So 24.8.2019
DAVOVÁ PSYCHÓZA (SK), BESNA (SK), CONCUSSA (SK), WASTAGE (SK), AS THEY RISE (SK), HEVER - (CZ), FAT (SK), -273.15 (SK)

Svidník , Areál minigolfu

2.50 €

(10.6.2008) GOMORA, GINNUNGAGAP - Košice, Collosseum (report)
Mno :D. Do Collossea prichádzam o 16:00, rozkladanie aparátu neopisujem, makačka a ujeby súčastne a svalovka dodnes. To je 6 dni po koncerte! Odteraz sa z telesnej neulievam!. Strácam úplný pojem o čase, viem, len že prichádzajú kapely a postupom času aj nejakí ľudia. Kapely som do koncertu poznal len minimálne, členovia všetci majú skoro nad 30 a z ich hudobného vkusu, ktorý súdim podľa nášiviek a tričiek čo majú na sebe, usudzujem, že dnes nuda nebude! Na pódium nastupuje kapela menom GOMORA, kde sa nám predstavuje bývalý spevák kapely Demarche. Prvý song, no dopiči! Tak toto je muzika. Presne to čo ja milujem, muzika robená originál na moje sluchovody, krásna, jednoduchá hudba, žiadne vymrdané špekulácie a „hudobne originality“, surovosť a krása v jednoduchosti, mráz do žíl, telo sa chveje. Tomu ja hovorím crust! Surové, priamočiare a jednonoznačné zároveň, nechcem počuť nič iné. Texty originálne, kto nerozumel, prečítal si ich neskôr. Najviac sa mi do pamäti dostavajú songy „Dobyvatel“ a „Nukleární apokalypsa“. Šak čítaj ten text: Všichni říkaj, že už je zničili – všichni lžou, vic se vyzbrojili – Poslední válka potrvá jen hodiny – atomový zbraně zničej celej svět – nebudou víťezové, jen poražený (text „Nukleární apokalypsa“). Originál crust! Publikum je dosť suché, tanečné kúsky predvádzajú na výnimky len geológovia a hlavne geologičky TUKä. Geológia a punk vládne, šak viem čo robím, ne? Po skončení ich setu nám po vybratí opakujú ešte „Nukleárni apokalypsu“ a crustovej rozprávky je koniec. Jedno z najlepších vystúpení za poslednú dobu. Jedina výčitka, bicie mali byť hlasnejšie! Ako druhý a súčastne posledný na pódium nastupujú GINNUNGAGAP. Kapela funguje od roku 1999, škoda, že je o nich počuť tak málo. Muzike dávam popisku pekný crustik s takým punkovejším menej nasratým spevom, každopádne crustu je tu cítiť najviac. Hrajú pomerne dlho, majú podľa mňa lepší zvuk. Konečne sa začína prebúdzať aj publikum a začína sa robiť aj dosť bordel. Proste pogovačka, plávanie, výkopy do neznáma, valenie sa po zemi, dvíhanie speváka, proste takmer všetky tanečné kroky tancu menom „Pogo“. Každopádne mohlo to byť ešte lepšie! Nevadí, originalitu koncertu úplne dopĺňa muzika, ich set sa mi páči 100%tne, známka 1 s čistým svedomím. Super!. Podarilo sa nám vybojovať dva prídavky, tretí sa už nedarí gitarista nevládze, nevadí, odpúšťa sa! Do pamäte sa mi dostavajú najviac „Nenávist“ a Stačí jenom málo“. Koncert vynikajúci, ľudí tak do 50, na utorok a Košice môže byť! Ostatní kukali doma Panelák. No a po koncerte už len zábava, super pokeci a pod. Musím ešte vyzdvihnúť ľudí, žiadní nafúkanci, žiadní špekulanti, jednoduchí a zábavní ľudia, vďační za každú maličkosť. Vzorové kapely na koncerte aj po koncerte! Po koncerte sa veľmi veľa pije a zabáva, s Havranom hádžeme do Jukeboxu cely album BETÓNu, čo viac treba? Nič! Nebo v pekle! Za dva poldeci dostávam 2 ziny a a 2 CD (Demarche a GOMORA/GINNUNGAPAP split), fasa :-). Netusim koľko je hodín, ideme spať, ráno sa zobúdzam na bľabot dôchodkárov dopiče, jebnuté piče!. Idem sa radšej vysrať, nezabúdam splachnúť, šak, aby nebol po svete smrad. Slachovať sračky treba stále!. Ráno prechádzka po meste, rozlúčka s kapelami a slzy do očí, veď treba aj EMO, ne? Kokot, parádna akcia! A ak by niekto mál záujem za Orbitku ti tie CD napálim! THE END!

Tento report už bol zobrazený 627 krát!
 Autor: Marián
1 2 3 4 5