CINNAMON WIND

3. DIY zine fest (25 - 26.5.2018, Olomouc, SF mini)

DISCLOSE / SANCTUS IUDA 12"

Bieda ducha #5 / 2005

Pórový tapas

(22.9.2016) FAT, SHEEVA YOGA, HIBAKUSHA - Prešov, skúšobňa (report)
Všakovaké udalosti dopomohli k tomu, že sa tento koncert nakoniec konal v prešovskej skúšobni, podľa mňa ideálnom to mieste pre takéto bordeľe. Po dlhšom čase cestujeme na koncert preplneným vlakom (do Prešova je to naozaj diaľka). Degustácia pív v Prešovskom pivovare (vyhrala to nová ipa pomenovaná Komet, ktorá ani nebola na ponukovom liste), a potom pekne autobusom až pred skúšobňu. Zde čumia iba kapely, organizátori prichádzajú s pivami a burgermi (výborné ako vždy!) hneď nato, hráme haky sak a čakáme na prichádzajúce autá. Len košických EČV sa nazbieralo asi sedem plus nejaká tá z Vranova a Bardejova. Nádhera, nakoniec bude na skúšobni aj málo miesta :) Po premiestení interiérových harabúrd ako prví začínajú FAT. Druhý koncert celkovo a prvý s druhým gitaristom, takže by sa dalo povedať, že to pravé ešte len hľadajú. Štyri skladby, viac ako 20 minútový set so spevom od bubnov. Tento druh muziky nie je to môj pohár weizenu, takže k tomu napíšem už len toľko, že podľa českých účinkujúcich sa to vraj podobalo na DYSTOPIU. Neostáva nič iné, len veriť im. Nasledujúca SHEEVA YOGA s trochu väčšími bpm. Už to nie je také statické, ale spevák sa zamiešava do natlačeného davu, vzduchom sa vznášajú ľudia a ozdoby s balónmi, ktoré tu ostali po víkendovej oslave. Skladby lietajú v polminútových intervaloch a ani sa nenazdám a sme na konci pri covery od SEE YOU IN HELL - "Nečekej". Fofr pokračuje aj pri HIBAKUSHI aj keď viac v crustgrindovom duchu. Ľudia sa nahrnuli ešte viac pred kapelu, predsa len v tejto kapele nemajú žiadneho sólového speváka trpiaceho epileptickým dancefloorom a hukot môže ísť na plné obrátky. Bordel najmä zo splitka s HIROSHIMA NIGHTMARE a poslednej veľkej LP, v ktorom sa krásne dopĺňali Blankine a Havlove ječáko-brumčáky. Koncert končí, my sa napcháme do prvého voľného auta a už o 22-hej sme doma! Totál rýchlovka koncert, s výbornými kapelami, výborným jedlom a účasťou, ktorú niekde nemajú ani cez víkend. PS: Kostrč ma bolí doteraz.

Tento report už bol zobrazený 404 krát!
1 2 3 4 5