2.50 €

NEKROFILTH – FILLING MY BLOOD WITH POISON... MC (recenzia)
Home taping cruelties
Konečne po 4 rokoch od pôvodného vydania druhého dema clevelandského tria NEKROFILTH, ktoré vyšlo v striktne limitovanom počte 40 kusov magnetofónových kaziet sme sa dočkali repressu na úplne neznámom nemeckom labely, ktorý môžete kontaktovať jedine cez poštovú adresu, pretože ani vše múdri internet Vám neposkytne žiadny iný kontakt. Našťastie sa kazety objavili aj mailorderoch undregroundových distribúcii, tak mi nič nebránilo ani za cenu vyššieho poštovného si objednať svoj kúsok tohto skvostu.
Okrem počtu vydaných kusov v tomto prípade sa jedná o 222 ručne vyškriabaných do shell obalov kaziet presne v strede medzi kotúčikmi, sa vydanie líši aj prevedením farby obalu a artworku. Po otvorení obalu som mal mierny šok keď som uvidel zhužvaný a natrhnutý booklet ako keby si ho nosil týždeň v zadnom vrecku nohavíc a skoro som už písal mail distribútorovi no naštastie som zistil, že to je to súčasť celého vydania a po čase sa mi to zdá ako úplne parádny nápad. Koláž na prednej strane ako aj kresby vo vnútri má na svedomí známy metalový umelec Putrid. Každý hudobný nosič vnímame hlavne sluchom, zrakom, hmatom prípadne aj čuchom keď zacítite pach novoty, alebo tlače no v tomto prípade je čuchové vnímanie neprehliadnuteľné pretože papierový obal je nasmradnutý štipľavým pachom ementálu zmiešaného s plesňou z nôh mŕtvoly tak si na svoje prídu aj fetišisti. Nie dobre čítate a neklamem hehehe. Pre niekoho nechutné pre mňa originálne a hlavne tu okrem obalu smrdí aj muzika a smrdí časom, pretože Vás to hodí tak do roku 1984 keď v Kanade začínali SLAUGHTER, vo Švajčiarsku HELLHAMMER alebo v Anglicku G.B.H. od ktorých medzi 11 skladbami nájdete aj kover "Necrophilia". Hudobne sa jedná o šlapavý thrashpunkandrollmetal so štekavým vokálom s citom pre melódiu a rytmiku. Samozrejme je to poriadne hrubé a hlučné veď sa nahrávalo u basáka v podkroví na 4 stopový magneťák bez finálneho mixu a masteringu, takže každá pieseň začína aj končí spätnou väzbou a keď sa na štarte piesne netrafili do rytmu tak jednoducho spustili spätnú väzbu a pokúsili sa o nový začiatok, to sa tu opakuje minimálne 5 krát a nedali si ani námahu to vystrihnúť a ani nebolo treba, táto muzika je o pocite a nie technike. Väčšinou sa ide v strednom tempe a každá pieseň ma vymakanú melódiu a svojskú hru na gitaru, samozrejme nesmú chýbať sóla ktoré má na starosti Zack Massacre z NUNSLAUGHTER alebo sa to poriadne rozbehne v punkovom rytme tak Vám nič iné neostáva ako bezducho pogovať alebo trepať gebulou jak kokot. Texty sa hlavne zaoberajú smrťou, násilím, drogovým zneužívaním, špinou samozrejme sa nájde aj niečo antikresťanské. "Tam nie je žiadne nebo, tam nie je žiadny Boh, tam nie je žiadna budúcnosť, si to pojebal v krv, uctievaj zničenie!!!" Ešte sa vrátim k obalu jedná sa o hnedý recyklovaný papier s čiernou potlačou a kazeta je jednostranná, priehľadná s názvom kapely napísaním fixkou farby hovna a už spomínaným vyškriabaným ručným číslovaním. Pecka!!!

1. Filled with disease
  2. Street bitch
  3. Worship destruction