LIDSKÉ ZDROJE (CZ), MOMMY IS MENTAL (CZ), PRACH (SK)

Bardejov, Bašta

CERELITIDA #7
4.00 €

Nö fest 2019 (22 - 23.11.2019, Horná Lehota)

(15.1.2016) FUCK THIS BAND, CHEAP TALK, RÚBANISKO - Viedeň, Pankahyttn (report)
Klasický zásek u nás v byte, pozerám koncerty na pankgene a tam zapísaný koncert na Pankahyttn, navrhujem Rudkovi Viedeň. A on ako inak nadšene súhlasí. V Trnave sa stretávame s doktorom a Sašou, zmeškávame rýchlik, tak dreme na regijodžet. V Bratislave sa ešte stretávame s Igorom a po zakúpení lístkov už obsadzujeme päťku vzadu v buse ako na školskom výlete. Šeruje sa vínko a hrozienka. A na Igorovi sú viditelné náznaky učenia, márne. Po pamäti hľadáme Pankahytn a pomerne skoro už úspešne sedíme v gauči dnu. Vítanie s lokálmi, partička stolného futbalu a prichádzajú svaly chlapcov z RÚBANISKA a hned nato aj čiptolk. Pomáhame s vecami a už hrajú lokáli FUCK THIS BAND. Ľudia priamo zo squatu, hrajú spolu rok a presne rok je aj doba čo Boris hraje na bicie. Popičovka. Hc punk jak má byť. Občas niekto zalietne, občas sa niekto pováľa po zemi, sranda. Trošku vydýcham, pokecám a už hrajú CHEAP TALK. Ako handry už lietame viacerí. Staré veci z dema aj nové zo sPLiŤka. Veľká frajerina. Prvé songy zo setu mi prišli trochu viac ukričané ako inokedy a presne na to som vždy čakal. Bars fajne. Ďalej už len skaza, nenávisť, zlobä. Zlovestný set preplietaný klasikami aj novšími riekankami. Ľudia krepčia o 106, velká šou. Všade po zemi stratené existencie a pľuvance. Tentokrát len na zemi, lebo strop bol privysoko...
Po koncertoch to rozbaľuje Potkan a jeho afterka nemá žiadnej chyby. Squatom znejú hity všetkých žánrov a najviac si to užíva práve Dáša, ktorý krepčí až do skorého rána. Ľudia len s údivom pozerajú, keď skoro všetci prítomní Slováci krepčia na štýl lesnej víly pri piesni od NAIVE FIGHTERS. Počas pobytu vo Viedni som síce na čas nepozeral ani raz, no s odhadom laika si dovolím tvrdiť že hudba sa vypla okolo 8 hodiny rannej. To už boli hore len lokáli, ktorým spať akosi nešlo. Poctivý slovenský alkoholici, ja a doktor ktorý pil len sXe pivo a fajčil sXe marihuanu si užívame pár hodín spánku v tichu. Hudba sa zapla o niekoľko hodín a všetko začalo znova žiť. Dávame partičku stolného futbalu, ktorý sa časom pretransformoval na hru pre 8 ľudí a 2 fľaše whisky. Na Rudkovi vidno, že len veľmi málo chýba, aby zlomil simkartu, vysral sa na školu a ostal tu žiť. Určite všetkým čo ešte neboli na koncerte na squate odporúčam tak čo najskôr urobiť. Atmosféra asi 50x priateľskejšia ako v ktoromkoľvek podniku. No,teda možno ešte Bugaňa, to je tiež taký polosquat. Počas niekoľkonásobného záseku v gaučoch a pri stolnom futbale zisťujeme, že vonku bude o chvíľu zase tma. Razantný odsek a rozhodnutie padlo na prechádzku na neďaleký Schonbrunn. Už za úplnej tmy a dokonalého premrznutia hecujeme ísť na metro a následne busom do Bratislavy. Ďalší deň.

Tento report už bol zobrazený 464 krát!
 Autor: Kočo
1 2 3 4 5