Pi 24.5.2019 - 25.5.2019
Fear fest:
DEVIATED INSTINCT (UK), EXTINCTION OF MANKIND (UK), HONNÖR SS (Švédsko), AGNOSY (UK), SLUTET (Švédsko), SYSTEMIK VIOLENCE (Portugalsko), PISSCHARGE (Nemecko), BRINK OF DESPAIR (Nemecko), ATERFALL (Švédsko), PANIKATTACK (Švédsko), KILLBITE (Nemecko), TERRORVÄLDE (Švédsko), ANTIGEN (CZ / Nemecko), DEATH CULTURE DEPRIVATION (CZ), ENCORE (CZ), CAPSAICIN (CZ), KIBERA (CZ)

Praha, Modrá vopice

DIS-K47 / MORAL HANGOVER - LIMIT (TOTALITARIANISM STILL CONTINUES)
11.00 €

MORROW, ECHELONS (9.5.2019, Viedeň)

INCRIMINATE, HROBÁR, NOTHING CLEAN, ENDLESS SWARM (3.5.2019, Lovčica, Iba pohoda)

Urbura - Krvavá nevěsta CDr

Pozvánka na Fear fest 2019

Smrt #1 / 2006

(2.12.2017) ARALKUM, KOVADLINA, PAKKOSYOTTO, INNOXIA CORPORA - Olomouc, SF mini (report)
Z trnavy ideme klasická dvojka ja a alicka. Prestupy v bratislave a v brěclave a po 4 hodinách sme v olomouci. Zo stanice klasicky pešo okolo baumaxu až na mini. Valíme to ukrutným tempom aby sme stihli prvú kapelu, aralkum. Stíhame posledných pár songov a je to v pohode. "ja si to užívam". Začína vítanie so všetkými a obľúbené hrabanie v distrách. Nekonečné výmenné obchody medzi skejtovými partami zapríčinia, že domov odchádzame s novými kúskami skejtových zinov a starým číslom Bloody Mary. Začína hrať kovadlina a síce sme im robili koncert vo štvrtok v kubíku, poctivo si to idem odstáť do prvej rady, predsa len si to človek vie užiť viac ak nemusí riešiť nič iné. Pokukávam po banánových tančekoch a predstavujem si, že možno aj ja raz budem spievať v kapele, kde sa počas setu nebudem prechádzať jak debilko zo strany na stranu. Zároveň ale aj skladám veľký rešpekt Milovi, bubeníkovi z pakkosyotto, ktorý 3 z 5 koncertov na turné hraje na bicie aj v kovadline, lebo ich bubeník nemohol odohrať celé turné. Čávovi poslali songy mailom a vo štvrtok mali svoju prvú skúšku u nás v kubíku a ak som pozorne cez steny počúval, tak dali set na prvú. To som v rici z toho. S coco bongo sa nám songy znechutili skôr než sme sa ich naučili poriadne hrať a oni si zahrajú set na prvú? Bohača! Po kovadline ešte druhé kolo hrabania v distre a po koncerte ravelinu 7 v čadci už sme ochotní zanechať posledné peniaze za "7 kroku po zamrzlé rěce" a s parádnym pocitom vychutnávame ukojenie materialistických chúťok. Inak hej, boiling point to trafili s príhovorom k songu "wax" na nofeste. Začínajú hrat fíni pakkosyotto, energia jak sviňa. Dokonca aj pohyby v prvých radoch a partička zohraná na úrovni. Cover na minor threat zahreje pri srdci a o chvíľu už aj konec. Po ich sete alica uznáva, že je čas na kávu a popritom preberáme balíček kníh od broken books do nášho distra. Už to ale chystajú innoxia corpora, tak sa staviame do davu a poviem pravdu, toto ma nebere. Neviem si pomôcť, ale tie české kapely mi znejú rovnako. Už sme si to skúšali vysvetliť a prišli sme na to, že je to možno tou fonetikou českého jazyka. A možno to len fakt nevykrívame. Každopádne ale uznávam všetky kapely, ktoré hrajú, lebo viem, že aj len obyčajná skúška si žiada veľa námahy a kompromisov a ak sú členovia kapely zapletení aj v iných projektoch, komunitách či sociálnych aktivitách, dávam klobúk dole a som pocichši. Po kapelách ešte ostávame na mini a kecáme s lokálmi, dojedáme jedlo a pomaly sa lúčime, ideme na polnočný vlak domov. Po príchode na stanicu dostávame hnusnú ranu pod pečinku a regiodžet mešká 60 minút. Trošku zima, ale aspoň som prelúskal stránky Kolyma tales zinu a vrelo odporúčam. Ďalšie prekvapko čakalo v žiline, kde sme prestupovali na vlak na východ. Meškaniel 60 minút, takže si dávame čilovú hodinu 40 na stanici s partiou dnb kids na dojazdoch dokrutených na lavičke. Jednému z nich až nad ránom zapísalo koleso, tak si musel pustiť dramač na stanici a poskakovať si tam, legračná podívaná. Konečne ale sedím vo vlaku do spišskej, je 7:45 ráno a o 5 minút vystupujem. Diky sevas.

Tento report už bol zobrazený 342 krát!
 Autor: Kočo
1 2 3 4 5