Predstavujeme: BASAL BANAR (SLOVENSKO)

Autor: Marek & Adrik | Pridané: 6.2.2013 | Počet videní: 1707

Sme BASAL BANAR alebo ako nás volajú domáci Bagdad Barman zo Zvolena, sme 4 psychycky narušení ludia: Čaky, Vlado, Punčoška, Marek, ktorí začali hrať niečo ako krast a pred pár mesiacmi sa ku nám ešte pridala piata členka za mikrofón Majča. Hráme cca od roku 2011. Začiatky boli kadejaké, samozrejme sa viac pilo ako hralo ale najhoršie bolo to, že nebolo nikoho, kto by hral na bicie. Keďže Čakymu to išlo jedinému ako tak na bicie, tak sa vzdal gitary a zobral paličky a začal trieskať do tých bicích.
Pár koncertov sme odohrali tu v okolí Zvolena. Prvý bol v Banskej Bystrici s kapelou MADCULT 23.septembra, ten dátum si pamätám presne, lebo po koncerte som si nerozvážnym skokom z valca zlomil pätu:D. A mohlo byť aj viac odohraných koncertov, lenže s bubeníkom sme otroci korporácie na plný úväzok, tak sa nedá vkuse a najviac nás mrzia asi zrušené koncerty, ktoré sme potvrdili a neprišli kvôli tomu, že daktorí členovia, keď začnú piť, tak musia pokračovať v tom aj pár dnííí.. hehe
Vo Zvolene pred rokom sme spravili zbierku pre zvolenský útulok, ktorá dopadla nad očakávania, a samozrejme v decembri bola vydarená akcia v pivárni Pohoda a teraz nás čaká útok z Prahy vo februári, tak ak nebudeme leniví alebo ja nebudem lenivý, tak aj v budúcnosti ešte určite vyriešime dáky koncert.
Texty sú o všeličom možnom o smrti, ale hlavne o tom čo nás serie (banky, náckovia, kotlebovci, robota....)
V najbližšej dobe plánujeme vydať split CD s kapelou DISENT, bude to naša prvotina. Všetko už viac menej je už len vysrať obaly a rozdávať:)

Marek

Adrik: Začali ste organizovať koncerty vo Zvolene, povedzte nám niečo o nich? Ako si vyberáte kapely? A ako ich prijímajú ľudia?

Marek: No popravde povedané zatiaľ každý koncert, čo sme vyriešili v poslednom čase, som bol poväčšine ja, ale samozrejme mi pomohli aj ostatní členovia kapely a nielen členovia kapely, ale aj kamaráti, čo sa týka plagátov a propagácie... Členovia mi vypomohli tak, že popožičiavali buď bicie alebo mi pomáhali nosiť cárachy zo skúšobne a samozrejme Punčoška so svojou milou sa obracali v kuchyni a pripravovali jedlo či už pre kapely alebo pre návštevníkov, ale vždy nápad skrsol v mojej hlave, až na zatiaľ poslednú akciu, do ktorej ma nahovorila Majča a ide somnou do toho. Ja som inak spáchal aj v minulosti zopár koncertov, ale to bolo ešte za čias môjho pôsobenia v kapele DISASTER, ale to bolo dávno. Kapely vyberáme podľa toho, čo frčíí na rádiu Slovenský rozhlas:D.. Ale tak asi to čo počúvame, čo sa nám páči a čo by sme chceli vidieť naživo v tomto našom Zvoľene. Zatiaľ čo som organizoval každý jeden koncert, tak to vyzeralo vždy dobre, čiže plno ľudí, neprerobil som, zábava ako sa patrí tak si myslím, že ich prijímajú v pohode.

Adrik: Tiež ste organizovali zbierku na útulok. Pomáhate mu aj iným spôsobom? Čítal som na Vašom bandzone príbeh o zachránenom vlčiakovi, ktorého postrelil poľovník. Už má svojho pána? Čisto teoretická otázka, ako tomu zabrániť? Bude niekedy na Slovensku zákon ochraňujúci zvieratá pred týmito opitými sadistami? Pomohlo by zavedenie psychotestov k prihláškam "priateľom lesa"?

Marek: Jo, to bol tiež taký môj výmysel. Hovorím si vo Zvolene sme ešte nemali koncert a ak máme mať prvý koncert, tak to proste musí byť určite niečo, čo ešte v tom zaprdenom MRC nebolo a napadlo ma toto a určite sa v tom bude ešte pokračovať. A dopadlo to fakt super si myslím. Pre psíkov zo zvolenského útulku sa vtedy toho vyzbieralo fakt dosť, samy ľudia z útulku boli prekvapení, že ako dokážu takýto vyvrheľovia a feťáci pomôcť opusteným kuťom v útulku. Budeme v tom určite pokračovať, len teraz pred nedávnom si to zobral v BB na starosti Ave z GORDON SHUMWAY, tak vo Zvolene někdy přísťě. Pomáhame aj vo voľnom čase, ale nie dáko úplne aktívne, ja mám doma troch psov a tiež jedného z útulku, tak tiež mám doma taký mini útulok:D Takže v rámci možností dáke to venčenie. Jo to keď som bol raz cez zimu pomáhať vystieľať koterce na Budči v útulku aj s kamarátom, tak vtedy prišla Dominika do útulku a aj kus meškala a vravela že to práve kôli tomuto nešťastníkovi, lebo ho musela niesť na operáciu ale bohužiaľ daľší osud tohto vlčiaka nepoznám. Na priateľov lesa majú najtažšie srdce asi naši speváci.

