2.50 €

AHOJ, NABOSOPOSKLE, PURE CONFUSION, SAMORAST (7.9.2019, Trnava)

(30.7.2014) ACIDEZ, SIBERIAN MEAT GRINDER - Lučenec, Slimák (report)
Tak Kukinko sa nám rozhodol spraviť po dlhšej dobe nejaký koncert aj na domácej pôde a rozhodne si nemohol vybrať lepšiu kapelu, ako SIBERIAN MEAT GRINDER. Už dlhšie pred akciou sa dostávali ku mne informácie, kto všetko a skade možne sa sem na túto akciu chystá. To naznačovalo veľa, ale čo sa ešte v ten večer dialo, sa dopredu rozhodne nedalo predpovedať.

Na miesto prichádzam čosi skorej, pomahám kus so vstupom a čakám na začiatok. Ten sa kúsok preťahuje, ale nakoniec sa začína niečo neskôr než obvykle. Osobne ma the ACIDEZ neberú, dokonca ani v Banskej Bystrici to na mňa bohužiaľ veľký dojem neurobilo. Dnuka sa nakopili hlavy a skrz tie niekoľkodňové výpeky je tam doslova nedýchateľne a  saunovo. Takže ich set pozerám niekoľko minút a potom sa radšej motám vonku, aj kolo vstupu, debatím a zisťujem, že sa tu nakopilo omnoho viacej ľudí, než sme ja či Kuko predpokladali. Klub sa zaplňuje už aj na terase a konečné číslo toho večera sa zastavilo niekde kolo 130 ľudí! Drvivá väčšina ľudí bola ale mimo LC a potešilo ma, že sa sem dotrepali vo štvrtok a bavili sa jak páni. Za toto veľký rešpekt!

Mexičania pomaly dohrali a na set sa chystajú Rusi. Akonáhle začali hrať, dnuka sa strhlo peklo, a to myslím doslova. Ľudia sa začali hýbať, teplota a vlhkosť stúpli na maximum, pot sa začal zrážať vo vzduchu a  lepiť na všetkých. Ľudia už okrem pohybu začali lietať vzduchom a celé sa to ešte vyhrotilo. Kapela drvila jeden song za druhým, udržovala nás vo vare a hustili, koľko sa len dalo. Nakladali jak páni, najlepší ruský hudobný export, čo som asi videl! Veľmi sa mi páčilo, že SIBERIAN využili možnosť toho, že ich počúva veľa uší a predniesli pár slov a  myšlienok. Okrem tých, dajme tomu klasických, mi boli sympatické tie, ktoré sa týkali hudobnej scény a toho, ako by sme mali hľadať to, čo nás spája medzi sebou ako ľudí v rámci systému, v ktorom fungujeme, než sa snažiť hľadať to, čo nás rozlišuje ako ľudí v scéne samotnej. Mne je to rozhodne mimoriadne blízke a toto zmýšľanie mám už dlhšiu dobu podobné. Máme mať iné ciele, na ktoré sa treba sústrediť. Celkovo sa však rozhodne viac hralo, než kecalo. Energie sa prenášala všade naokolo a  ten set bol ako molotow, ktorý ti znezdajky kedykoľvek vybuchne v ruke. Tak to aj vypadalo. Môžem zodpovedne prehlásiť, že taký bordel som v  Slimáku dlho nezažil. Miminimálne nie taký intenzívny, k čomu dopomohol totálne napráskaný klub a perfektná atmosféra, kde sa všetci chceli kolektívne rozbiť. Kto nebol, môže skutočne ľutovať. Išlo rozhodne o  jednu z top party roka, minimálne čo sa našej domácej lokálnej pôdy týka. Veľký jebot!

Samozrejme nasledovala afterka, spojená s konzumovaním všeličoho a bol som rád, že som mohol Rusov nakoniec sprevádzať na byt, kde som ich mal takpovediac na starosti. Boli to moc milí a otvorení ľudia, s ktorými sa ešte výborne kecalo do rána o všetkom možnom, od ruských kompilačiek na youtube cez hudbu, podmienky s trávou v ich domovine, alkoholizme až po všeličo možné. U mňa silný trip. Milujem takéto večery, milujem takéto momenty. Kuko, si zabil!

Tento report už bol zobrazený 427 krát!
1 2 3 4 5
Hodnotenie reportu: 1.67