So 26.10.2019
ONEWAY SYSTEM (UK), ZIMMER FREI (CZ), the WILDERNESS (SK), LUCIFER EFFEKT (CZ)

Vsetín, 3 opice

10.00 €

ITS EVERYONE ELSE, MAKATA-O (18.10.2019, Bardejov)

(2.2.2012) ABSCISSION THIS GIFT IS A CURSE, HEXIS - Kodaň, Ungdomshuset (report)
Je štvrtok, klasický deň, prázdny žalúdok. Takže pred 19:00 sadám na bike a ťahám smer Dortheavej 61 na vegánsku večeru. Za 20 dánskych korún sa tam dá úplne geniálne najesť, (každý štvrtok o siedmej) ak niekto z vás čítal tour report REMEK-u/GATTACY z 2011, smer Škandinávia, Marek spomínal. V tento deň nebolo ani moc ľudí, inokedy vidím aj odhadom 200 ľudí, asi to bude tým, že tu udreli tiež mrazy okolo -10/-11, tak ľudia zostali sedieť doma v teple. Podávala sa mierne sladká zeleninová polievka, krémová, na vrchu lyžička akejsi citrónovej polevy a k tomu chlieb s hrozienkami, fakt chutné. Naviac si môžte prečítať zaujímavú knižku, hneď po ruke nájdete celú policu alternatívnej literatúry. Ja som si našiel titul People without Government: An anthropology of anarchy od Harold Barclaya, zaujímavé čítanie, no mal by som si nájsť slovenský preklad (ak nejaký existuje), pretože moja angličtina úplne na to nestačí. No je čas prejst ku koncertu, dnes sa podáva ABSCISSION, death/black z blízkeho Roskilde, THIS GIFT IS A CURSE zo Švédska a HEXIS, ktorý som zmeškal na minuloročnom sereďskom Ffud feste, Dáša spomínal, že zahrali fakt dobre, takže o to zvedavejší som bol. Koncert mal začat okolo 20:00, no začali hrať asi okolo deviatej. A aby som nezabudol, tento report bude skôr o tom, ako som tento koncert vnímal zmyslami. Konkretne čuch a zrak. Prví nastúpili ABSCISSION, hoci to nie moja šálka, no zahrali celkom slušivo, po celý koncert naviac celkom sympaticky komunikovali s ľuďmi pod pódiom, fajn. Hneď po ich sete sa celou sálou začal šíriť podivný zápach, ak ste niekedy vošli do kotolne plnej uhlia a cítili prenikavý pach, ktorý udiera do nosa, bolo to niečo podobné. Spôsobovali to akési kusy handier nastriekaných čiernou farbou a impregnované neznámou látkou, ktorá zápach spôsobovala. Na pódiu bolo naviac rozmiestnených 5 červenych svetiel. Trošku mystické teatro, prislo mi to ako v chráme zla, heh. Aj spevák mal čiernou látkou natretú tvár. Hudbu by som klasifikoval ako atmosférický hardcore s prvkami death metalu. Statiku dali úplne bokom a ako spevák, tak aj všetci na pódiu sa pekne vlnili v rytme samby. Po nich nastúpil dánsky Hexis, očakával som čosi iné, no vytvorili podobnú hlukovú stenu a po vizuálnej stránke to bolo tiež velice zaujímavé. Ak niekde 2x počas koncertu použijú plazivú hmlu, tak tu jej vypustili toľko, že som nevidel na chlapa čo stal vedľa mna pol metra. Za bicmanom boli uložené svetelné efekty, ktoré v kombinácií s hmlou vytvorili niečo ako búrkové mračná. Začali sa otvárať hroby. Hudobne to bolo este o čosi chaotickejšie a atmosférickejšie. Spevák sa zopár krát pováľal po zemi, a o cca. 11:45 celé divadlo skončilo. Po koncerte som hneď sadol späť na bicykel a ponáhľal sa domov, pretože o hoďku som šiel do práce. Show must go on! :D

Tento report už bol zobrazený 453 krát!
 Autor: Sajmon
1 2 3 4 5