Punčoška: Tým by asi nič nepomohlo, aj k fízlom sú psychotesty a pozri ako to tam vyzerá. Keď sme raz boli v Tatrách tak sme tam stretli jedného Čecha, ten nám rozprával ako mu pes skočil do Štrbského plesa. Hneď k nemu priskočil "ochranár", že tam sa nemá čo kúpať a pokuta 30 grošov. On sa mu to snažil vysvetliť čo sa mu nakoniec podarilo, ale pánko "priateľ lesa" ukončil rozhovor s tým, že keby videl toho psa v lese tak ho zastrelí. Čo je to za človeka a s akým vzťahom prírode keď chce bezdôvodne zabiť zviera. Moje riešenie je v tom, že keď vidíš v lese poľovníka bez obojka tak ho zajeb!

Adrik: Takže splitko s DISENT. Ako a prečo k tomu došlo?

Marek: Splitko.. hehehe... no proste je. Ako?? Raz nás Peťo, drummer z DISENTU volal na záskok na jeden koncert, kde sme nemohli prísť, lebo som mal zlámanú pätu. Odvtedy sme spolu ostali v kontakte a že ideme do toho s vami a vzniklo split. Asi tak dáko. Tak dúfam, že už sa konečne ľady pohnú a 15teho februára vo Zvolene na koncerte už bude komplet a budeme ho môcť šíriť medzi ľudí. A k splitku DISENTI tam narúbali 11 songov, my 8 z toho jeden cover od našich otcov s názvom SEPULTURA - "Troops of doom". THRASH TILL DEATH!! Jebať novú školu oldschoooool!

Adrik: Skoro všetký ug kapely z okolia Zvolena a Bystrice majú skladbu proti Mariánkovi. Robia často problémy? Mali ste s jeho poskokmi aj fyzické problémy? Ako je to možné, že v bývalom centre SNP je ich z celého Slovenska asi najviac?

Marek: Jasné, že robia už len svojim bytím. Boli ale nie je to našťastie dáko veľmi kritické aj keď vždy hrozia s tými jeho poskokmi dáke problémy. Nuž a to ti netuším prečo práve tu, možno je tu dáka choroba v našej kotline kotlebovská?? Hlavne ma serie, že aj v robote keď sa bavíme o dákych problémoch, tak ľudia čo vôbec nemajú dočinenia s nimi, tak si zastávajú Mariánka, tak asi preto by sme ich najradšej vymazali z povrchu zemského nak tu nešíria nenávisť a tie jeho bludy.

Punčoška: Paradox je, že sú vôbec na Slovensku. Tak ako Marek povedal, ľudia ani nevedia čo je zač, ale súhlasia s ním. Stačí len nenávisť k "cigáňom" a berieš ho ako svojho ideologického vodcu, ale riešenie nemá na nič, len pičuje na príživníkov. Najsmiešnejšie je, že keď si pozrieš kandidátku tej jeho strany tak tam má aj zopár nezamestnaných, či príživníkov? Vo Zvolene nájdeš väčšinou tých.

Adrik: Čo vyjadruje spevák svojimi prevlekmi a vyzliekaním na koncertoch? Či je to len prejav celodenného pracovného stresu?

Marek: To ti nikto nepovie iba on.. my sa tiež vždy nechávame prekvapiť čo sa stane nabudúce:D

Punčoška: Ja som študák (aj z toho mám síce stresy) a beriem brigády čo prídu plus mám na pol úväzok príležitostnú robotu tak zažívam finančný stres, ale s tým to veľa nemá. Keď som nahý tak som taký ako ma seitan vyvrhol a nemá mať kto predsudky okrem toho nech sa nikto nehanbí za to aký je do piči veď vyzerám ako pred smrťou keď sa vyzlečiem a zase radšej nahý ako s norkovým kožuchom za 20 000 :D Mám pocit, že na tom prvom koncerte s MADCULTOM mladé baby čakali svaly, x-ká a tak podobne ich skoro jeblo keď sme tam nabehli :D Ale nebudem trepať filozofické reči, chcem sa páčiť Marekovi. Po koncertoch sa už aj on vyzlieka :D ale zistil, že je v nebezpečenstve keď to robí predo mnou!!! Majča navrhla, že mi spraví obriezku tupou mačetou to bude heavy metal!!!

bandzone.cz/basalbanar