Ffud fest 9 (10 - 12.8.2018, Sereď)

CINNAMON WIND

Opičí bál 4 (13 - 14.7.2018, Sklabiňa, Strelnica)

PASKUDA - Toto ste chceli? Vy, čvarga! CDr

Sami sobě #6 / 2002

(2.12.2017) ARALKUM, KOVADLINA, PAKKOSYOTTO, INNOXIA CORPORA - Olomouc, SF mini (report)
Z trnavy ideme klasická dvojka ja a alicka. Prestupy v bratislave a v brěclave a po 4 hodinách sme v olomouci. Zo stanice klasicky pešo okolo baumaxu až na mini. Valíme to ukrutným tempom aby sme stihli prvú kapelu, aralkum. Stíhame posledných pár songov a je to v pohode. "ja si to užívam". Začína vítanie so všetkými a obľúbené hrabanie v distrách. Nekonečné výmenné obchody medzi skejtovými partami zapríčinia, že domov odchádzame s novými kúskami skejtových zinov a starým číslom Bloody Mary. Začína hrať kovadlina a síce sme im robili koncert vo štvrtok v kubíku, poctivo si to idem odstáť do prvej rady, predsa len si to človek vie užiť viac ak nemusí riešiť nič iné. Pokukávam po banánových tančekoch a predstavujem si, že možno aj ja raz budem spievať v kapele, kde sa počas setu nebudem prechádzať jak debilko zo strany na stranu. Zároveň ale aj skladám veľký rešpekt Milovi, bubeníkovi z pakkosyotto, ktorý 3 z 5 koncertov na turné hraje na bicie aj v kovadline, lebo ich bubeník nemohol odohrať celé turné. Čávovi poslali songy mailom a vo štvrtok mali svoju prvú skúšku u nás v kubíku a ak som pozorne cez steny počúval, tak dali set na prvú. To som v rici z toho. S coco bongo sa nám songy znechutili skôr než sme sa ich naučili poriadne hrať a oni si zahrajú set na prvú? Bohača! Po kovadline ešte druhé kolo hrabania v distre a po koncerte ravelinu 7 v čadci už sme ochotní zanechať posledné peniaze za "7 kroku po zamrzlé rěce" a s parádnym pocitom vychutnávame ukojenie materialistických chúťok. Inak hej, boiling point to trafili s príhovorom k songu "wax" na nofeste. Začínajú hrat fíni pakkosyotto, energia jak sviňa. Dokonca aj pohyby v prvých radoch a partička zohraná na úrovni. Cover na minor threat zahreje pri srdci a o chvíľu už aj konec. Po ich sete alica uznáva, že je čas na kávu a popritom preberáme balíček kníh od broken books do nášho distra. Už to ale chystajú innoxia corpora, tak sa staviame do davu a poviem pravdu, toto ma nebere. Neviem si pomôcť, ale tie české kapely mi znejú rovnako. Už sme si to skúšali vysvetliť a prišli sme na to, že je to možno tou fonetikou českého jazyka. A možno to len fakt nevykrívame. Každopádne ale uznávam všetky kapely, ktoré hrajú, lebo viem, že aj len obyčajná skúška si žiada veľa námahy a kompromisov a ak sú členovia kapely zapletení aj v iných projektoch, komunitách či sociálnych aktivitách, dávam klobúk dole a som pocichši. Po kapelách ešte ostávame na mini a kecáme s lokálmi, dojedáme jedlo a pomaly sa lúčime, ideme na polnočný vlak domov. Po príchode na stanicu dostávame hnusnú ranu pod pečinku a regiodžet mešká 60 minút. Trošku zima, ale aspoň som prelúskal stránky Kolyma tales zinu a vrelo odporúčam. Ďalšie prekvapko čakalo v žiline, kde sme prestupovali na vlak na východ. Meškaniel 60 minút, takže si dávame čilovú hodinu 40 na stanici s partiou dnb kids na dojazdoch dokrutených na lavičke. Jednému z nich až nad ránom zapísalo koleso, tak si musel pustiť dramač na stanici a poskakovať si tam, legračná podívaná. Konečne ale sedím vo vlaku do spišskej, je 7:45 ráno a o 5 minút vystupujem. Diky sevas.

Tento report už bol zobrazený 275 krát!
 Autor: Kočo
1 2 3 4 5