28.5.2007 CLOROX GIRLS, THE FEELERS; Vieden, Arena

Autor: Walking shame | Počet videní: 818

No,da sa hovorit o celkom slusnom uspechu, ze sa nas nakoniec nazbieralo plne auto,kedze sme vyrazili na koncert pre nas uplne neznamych kapiel v nedelu vecer. Davame stretko v eSku, nakupime nezbytne dobroty na pumpe a hor sa mutit vody k nasim zapadnym nudnym susedom. Aj cez nejake protesty povinna zastavka v mcdonalde pred Viednou na chickenburgery, vysmech tureckeho manazera, ktoremu dala zahradna hadica viac ako zabrat a o par minut uz parkujeme pred Arenou. Ak ste v Arene este neboli, tak vedzte, ze ide pravdepodobne o nejaku staru fabriku, resp.cely komplex budov. Tusim, ze su tu 3 ci 4 rozne ”izby” alebo ak chcete miestnosti na koncerty spojene s vycapmi s rozlicnou kapacitou. Plus vonku obrovske podium na open air akcie. Proste popici areal detskych hier a radosti. Prichadzame dost skoro, vonku posedava len par ludi, tak sa tu trochu poobzerame, sadame k stolu popijame a sledujeme miestne krasky. Okolo 9 mi uz fuzaty panko za moje tazko zarobene peniazky jebe na ruku peciatku. Vonku ostatni este spekuluju ako by sa vyhli plateniu, ale tusim ze platime vsetci. Jebat. 7 euro zas az taky penaz neni. Zacina hrat prva kapela, tipujem ze nieco miestne, pretoze nebola napisana ani na nete a spievali po nemecky. Nemam ani sajnu jak sa to volalo a ani som potom vlastne nejak nepatral. Zostava gitara, basa, bicie plus 2 spevy. Celkom v poradecku, tu polhodinku sa to dalo vydrzat pocuvat. Po dlhsej pauze, ktoru sme vyuzili posilnovanim metabilzmu, ci uz vega gulasom alebo nevega ceresnovicou sa na podium dovalila kapela the Feelers spoza velkej mlaky. Co k tomu povedat. Rychly nasrany pankrok, spevak sa metal jak keby dal LSD, cela kapela do toho solidne jebala, dve gitary, basa, bicie fakt dobra vec. No aj ked sa snazili jak draci, tak ludia samozrejme nic. Po asi tristvrte hodke to zabalili a spoteni utekali pre piva. My detto. Netusim kolko bolo hodin, ked sa zacala chystat kapela skrz ktoru som sem vlastne chcel ist a nahovoril som na to aj dalsich styroch statocnych. Clorox girls. Aj skrz podivny nazov vsak ide o cisto muzsku zalezitost (aj ked basak no neviem neviem, hned mi pripomenul Happy cocks 8DD ) z americkeho Portlandu. Skor nez sme sem isli, tak som kukal nejake ich videa z koncertov na jutube, takze som tusil, ze nebudu stat na podiu jak traja suchi panaci co si odohraju svoje, daju v bekstejdzi 3 piva a pojdu domov. No a tak aj bolo. Od prvej piesne robili celkom slusny bordel, hybali sa, skakali, blbli. Pochopitelne podla rakuskeho manualu "Ako sa spravat na pankovom koncerte" ludia len dalej stali so zalozenymi rukami a kukali. Ti najvacsi rebeli kyvali hlavami a sem tam aj podupkavali nohami. No na podiu proste uplna jeba show, bordel popici naslapana muzika a oni totok. Asi po 3 ci 4 pesnicke nam to uz nedalo sa na toto kukat, tak hovorim chalanom nech ma jebnu hore na ruky. Ajajaaaaj. Ked domaci videli tuto naozaj neskutocnu rebeliu, tak sa postupne zacali pridavat aj oni. Muzika sto bodov u mna, nevim k comu by som to prirovnal, obcas to bola rychlejsia klepacka, potom zas teply popik, inokedy melodicky najeb, proste kvalitka. Pank as fuck ne??? Casom prichadzaju aj dalsie nase kreacie ako napr. vlacik alebo circle pit, co si vypytal sam spevak. Nastastie sa uz pripaja aj par miestnych, cize sme neboli az tak trapni 8DD. Spevacik teplosko, inak verna kopia nasho Konyka na chvilu dava dole gitaru, ktoru prebera niekto iny, asi naky kamos, cize okamzite bezime dopredu a bereme ho na ruky. Ocividne ma radost, len dufam, ze to nieje z tych dotykov 8DD. Kolko mozu hrat? Hodinku, hodinu a stvrt, ked sa kapela zacina s ludmi lucit. Chcu si ist von vydychnut, no ludia ich proste nepustaju zo saly, a tak este musia pridat. Pridavaju este 2 z toho jeden cover dakto hovoril, ja neviem. Koncert konci, utekame na vzduch a hned nato k distru, kde nam fuzaty hispanec Peter Nunez reziser superstar predava CD Clorox girls za desat oirasov. Celkom dobra cena nato, ze ide o celu ich diskografiu so skoro 40 piesnami. Chvilu este sedime vnutri, vysvetlujeme miestnym, ze Rumunsko odkial prichadzame je popici krajinka, ja osobne robim este trosku hanby mojou anglictinou, ale to je jedno, bol som opity to sa nerata no ne? Asi o 2 hodine rannej laham do postele a mrte sa tesim rano do roboty. Nasrat!