LAKKA, FORESIGHT, ANCIENT EMBLEM, DNO (13.4.2019, Brno)

TENGRI, 52 HERTZ WHALE, OUR STORIES, the WILDERNESS (30.3.2019, Bratislava, Fuga)

RANA - Nesprávne otázky CDr

Pozvánka na Hardcore is coming fest

Bariéra #6 / 2001

(7.5.2011) ANIMALITY, RESPITE, IDIOTS PARADE - Bánov, U Capa (report)
Chalani z Bánova nám naservírovali ďalšiu chutnú porciu hluku a ja som si povedal, že by to veru nebolo na škodu zvečniť formou písma. Takže nech sa páči. Okolo siedmej hodine večernej dorážam do Hurbanova, kde ma vyzdvihujú hošani z kapely TRANZ, nakoľko majú na starosti basový aparát. Tým pádom bez nás ani nota hehe. Dorážame načas, ľudí pomaly ale isto začína pribúdať. Netrúfam si príliš odhadovať, ale myslím, že počet bol v tomto prípade viac než adekvátny. Nasávame pri bare a netrpezlivo čakáme na svoj prídel zvukového bordelu. Ako úvod nám budú spríjemnovať domáci majstri remesla ANIMALITY. Kapela v zložení gitara, bicie a dva spevy. Jedná sa o minimal grind. T.j bez sól, melodiky či spomaleného tempa. Inými slovami náser od začiatku do konca. Hudba ktorá je zámerne orezaná na samú kosť. A tak to má byť kurva. Ľudia sa prakticky okamžite chytajú a snažia sa o pogo a vlastne aj vidno, že hošani sú domáci a vládnu Bánovskému undergroundu železnou päsťou, hehe. Ja som síce videl ANIMALITY viac krát, ale toto vystúpenie sa mi od nich zatiaľ najviac páčilo. Besnúca gitara, premakané bicie a skvelo sa dopĺňajúce dva spevy.Jeden crustový jačák a grind-deathový murmur. JA sa tentokrát zdržujem nejakých väčších pogo akcíí, keďže som mal ešte pivo v ruke. Tak som aspoň občas pohrozil pästičkou . Okrem toho, sa mi v kuse váľal po nohách jeden napitý, polonahý týpek, ktorý buď zabudol chodiť alebo zasádne moshuje po ležiačky. Správna možnosť bude asi tá druhá, lebo tieto gymnastické kúsky predvádzal asi na každom koncerte tu v Bánove. Okrem toho mal zo sebou aj partnerku, ktorá evidentne zdieľa jeho pohybové aktivity, tak pre zmenu robili saltá a kotrmelce spoločne. Mne to síce pripadalo ako výuka telocviku pre invalidov ale prečo nie? Vnímam to ako pestré vizuálne spestrenie. HEHE. Ale naspäť ku kapele. Pokiaľ si chorobný zberateľ vinylov AGATHOCLES, či trebárs UNHOLY GRAVE, tak by ťa skupina ANIMALITY určite minúť nemala. O mesiac sa chystajú zrovnať so zemou aj Poľsko a s touto produkciou sa im to aj nepochybne podarí. Ďalšími na rade sú borci z Nitry, RESPITE. Kurevsky rýchly a nasratý grind, s ľahšou prímesou hc. RESPITE sa mi zdali byť o niečo rytmickejší. Publikum to eviduje a do tej rytmiky smelo hopsuje. Ja som veľmi spokojný a myslím, že ani kapela sa nemohla sťažovať na nezáujem, zo strany ľudí. Uragán rachotu sem dolieha aj zo Zvolena. Aaaaa IDIOTS PARADE si tiež plánujem vychutnať všetkými zmyslami, hlavne tými ušnými, samozrejme. Ultra rýchly fastcore, a la YACOPSAE, či MAGRUDERGRIND. Ešte si k tej brutálnej muzike pripočítaj znamenitý vokál slečny Peti (ne Simony hehe) a slovami Lepry, máš vymalované. Nuž nechcel by som byť pri prepade tejto baby, nejakými vandalmi. Z jej zvýšeného hlasu by si nasral do kalhot aj snajväčší borec. HAHA. Pokiaľ ma pamäť neklame, tak zneli aj čerstvé vály, ale lovilo sa prevažne so splitka s ABORTION. Počet baviacich nerušene narastá a Peťu už vidím kdesi pri strope. Ako posledný hrali EMBOLISM. Ich si však už nepamätám, sorry, aj ja som len človek, okrem toho človek oddaný celým srdcom a pečeňou lahodnému moku menom rum. Hádam mi to tentokrát odpustíte priatelia. Na záver by som chcel odkázať cteným organizátorom len jedno, chceme Infest vol. 2. Už aaaaaaaj.

Tento report už bol zobrazený 881 krát!
 Autor: Radim
1 2 3 4 5