SHITSYSTEM, the PUBLIC, VOLE, -273.15 (20.4.2019, Košice)

TENGRI, 52 HERTZ WHALE, OUR STORIES, the WILDERNESS (30.3.2019, Bratislava, Fuga)

RANA - Nesprávne otázky CDr

Pozvánka na Hardcore is coming fest

Bariéra #6 / 2001

(16.6.2012) K.I.T.T., WYNSTON SMYTH, PRÜGELKNABE, VOCATIO INTERNA - Žilina, Bullwar (report)
Začarovaný power violenceový kruh sa stále neuzavrel. Platne, kvôli ktorým sa organizoval krst a na ktorý boli prizvané aj naše alkoholické maličkosti, stále neprišli. A to sa už raz dátum tejto rodinnej sešlosti presúval. Nuž dobrá reklama pre lisovňu, lisoval som tam prvý krát a naposledy. Radšej vám napíšem, čo sa dialo v sobotu 16. júla v Žiline, koho už dnes zaujímajú nejaké slovenské platne:
Z domu sa vykotúľavame už o 8.00, ešteže sme včerajšiu pivnú ochutnávku stopli tesne po polnoci. Nakladáme všetky potrebné haraburdy do auta a po niekoľkých zastaveniach na pumpách, úspešne vyrážame na ďaleký západ kradnúť domácim kapelám prácu. Skúšobňu kiťákov sme našli ihneď po vlezení do mesta, aj keď je celkom zašitá. Cestovať v takej horúčave je úplná paráda, preto skúšobňa v prízemí prišla brutálne vhod. Okrem skúšobne majú Kitáci vo "vlastníctve" aj priľahlý dvor so strieškou, kde je nachystaný gril. Dík za tento nápad usporiadať cathering pre vychádzajúce hviezdy. Ďalším dôvodom okrem koncertu prečo sme sa z rána trepali do Žiliny bol aj pokus o nahrávanie nášho bordelu. Chlapská časť zájazdu teda zalieza do skúšobne, dievčenská sa stará o oheň a aperitív. Nahrávanie nebolo také jednoduché, ako sme si predstavovali a absolútne žiadna sranda. Stíhame nahrať bicie len do dvoch skladieb a už sa musíme pomaly presúvať na koncert. O 6 v Bulvári okrem krastového odštiepku ilúzionistov nik nie je, tak aspoň koštujeme domáce ananásové víno. Klub sa nachádza v podzemí hneď v centre mesta. Dole sú 2 malé miestnosti s ešte menšou klenbou, takže si treba dávať pozor nielen na promilé, ale aj na hlavu. Každú chvíľu sa menia dohodnuté časy príchodov ostatných kapiel. Keby sme to vedeli, mohli sme ostať radšej v skúšobni alebo pri grile. Pred 9 sa neznesiteľné čakanie konečne končí, prichádza Skulda so svojimi zverencami z protidrogovej kliniky a rodinná párty sa môže začať. Údel prvej kapely si na plecia vzali domáci K.I.T.T.. Nerozvážny mladícky power violence, šialenosť a zloba od začiatku do konca. Zmiešaj čerešne s mliekom na večeru a nebude to ani z polovice taká rýchlosť. Zahrali pre mňa už notoricky známe skladby z dema a sedmičky, ktorá sa tu dnes mala krstiť. Chýbala okrem kapiel niekomu? Veľká škoda, že spev bolo veľmi slabo počuť. Chuťovka "Ten starec miloval svet" na záver s ešte jedným kaverom a môže ísť na rad ďalšia kapela, ktorou sú nejakí Košičania. Čudný nudný krast na čisto violence koncerte, do toho sa podpísalo cestovanie, horúčava, nahrávanie a celodenné dopĺňanie tekutín, takže to nebol náš najlepší koncert. A aby toho nebolo málo, odohrali sme to bez basáka. 7 skladieb + cover od AUS ROTTEN a prenechali sme žezlo rýchlejším kapelám. PRÜGELKNABE nie že iný žáner, iná dimenzia hudby! 100 skladieb za 8 minút. Gitara a bicie. Tí, čo ich videli prvý krát, museli ich set veľmi ťažko rozdýchavať. VOCATIO INTERNA ostali poslední len pre naozajstných labužníkov ako dobre zrejúci syr. Úplne šialená violence podívaná. Za basou tentoraz (a nie je to vždy) Skulda z predchádzajúceho fofru, ale o tom už isto všetci viete. Spevákovi jeho rola bezvadne sadla, to sa musí vidieť. Ani repráky nestíhali. Po koncerte len posedávame, radšej sa nepúšťame do žiadnych veľkých akcíí, časť ide spať do auta, zvyšok k Rišovi na byt na Hájik, kde tiež veľa vody nenamútime. Ráno sme hore už o 9, obdivujeme fantastický výhľad z balkóna a zberáme sa do skúšobne, kde nás čaká nahrávanie gitár a spevu. Dnes to už ide oveľa rýchlejšie, zvyšok na desiatu chlemtá pivo. Samozrejme len proti smädu. Spev ako čerešnička na torte nakoniec a balíme svojich 5 švestek a vraciame sa za horúčavy na ďaleký rodný východ. Nekonečná vďaka patrí Tadeášovi za pozvanie na koncert a za jeho trpezlivosť pri vydávaní splitka s VOCATIO INTERNA, ale hlavne za pomoc pri nahrávaní, zvyšným kumpánom za grilovačku a za staranie sa o naše bezbožné telesné schránky naplnené alkoholom. Ešte sme sa vami neskončili haha! A samozrejme aj za tú tridsiatku ľudí, ktorí prišli, na iný koncert, ktorý bol tiež v ten deň v Žiline vraj neprišiel nikto.

Tento report už bol zobrazený 916 krát!
1 2 3 4 5
Hodnotenie reportu: 2