LYCANTHROPHY / CHIENS 7"

Grinding rebellion
Tento split sa plánoval pekné roky dozadu, ale ako to už býva zvykom hlavne pri grindových kapelách, vyšiel až v máji tohto roku. Do pamäti sa nevryje dosť tuctový až podpriemerný kreslený artwork. Ani kresťanské kapely nemajú toľkokrát pápeža na obaloch ako core kapely. Na platňofón dávam ako prvých CHIENS, hyperaktívna kapela, ktorú registrujem od splitka s AFTERNOON GENTLEMEN. Mimo neho majú vonku ešte nejaké kazety, samostatný desaťpalec a jednostrannú dvanástku. Ich strana ešte z roku 2011 je na 45-ke a keby doska nebola označená, tak poviem, že je to nový materiál od spomínaných gentlemanov, ktorý som ešte nepočul. Síce vokál je omnoho psychopatickejší, ale bicie majú rovnako šialené a plné zvratov ako ich o niečo mladší a slušnejší cideroví bratia z Leedsu. Kurník, určite to mám na zlej rýchlosti, takto predsa nikto hrať nemôže. Dokonca ešte aj texty majú podobne napísané, srandy, ale aj vážne témy o drogovej závislosti alebo chorom svete incestov, drog a kuriev. Štyri skladby odznejú, ledva pustíš dosku a ani si k nej nestihneš sadnúť. Pecka. Táto strana výhráva na celej čiare. │ Druhá strana na 33 patrí českým LYCANTHROPHY, u ktorých je to prvá nahrávka po konkurze na nového speváka / speváčku. Od tejto kapely mám úplne všetky vinyly, všetky poznám do bodky naspamäť, ale priznám sa, že mi tieto nové skladby akosi nerežú. Nechcem písať, že im dochádza para, ale na stranu CHIENS to nemá. Rukopis je podobný ako na starších nahrávkach, rovnaká bubenícka rozbíjačka o dvoch spevoch a aj keď sa Šupin snaží škriekať z plného hrdla, asi väčšina mi dá za pravdu, že Zdýša bola veľkým ťahákom kapely. A ktovie, možno časom aj tento materiál dozreje ako ich masakre zo splitiek s GRIDE alebo SAYWHY? Ale pochváliť musím priamočiare texty, ktoré kritizujú víkendových rebelov, podporovanie kapiel nadnárodnými korporáciami, pro-nazi policajtoch a bohu a cirkvi, ktorí milujú majetok. Vyšlo ako na čiernom, tak aj na priesvitnom vinyle, ale v akom pomere, tak to nevedia ani samotní vydavatelia.

lycanthrophy.bandcamp.com
chiensgrind.bandcamp.com

1. LYCANTHROPHY - My own rebellion