov a refrénov práve vychádza vo vinylovej reedícii.
the STRAPS 12" / CD: Debutný album the STRAPS vychádza vôbec po prvýkrát v reedícii. Ťažko zohnateľná doska vydaná pôvodne v roku 1982 obsahuje dvanásť punkových songov. Drsný zvuk zabalený do úžasných melódií, ktoré ti potom, čo sa ihla dotkne asfaltu, nedovoľujú zostať v kľude. Je neuveritelné ako ostrý zvuk doska dodnes má. V zostave the STRAPS sa objavili členovia kapiel ako the PACK, UK SUBS, THEATRE OF HATE i PUBLIC IMAGE a na doske hosťoval i Rat Scabies z the DAMNED. Doska vychádza na farebnom vinyle a tiež na CD.

[späť na novinky]