2.50 €

AHOJ, NABOSOPOSKLE, PURE CONFUSION, SAMORAST (7.9.2019, Trnava)

(20.6.2009) H.G.W., HIBAKUSHA - Košice, Collosseum - Békstejdž (report)
V tento den sa zobúdzam netradičné o 6.00 ráno, co vôbec nelahodí môjmu tradičnému vychrapovaniu. Dik Adrik:D Presne v den, ked vietor lamal stromy, a dazdove kvapky nam stekali po tvari, k nam do mesta hriechu a sprachniveteho smradu mali dojst ceski ujovia z HIBAKUSHI a polski ujovia z H.G.W. Do klubu samich cerealii a dobrot Collossea, prichadzam cosi po pol 9.Vstupne je sympatickych 2,50 eur, no v priestoroch Backstage, kde kapely hrali nie je dost ludi, ako sme dufali. Konecny vysledok - 22 platiacich hlav. A ked sa tak porozhliadnem v klube su same zname tvare.. hmm…bida…Ako prvi spustaju svoj set polski H.G.W.. Tuto kapelu som vobec nepoznala, len co som nieco popocuvala z majspejsu. Uz samotne antifasisticke tricka a miery clenov kapely prezradzali, ze s nackami v rukavickach nezaobchadzaju. Co som pocula, prva otazka od nich bola ked prisli do klubu, ci tu mame nejakich nackov :D Na ich vystupenie som sa nahrnula dopredu, no miestami som sa aj bala velkeho spevaka Dymeka, ktoreho vyraz tvare nevestil nic dobre. Hudba chytlava, miestami dobre melodicka a fajne naslapana. Dymekove nasrate pohlady slahali ako z plamenov, ale tak to ma byt, nie? Tato kapelka si ma jednoznacne ziskala a preto v mojej utlej zbierke ich demo nemohlo chybat. Odzneli skladby ako “Patriota”, „Swinia”, „Antytotalitarny”, „Na zawsze”, „Ziemia Obiecana”, ktore si si mohol vypocut a zaroven zakupit na ich deme, ktore predavali v distre za neuveritelne 1 euro. Co, neobetujes hadam jedno pivo? Kapela pomaly sklada svoje nastroje a uvolnuje miesto kolegom z brandze, a to Hibakushi. Traja pani, pochadzajuc z Orlovej sa chopili svojich strun a paliciek a predstavenie mohlo zacat. Kapelka hrajuca crust punk alebo ak chces tak crust grind funguje uz cca 13 rokov, co su uz nejake tie roky Pana. Na svojom konte ma tri 7"dve 12", dve kazety a 3 CD. Nechýbal prihovor, poďakovanie za to, že si u nás mohli zahrať {raz sa tu mal ich koncert odohrať ešte aj s Vandalmi a CADom }a prvé tony mohli lákať fanúšikov dopredu. Pridávajú sa ďalší a ďalší ľudia a je z toho celkom pekná šou. Nechýbali zdvihacky kohokoľvek typu krútenie, ktoré je na východe populárne atd. Hibakusha nám do uška hrala všetko z novej platne - Mordparta a zo split 7" s Vetom. Osvieženie medzi pesničkami im robí tuzemsky rum, čo je asi najobľúbenejší alkoholicky napoj v Čechách, okrem piva samozrejme haha. Bohužiaľ, tento koncert sa zaobišiel bez lietajúcich plyšových medvedíkov a podprseniek zavesených na stojane od mikrofónu. Odohralo sa čo sa odohrať malo, nastáva rutinne balenie veci, upratovanie, a ide sa jest a piť až do rana skorého. Ochutnávam /no skôr cele vychľastávam poľské víno, z ktorého ráno ani hlava nebolela jupiii. Polka posádky si už žiada sa isť zasnívať do perín, tak toto ich prianie, je im umožnené.. Ja sa pomaly poberám domov .Doobeda prichádzam opäť pred klub, kde je naplánovaná prechádzka po meste. Hm, prechádzka za pochodu niekoľkých hlucnich ľudí. Nebojte sa, sviatočnú nedeľu to nekazí. Dávame ešte nejaké pivečko, panáka na cestu a nastáva rozlúčka. Teraz trocha srdcevujucich vylevnych slov. Všetko skveli a hlavne vďační ľudia, akých by tento svet potreboval viac, ľudia úplne v pohode so správnymi názormi a zmyslom pre neskutočnú srandu. Ďakujem tým, ktorí došli tým, ktorí sa akýmkoľvek spôsobom podujali na uskutočnenie tohto koncertu. Viac takich ľudí, viac!

Tento report už bol zobrazený 910 krát!
 Autor: Dankita
1 2 3 4 5