LOS REZIOS / KRÜGER 7"

Skaven records
13 labelov sa pričinilo o vydanie splitu dvoch stále aktívnejších kapiel z opačnej strany planéty. Na Peruáncov (nie, nie sú tam iba domorodci s lukmi a šípmi) LOS REZIOS si už určite niekde narazil. Majú dve LPéčky, nejaké kazety, päť split sedmičiek a hrajú viac než 20 rokov! Na svoju stranu sa im vošli len dve songy ("Absoluto poder" o absolútnej kontrole a "Debes saberlo" o (ne)potrebnosti jedinca). Keď ich porovnám so staršími nahrávkami príde mi, že v minulosti vedeli viac zatlačiť za pílu. Nebol to nikdy extra rýchly crust, skôr sa držali v strednom tempe, ale šlo to viac k DOOM ako k DISFEAR, aj keď sem tam vedeli zahnúť aj do rocknrollových pasáží. Jednotka je taká reziovská klasika, druhému songu, ktorý je minimálne dva krát taký dlhý ako ten prvý, som dal niekoľkokrát šancu, ale iritujú ma tie heavymetalové gitarové sóla. Úplne sa z toho vytratila tá povestná južanská rebélia. Ale fandovia MALIGNANT TUMOUR z období albumov "Burninhell" alebo splitu s GURKHOU budú na neho určite doma hrať spolu s kapelou na vzdušnú gitaru. Ak ťa aj napriek tomu zaujali, tak si ich niekde odchyť v auguste, kedy pôjdu európske turné. Na druhej strane je všetko naopak: ohromný zvuk z Hellsound štúdia, rýchle bicie a dva nasrané tudo - blanche hlasivkové tortúry. Všetky tri skladby pochádzajú z tej istej nahrávacej session ako debutný sedempalec, aj keď mi prídu trošku chaotickejšie. Tá nahrávka zo začiatku tretej pesničky nie je ANTI CIMEX - Live in toälett ´82? Kurva, to je bordel!! Texty sú opäť po slovensky a ich obsah by sa dal zhrnúť do vety: všetko je v poriadku tak ako má byť. "Pražáci" úplne zahnali svojich južanských sparingpartnerov do rohu ringu. Teším sa čo táto aktívna partička vyparatí najbližšie. V pláne majú ďalší samostatný sedempalec, ktorý je už nahraný a opäť Hellsound! Okrem textov v rodnom jazyku na obale (nie je trošku rozpixelovaný?) je tu ešte jeden insert s prekladmi do angličtiny. Hej a červený vinyl, ale to už dnes nie je žiadna rarita.

losrezios.bandcamp.com
bandzone.cz/kruger

1. LOS REZIOS - Absoluto poder