VANDALI - SYNOVIA HROMU CD

Limerick
Takže máme tu nové, v poradí štvrté dielo (ak nepočítam splitká a kompilačky), tohto heavy rockenrollového východogermánskeho kmeňa s 10-timi skladbami, ku ktorým samozrejme patria aj originálne texty, aké vie písat asi len Pišta. CD je zabalené v tvrdom slimovom obale, ku ktorému nechýba booklet prevažne v oranžovej farbe na kriedovom papieri s textami a fotkami členov kapely v tričkách jednej z najvačších britských heavy metalových legiend. Celková minutáž je fajn, polhodinka aj niečo utečie ako voda a ani neviete kedy a na vašom magnetofóne s CD prehrávačom púšťate zase play na opätovné prehratie. Čo sa týka jednotlivých skladieb, nájdete tu rýchlejšie aj pomalšie veci, tak isto je to aj s Pištovými spevmi, kde sa miesi klasický chrapľavý vokál s melodickým ala Glenn Danzig :). Každý si tu nájde svoj hit, za mňa teda určite "Distortion", "Pirátska", "Veľké veci" a najviac asi "Rasťo Smrtič", pri ktorom som sa preniesol do doby, ked sa písal cca rok 1992, mal som 10-11 rokov, (áno, začal som skoro :) a starý metláci ma brávali na blšák, kde sme so zatajeným dychom obdivovali "poľské originálky", nášivky, pyramídy.. a kedy som si spomenul na moju prvú riflovku, na ktorú mi mamka šupla moju prvú nášivku v živote KREATOR - "Pleasure to kill" :). Novinku VANDALOV hodnotím rozhodne kladne, aj ked u mňa je zatiaľ vrchol "Rev rockenrollu", uvidíme čo prinesie budúcnosť.. možno aj vinyl :), každopádne kapele držím päste, nech im to hraje minimálne tak dobre ako na tejto fošne a hlavne aby som nezabudol, CD je za ľubovolnú cenu, čo sa dnes tak ľahko nevidí, takže žiadna sťahovačka, ale pekne kúpiť originál.

bandzone.cz/vandali

1. Synovia hromu
  2. Distortion