So 26.10.2019
ONEWAY SYSTEM (UK), ZIMMER FREI (CZ), the WILDERNESS (SK), LUCIFER EFFEKT (CZ)

Vsetín, 3 opice

10.00 €

CHURCH OF MISERY, CONE FOREST, MIROED (10.10.2019, Košice)

(7.1.2012) THE CITADEL, BARNEY GUMBLE, MASSMORD, ATTACK OF RAGE - Hurbanovo, U Aničky (report)
Na Punkgene žiadny report z Aničky?! Boha to treba ihneď napraviť!!! A ideálna príležitosť sa naskytla. Mám síce určité výpadky (hold, lahodný amok menom rum si vyberá svoju daň), ale snáď moje spomienky nebudú príliš skreslené. Maximálne popletiem poradie kapiel, tak mi to hádam odpustíte priatelia. Dnešok vyzerá viac než sľubne. Nakoľko dnes si pre nás chalani z Paolo Vilago crew pripravili viac než pestrý program. Posúďte sami, hardcor, punk, crust a grind. Teda všetko, čo mám hodne rád a navyše v jeden večer, na jednom pódiu a poriadne nahlas! V Aničke (my toto miestečko vtipne prezývame aj CBGB hehe), sme krátko po ôsmej večer a v klube okrem kapiel, organizátorov, ani noha. Ufff, len klídek pánové. Počiatočné obavy samozrejme veľmi rýchlo opadajú behom hodky, keď sa na miesto činu dostaví dostatočný počet záujemcov. Samozrejme všetko kamoši a známi plus - mínus pár nových xichtov som ta tiež zbadal. Koncert otvárajú chalani z Galanty, the CITADEL. Jedná sa o taký ten melodickejší hardcor, vidno, že chalani často navštevujú skúšobňu. Čo vidno hlavne na ich sebavedomom, suverénnom výkone. Premakaná muzika, do toho ešte naliehavý, srdcerevúci vokál, ktorý si takáto muzika doslova žiada. Žiaľ, prvé kapely to majú vždy ťažké. Takže ľudia sa viac - menej držali v úzadií. Ale myslím, že sa im kapela páčila, a oceňuje kapelu aspoň solídnym potleskom. Pri songu "Hyeny", bezočivo kradnem Spikymu mikrák, aby som zahulákal. Každopádne, chalanom držím palce a teším sa, čo nám predvedú o týždeň v Seredi. Ako druhí (??), to budú chlopi zo Serede, (mäkčeň chýba zámerne), ktorí si myslia, že sú vác jak pop!! O čom nás všetkých spoľahlivo presvedčili. Šialený, zbesilý a hlavne priamočiary hc-punk s uletenými gytarovými sóličkami. Presne týmito vlastnosťami môžem ovenčiť kapelu BARNEY GUMBLE. Publikum, už aj čo-to popilo, takže sa konečne objavujú aj prví mosheri a pogomajstri. O zábavu rozhodne nie je núdza. Zločinec (spevák), počas setu hore dole pobehuje jak na javisku, tak pod ním. Tak to má byť, žiadne fádne, statické postávanie ako soľný stĺp s nohou na odposluchu! A došlo konečne na prvú zdvíhačku večera. Ešte nemožno zabudnúť, na Pipove geniálne príhovory v rodnej Seredčine. Bez ktorých by to veru bola len polovica úspechu heh. Tak a teraz niečo pre tých, čo majú na triku DOOM, na nášivke DISRUPT a na placke EXTREME NOISE TERROR. Tak, tak, bude sa crustiť. A to v podobe kapely MASSMORD. Fanušíkov daného žánru určite nesklamali. A počul som na ich vystúpenie len samé chvály. Sprasený, nekompromisný crustcore, ako ho všetci dôverne poznáme. Je to relatívne nová kapelka, pozbieraná z rôznych kapiel a z rôznych kútov Slovenska. Opäť sa moshovalo a dvíhalo, Kristián je krapet ťažší, ale volako sme to ustáli. A na záver úplná lahôdka. Grindových premiantov ATTACK OF RAGE, znalcom domácej produkcie zrejme nie je nutné nejako zvlášť predstavovať. Kepela prešla zásadnými zmenami na poste speváka a teraz už aj basy. Hlavne pri výmene speváka som mal obavy, lebo pôvodný člen Lukáš patrí podľa môjho skromného názoru medzi grindové spevácke špičky. Takže nový člen Denis mal neľahkú úlohu. Minimálne na pódiu nám dokázal, že je viac než adekvátnou náhradou. Brutálny set, jednoducho sväté zlo!!! Teraz sa už naozaj hýbalo azda všetko, čím sa hýbať dá. Skrátka grindová šialenstvo jak sa patrí. Po ohlásení songu "Deštrukcia" sa na pódiu ocitá polovica publika a kapelu nie a nie pustiť. Akože dovidenia!! Na záver nesmela chýbať afterparty, pri ktorej sa veru veľa minerálky nespotrebovalo. Jedna baba ma dokonca pri pulte prekrstila na Heryho Pottera. Pochopil som to až ráno, keď som sa zobudil a kukol do zrkadla. Na čele brutálny škrabanec v tvare blesku. Hold, čo narobíme? Stáva sa. Ešte na záver patrí veľké poďakovanie chalanom z Hurky, že sa nám opäť postarali o výborný víkend. Už hádam postý krát!! Doskakavenia priatelia.

Tento report už bol zobrazený 970 krát!
 Autor: Radim
1 2 3 4 5