PRŮMYSLOVÁ SMRT / THE TCHENDOS 7"

Popes ass
PRŮMYSLOVOU SMRT mám fakt rád. Válcuju za sebou absolútne všetkú živú aj neživú hmotu. Minule som niekde vyhrabal jedno z ich prvých dém a povedal som si, kurva, táto kapela prešla dosť dlhou a tŕnistou cestou. Toľko nahrávok, toľko koncertov, turné, opíjačiek ... Od nasraného garážpanku až po tento vražedný stroj, ktorý to v českých hudobných cenách Anděl naseká na zadok aj dinosaurom VZ. Je na čase vysrať sa na diy a žiť z revolúcie a rebelantstva. Všetko sa dá predať. To samozrejme myslím zo srandy. Ale možno si pri tejto príležitosti kúpim TV, aby som videl, ako průmka kladivami rozbíja kotrby osákom a všetkým tým jednodňovým celevritám haha! Ináč na svojej strane majú šesť ničivých fofr zásekov, na aké si u nich zvyknutý. Zrejme rovnaká nahrávacia session z Hellsoundu ako zo samostatnej jednostrannej dosky vydanej minulý rok u PHR, keďže hneď prvá "Vyhlazení a zničení" sa nachádza aj na tejto jednostrannovke. Ale možno sa len mýlim. Ako sa píše v búklete, štartovacími skladbami sú tri typicky "priemyselne" nasrané songy a druhá časť vznikla s cieľom zorať pole nezorané a vzdať hold životu muzikantskému vo fast punk smečke (dve sú dokonca po anglicky), čo im ale na intenzite ani trochu neuberá. Super fast attackers. Na druhej strane je elektro kapela the TCHENDOS. Ktovie prečo vybrali tento song a ako sa vôbec dostali na split s průmkou. Podobné projekty a remixy málokedy dopadnú dobre (jasné, je veľa výnimiek), ale tento song je celkom v pohode, navyše s tématickými alko hláškami z nekonečnej českej kinematografie. Cirkusový kabaret? Kapela sa ale vie pohrať s témami a zvukmi, odporúčam song "Nechi vajgla", kde parádne naložili súdruhovi Klausovi. Krása! Nevyšlo už niečo od nich aj o Zemanovi?
"Pane doktore, takhle se nedá přestat, když už mně sem má žena dala, já bych si chtěl odvyknout, ale pomalu, né tak najednou ..."

bandzone.cz/prumyslovasmrt
bandzone.cz/thetchendos