SHEEVA YOGA / KUMURU 7"

Totalitarianism still continues
Myšlienka spoločného vydania medzi KUMURU a SHEEVA YOGA prišla snáď v máji 2008 na spoločnom slovenskom turné oboch kapiel spolu s xDISNEYx a NOT!, no a samotná realizácia sa uskutočnila presne po 4 rokoch. Jednoduchý obal s názvami oboch kapiel a aj list s textami a všetkými potrebnými informáciami v slovenčine aj v angličtine sú vytlačené na recyklovanom papieri rómskymi zverencami samotného protagonistu, spoluvydavateľa Feriho, a určite na Vás zapôsobí oveľa úprimnejšie ako stiahnuté vojnové výjavy z internetu. Stranu A označenú zlatou fixkou na čiernom stredovom krúžku ako veľké tlačené Y otvárajú ostravský horníci SHEEVA YOGA so svojim tradičným power violence náterom o 6 dejstvách, medzi ktorými sa nachádza kover verzia hviezdneho zoskupenia LOW THREAT PROFILE, v ktorom pôsobia členovia kapiel NO COMMENT, LACK OF INTEREST, INFEST alebo SPAZZ z ich s/t LP a na záver ešte remix od Mroža, ktorý mal na svedomí nahrávanie. Celá nahrávka pochádza z rovnakého štúdio sešn ako LP "Svět ten čert vem" a zvukovo je na vysokej úrovni. Hudba SY je oproti starším nahrávkam menej komplikovaná a priamočiarejšia, stále tam však je mnoho zmien tempa, klepačka strieda klepačku, gitarovú vyhrávku strieda basová vyhrávka, šialený saxafón, 3 prekrikujúce sa vokáli, všetko hodne energicky a presne zahraté. Navyše tak isto ako aj na LP tu krásne počuť spoluprácu oboch gitár, ktoré sa dopĺňajú a vytvárajú parádne gitarové linky. Texty sa zaoberajú modernými technológiami, ktoré nedokážu nahradiť ozajstný život alebo priateľstvo a nadnárodnými korporáciami, ktoré do vlády dosadzujú svojich kanditátov sú napísané presne štýlom na aký sme u SY zvyknutý.
Stranu B alebo K okupujú bardejovskí KUMURU a ak nepočítam kompiláciu Slovenské vinyly nezomierajú! je to ich prvý vinylový počin a druhá nahrávka po kompilácii bardejovského hluku spolu s JOHN ASTIN a CONSPIRE. Ich 5 songov uvrieskaného alternatívno ladeného prasopalu na pomedzí fastcore až power violence postaveného na hrubom basovom podklade dopĺňaného netradičnými gitarovými postupmi a melódiami, so zvukom motorovej píly ženú dopredu dunivé bicie. Spev sa pohybuje od epileptického škreku cez hrdelný rev až po agresívny krik a krásne zapadá do hudobnej produkcie tohto netradičného tria. Dokonca v piesni "Z kola von" započuť aj ústnu harmoniku a samozrejme na vysokej úrovni je aj lyrická stránka tejto nahrávky, vlastne úplne všetko je veľmo vysoký nadpriemer na slovenské pomery. Pozor nesedí poradie piesní na text liste s vylisovanými na platni!!! Vydaných 200 kusov na čiernom vinyle.

Autor: sangre
Počet videní: 946