LAKKA, FORESIGHT, ANCIENT EMBLEM, DNO (13.4.2019, Brno)

TENGRI, 52 HERTZ WHALE, OUR STORIES, the WILDERNESS (30.3.2019, Bratislava, Fuga)

RANA - Nesprávne otázky CDr

Pozvánka na Hardcore is coming fest

Bariéra #6 / 2001

(28.5.2011) XTRUE NATUREX - Bratislava, Horáreň (report)
Je piatok 27.05.11 okolo 11:20, zvoní mi mobil, majster z práce, už samotný fakt, že zajtra sa bude konať koncert jednej z pre mňa najzásadnejším kapiel osviežila správa, že sa ruší poobedná zmena a tak môžem naďalej doma relaxovať. Úžas!!! Samozrejme opäť klasika, kto sa s nami na výpravu vlastne vyberie a nezruší to tesne pred odchodom. Nakoniec to dopadlo nad očakávania. 28.05.11 - Do Piešťan cestujem s kamoškou, ktorej som asi dve hodiny pred akciou napísal, že sa chystáme do nášho hlavného mesta na koncert, súhlasila, potvrdila, orazené...v ďalšej dedine nastupuje ďalší člen posádky, takže už sme traja!...Po príchode do PN kupujeme lístky na vlak, tam nás už čakali ďalší dvaja členovia, teda presnejšie člen a členka, tento krát zo severnejších končín SR. V Lepáku mala nastúpiť ešte jedna slečna, no tá sa medzi tým vybrala na „zlý“ rýchlik, takže musela na náš príchod čakať trošku dlhšie. V BA sa už všetci pekne stretávame, sme šiesti, nálada dobrá, len ja ju musím ničiť a kritizovať kamoša kadiaľ sa to vybral do Horárne, kde sa akcia mala konať. Ani neviem či som sa mu ospravedlnil, no viedol nás správne (na satelitných snímkach to vyzeralo úplne inak, prepáč...:D) Takže po príchode na miesto si platíme vstup, vo vnútri už obzeráme distrá samotných TRUE NATURE a vedľa mali distro členovia kapely GATTACA / ABSTINENTIA / ex-xNIDALx / KZT atď, atď, hneď si kupujem najnovší počin Passion for freedom od xTNx, ktoré obsahuje dokopy 10 skladieb, d.i.y. obal, potlač, cd, všetko...CD zároveň slúži aj ako benefit pre RESCUED (výchovná nezisková korporácia, ktorá ma za úlohu informovať ľudí o krutostiach páchaných na hospodárskych i nehospodárskych zvieratách) vo vedľajšom distre si kamoš kupuje vegánsku kuchárku, dvaja sme si kúpili tričká GATTACA, míňame, akoby sme mali z čoho. Onedlho začalo premietanie filmu Bold Native, film o rôznych ľuďoch a ich činoch, od najradikálnejších členov A.L.F. (Animal Liberation Front) až po majiteľov megakorporácií vraždiacich miliardy zvierat ročne. No sledovali sme ho možno prvú polhodinku, vo vnútri bolo dosť teplo, tak sme si povedali, že si film pozrieme doma v kľude, naviac cez hlavy pred sediacich bolo dosť zle vidieť, náš výškový priemer bol tak 1.70 m...:D Vonku sa už veselo grilovalo, koniec koncov vegan párty, nie?... Takže ste si mohli dať fajnovú bagetku plnenú zeleninou so seitanom či Robi plátkom, a veru sme si aj dali. No a konečne sa dostávam k hlavnému programu večera, niečo pred pol deviatou nastúpili xTRUE NATUREx, Keegan aj s Arthurom vytiahli gitarky, Maxxx vytiahol „bicie“ (zasa všetko d.i.y....:) a začali. Prvé skladby odzneli z nového albumu, boli to Judgment a aj rovnomenná skladba Passion for freedom, z albumu For the innocent samozrejme One species a Be the Change, myslím že aj cover Total Liberation medzi prídavkami, z albumu Stolen children, stolen lives odznela Another Bottle emptied, ktorá mala asi najväčší úspech, dokonca bol stage diving...:) A aby som nezabudol spomenúť, medzi každou skladbou bola masívna asi 15-25 minútová diskusia, takže ich set trval okolo dvoch hodín. Dozvedeli sme sa veľa nových vecí, teda aspoň mňa táto akcia úžasne obohatila. Ani neviem čo dodať, minulého roku sú k veľmi podobnej akcii dva reporty. xTRUE NATUREx ďakujem za to že sú, takýchto projektov by malo vznikať viac, je to úžasný odkaz a silný impulz aby ľudia začali s ich životmi konečne niečo robiť, Carpath Bears patrí taktiež obrovská vďaka za všetko, panovala tam po celý čas vynikajúca nálada a bolo vidieť veľa uvedomelých, usmievajúcich sa ľudí. Neviem či túto akciu tak skoro niečo prekoná, takže ešte raz vďaka a snáď sa ešte niekedy stretneme na podobnom podujatí...:)

Tento report už bol zobrazený 937 krát!
 Autor: Sajmon
1 2 3 4 5