TOMORROWS HELL / MARCH OF THE HORDES 7"

Phobia records
Tak tieto dve kapely sa museli hľadať dlho, pretože k sebe pasujú ako puzzle. TOMORROWS HELL - dosti hrubý metalický crust core severského strihu s uvrieskaným vokálom a prešpekulovanými gitarami, ktoré sa neboja ponaťahovať ani posledné struny. Skvelý zvuk z Hellsoundu (podľa mňa rovnaká nahrávacia session ako zo split LP s TUMMO) a ľahko spoznateľné melodické riffy, pomocou ktorých hneď identifikujete kapelu. Veľmi dobré! Dve skladby s krátkymi textami o fungovaní moderného sveta a o tom, že život nie je vopred daný. MARCH OF THE HORDES si na splite s DISBEATLESS cestu do môjho srdca nenašli, ale asi tomu dám druhú šancu, pretože čo predvádzajú na svojej strane je úplný masaker. Surový a záhrobný (toto slovo je dnes používané skoro všade, ale tu si to nemôžem odpustiť) až do kosti zažratý metal punk, ale neboj sa toho, je to stále viac punk a crust. Aj keď ... Spev ako keby vychádzal z nejakej krypty a zvuk s dominantnou basou je tiež pekne zablatený. Škoda, že tiež iba dve skladby, nenudila by ma ani celá LP. A konečne už musím túto partičku odchytiť niekde naživo, dúfam, že to bude aspoň taká psychiatria. Pamätáš si, ako sa v škôlke najprv pastelkou vymaľoval celý papier, potom začiernil atramentom, a keď to celé vyschlo, špendlíkom sa do toho vyryl obrázok? Keby som nevedel o Photoshope, tak poviem, že práve takto je zriešený obal. Vyšlo na modrom, červenom, žltom a čiernom vinyle u Phobia records. Dúfam, že to už všetci metalpankeri majú doma.

bandzone.cz/tomorrowshell
bandzone.cz/marchofthehordes

1. TOMORROWS HELL - This age in decline