CONTRAST ATTITUDE - BLACK OR WHITE 7"

Insane society
Barvákova záľuba alebo posadnutosť japonskými kapelami sa samozrejme odráža aj na jeho vydaných tituloch. Za 18 rokov fungovania Insane society sa pod touto značkou objavilo mnoho veľkých i malých mien z krajiny wasabi a kresleného porna. Tým posledným vydaním je európsky press singla CONTRAST ATTITUDE - "Black and white", ktorý vyšiel minulý rok v Malajzii. Ak nie si fanatickým fanúšikom japonskej scény, ale len tej domácej, aj tak by ti táto kapela mala niečo vravieť. Áno, presne tak, pred nejakými troma rokmi si hodili split s brnenskými SEE YOU IN HELL a úprimne napísané, svojich európskych kolegov rozsekali na franforce. Inak tomu nebude ani na tomto EP, ktoré obsahuje 4 skladby spievané po anglicky v rozsahu asi 10 minút. To, čo sa spustí z tejto malej dosky s etiketami inšpirovanými Clay records sa nedá ináč nazdať ako nekontrolovateľná jazda smrti! Od začiatku do konca špinavá d-beatová pomsta za Hirošimu a Fukušimu. Možno až nie tak špinavý, ako si na Japonsko zvyknutý (DISCLOSE alebo D-CLONE), ale stále s gitarou, ktorá ti zalezie príjemne pod nechty ako hrdzavý špendlík, pod kožu ako použitá špinavá ihla. Mňam. Postupy a riffy, ktoré už poznáš naspamäť a v ktorých samozrejme nechýba sem nejaké šialené sólo. Samé plusy pre každého dis-nadšenca. V búklete nájdeš texty v angličtine a japončine. Tie sú pomerne jednoduché, netreba ani žiaden preklad do češtiny, ale pri iných tituloch by sa v budúcnosti mohol zíjsť, ako to bolo kedysi pri starých kazetách. Ale to je už asi minulosť. Náklad bol 500 kusov na čiernej a 150 na šedej placke v potlačenom kartónovom boxe so zadovou nášivkou a plagátom pre náročnejších. Celé EP k vypočutiu tu!

1. Resistance after the gig
  2. Negative exemple. Return
  3. No hope in there