SISTEM ERORR, ADACTA, ROZPOR (8.12.2018, Košice)

BLACK PASSENGER

HEVER, MENTAL TENSION, PROTEIN, REGRES (7.12.2018, Brno, Bajkazyl)

YARVAR COCHA - Taky možnost 12"

Bakteria #3 / 2005

(19.5.2005) CONFLICT, DAVOVÁ PSYCHÓZA, VAP, IF THERE IS A HOPE, .. - Bratislava (report)
Vybrali sme sa s Denesom na koncertik do Blavy, v ktorej sme uz davno neboli na navsteve. Cestu do BA sme si sprijemnili s par medzizastavkami kde sme si dali do tela par piv a prechrapali. Nuz ked sme prisli unaveny a zniceny do BA, museli sme este kus pockat kym nas pustia do Duny, kde sa mal za nedlho zacat koncert. Vyplatili sme si vstupne a chytili sme nechutnu chut na jedno pivo. Isli sme este s jednym kamosom do nedalekej krcmy, kde sme omylom presedeli prvu kapelu If There Is A Hope. Prisli sme az na poslednu pesnicku. Skoda, ze som tuto kapelku nestihol, lebo som sa na nu velmi tesil. Po nich zacali hrat uz dobre znamy Toy Pistols. ktorych mam velmi rad a hlavne ich posledne CD. Krtko (gitarista) predvadzal roznu choreografiu, skakal tam, behal hore dole a valal sa po zemi. Kapelka zahrala malo, lebo koncert bol v casovom sklze. AJ ked ludia si este pokrikom pytali viac, bohuzial uz nemohli. Po nich nasledovala ceska kapela V.A.P. (Voice of Anarcho Pacifism). Tato kapelka ma az tak nezaujala. Tesil som sa na nich, ale sklamali ma. Po dlhorocnom posobeni tejto kapeli s par prestavkami, nic nove neukazali. Stali na podiu pasivne na rozdiel od Toy Pistols. Hlavne ma zarazilo, ked spevak pesnicku o potratoch uviedol ako keby som to pocul od katolickeho knaza. O tom svedcil aj jeho krizik na hrudi. Pred podium nic moc ludi, skor ich verny fanuskovia, ktorych nebolo nejako vela. Po nichnasledovala Davova Psychoza. Tu uz asi kazdy pozna. Zacali pesnickou Homodebilis a pokracovali dalsimi peckami. Nepacil sa mi vsak spevakov prejav. Skor recitoval ako spieval, ale inak boli dobry. Na podiu aj pred podiom sa to hybalo a bolo vydno, ze sa s nimi ludia lucia, nakolko spevak ide na 2 roky do Australie. Po Davovke uz viacero ludi islo domov. My sme este samozrejme ostali na Conflict. Conflict hadam najvacsia legenda anglickeho politikeho punku. Zacali velkou peckou, pesnickou Carlo Giuliani a ukazali ze aj starsi pani su riadne akcny a plny energie. Sekali dalsie pecky, hlavne z albumu Ungovernable force. Mne sa pacili, len skoda ze som musel odist kus skor. Isli sme na nocak s kamosmi u ktorych sme tu noc prespali. Inak akcia bola velmi dobra a bolo tam aj viacero znamych a som rad, ze som s nimi pokecal a tymto ich aj zdravym.

Tento report už bol zobrazený 452 krát!
 Autor: DP
1 2 3 4 5