ZRCADLO SRDCA, SAMORAST, DISTAX, BAESTEN (25.7.2020, Poprad, garáže)

CHIENS - Trendy junky 12"

Pozvánka na Summer moshpit párty

Punkheard #2 / 1996

ENTRAILS MASSACRE - MOUTH OF THE WISE / MY LIFE 5" (recenzia)
Power it up
Marketingový ťah veľkého labelu vydávať série flexi pohľadníc, ktoré dostanete pri nákupe nad 50€ zdarma snáď zvýši predajnosť jeho titulov, ale čo má robiť obyčajný zberateľ kompletných diskografii, keď nemá záujem nakúpiť v stanovenej výške zbytočné hudobné nosiče? Tak presne túto otázku som si kládol, keď som sa dozvedel, že pod poradovým číslom 5 výchadza na tomto netradičnom formáte o veľkosti pohľadnice jednostranné flexi 5"EP jednej z mojich obľúbených grind kapiel, ktorej vlastním 100% vinylovej diskografie. Nemeckých ENTRAILS MASSACRE snáď netreba nikomu predstavovať, pár krát sa už na Slovensku objavili a na feste Save the planet kill yourself v Zborove nad Bystricou pár rokov dozadu odohrali masakrálnych set ešte s pôvodným gitaristom, ktorého za veľmi nejastných okolností z kapely vyhodili, že doteraz tomu nemôže uveriť, ani ja som nechápal keď mi prednedávnom u nás doma o tom porozprával. Ďalej majú vonku aj split 7"EP staršieho dáta s dnes našou najpopulárnejšou skupinou ČAD, keď ešte hrali poriadne tvrdú muziku, čo za niečo stála. Ak ČAD nepoznáš pusti si Rádio FM hehehe!!! Ale späť k EM, na pohľadnici majú 2 nevydané songy, čo ja veľmi oceňujem, nahraté počas štúdio sešn posledného 11"LP a splitov s PROLETAR a MESRINE, ktorý mimochodom vydal veľmi kvalitný slovenský label Uranium overdose. Prvý song s názvom "Mouth of the wise" ponúka klasický grindcore, aký EM produkovali aj v minulosti a dokonca ani nepoužívajú nové gitarové postupy alá NOISEAR, DISCORDANCE AXIS, ktoré sú dosť často počuteľné na ich poslednom albume "Decline of our century". Takže poriadny old school grindcore s parádnym vokálnym prejavom Danila, taktiež speváka WOJCZECH. Druhý vál je kover najväčšej hitovky od kultovej Los Angeles powerviolence bandy LACK OF INTEREST. "My life" v prevedení EM má hrubší zvuk, možno o niečo rýchlejšie klepačky ako originál a hlavne Danilovi sa celkom podarilo o hrdelné zafarbenie vokálu ako má Mike pôvodný spevák LOI. Parádny náklad. Výsledný zvuk pohľadnice je celkovo zašumený ako stará obohratá magnetofónová páska, ale pri riadnom volume to až tak nevadí a v kľude si vychutnáš poriadny grindcore nátresk. Druhá strana obsahuje ako normálna pohľadnica riadky na napísanie adresy, ale bohužial druhú polovicu zdobí reklama na Tribute to disrupt 2xLP, kde nájdeš aj našincov ALEA IACTA EST, takže neostáva žiadny priestor na napísanie textu. Ale späť k tomu ako som sa dopracoval k tomuto počinu a nevysolil 50€ za niečo čo nechcem. Na tohtoročnom Play fast or dont feste som oslovil Toma, majiteľa Power It Up a vylíčil mu môj problém a dúfal, že si odnesiem 1 kúsok za symbolickú cenu, čo by nebol problém, keby chlapci nezabudli v úrade vydavateľstva všetky série pohľadníc čo vydali. Platiť zbytočné poštovné z Nemecka sa mi taktiež nechcelo, tak ma napadlo, že bratia CONTROLLED EXISTENCE hrajú v Nemecku na Killed system festivale, kde EM krstili novú dosku, tak spolu s limitovanou edíciou 11"LP som si dal po Zubárovi poslať aj tento pohľad. Aké bolo moje milé prekvapenie keď som obdržal zásielku, v ktorej boli 3 kusy pohľadnice EM a ďalšie 3 kusy pohľadnice švédskych EXHALE. A aby toho naozaj nebolo málo, tak túto recenziu nepíšem ani na jednu z tých troch pohľadníc, ale na štvrtú, ktorú som obdržal od šéfa Totalitarianism still continues na recenziu spolu so split 10"LP SAYWHY? / SHEEVA YOGA. Ahojte a milujte grind, možno Vás raz stretne také šťastie ako mňa!!!
Samozrejme zvýšné 3 pohľadnice som zdarma daroval.

entrailsmassacre.blogspot.de
  1. Mouth of the wise