2.50 €

DOWNFALL OF GAIA, DER WEG EINER FREIHEIT (15.9.2019, Košice)

(27.7.2007) STINX, THE FIALKY, LAYOUT THE TRAPS - Košice, Colloseum (report)
Píše sa deň 27.07.2007, 17:45 kozmického času a naša vesmírna loď s typovým označením opel vectra sa vydáva na púť k vzdialenej planéte s názvom Košice. Cesta nieje dlhá, skok v časopriestore bol v celku príjemný. Na obežnú dráhu sa dostávame približne o 19:00. Je čas sa teleportovať do oblasti pre miestnych známej pod názvom „Colloseum“. Cesta aj keď nie dlha, človeka vyčerpá a preto s radosťou prijímame možnosť posilniť sa tradičným nápojom tejto planéty ktoré nazývajú „pivo“. Netrpezlivo naša expedícia vyčkáva kedy už konečne uvidíme stvorenia ktoré sa vyvinuli úplne ináč než zvyšok spoločnosti následkom vplyvu istej špeciálnej skupiny rádiových vĺn, nazývanej aj „punkrock“. Netrvá dlho a skutočne na vyvýšené pódium vstupujú tri živočíchy odborne nazývané „Stinx“. Tieto tvory ktoré boli dovezené až z ďalekej Ukrajiny nám predviedli svoje poňatie „punkrocku“ čo sa nám skutočne páčilo a čo sa kvality zvuku týka to bol asi najpodarenejší výstup. Bolo to však ak to mam laicky nazvať stále len isté predjedlo, aj keď musí uznať, že skutočne chutné. Ako ďalší na pódium prichádzajú „The Fialky“. Naša expedícia konštatuje, že aj keď sa nejedná o nič prevratné, plnia si svoju úlohu predskokana dobre, bohužiaľ kvalita zvuku je už nižšia. Zúčastnením to však evidentne nevadí a atmosféra sa nesie v duchu dobrej zábavy. Čas je pokročilý a konečne prichádzajú podivné strach naháňajúce bytosti známe ako L.O.T.T. Lee(gitara), Paul(spev), Boff(basa) a Phil(bubny). Sklamala neúčasť Gora ktorý tiež patrí medzi zaujímavé kúsky v tomto zoskupení. A je to tu, L.O.T.T. divo hrajú na svoje tradičné, na naše pomery možno trošku primitívne nástroje. Okolostojacich však tieto tóny ovládajú dokonale a tí sa nechávajú strhnúť do divokého tanca zvaného „pogo“. "My way", "Breakout", "SLUT", a kopec iných piesní sa nám zarezáva do uší. Čas letí a prichádza prvá prosba o stlmenie hudby a ukončenie prehliadky od protektora oblasti. Reakcia LOTT je iste nie práve potešujúca. Boffove zavrčanie „fuck it, Paul lets go“ a hrá sa ďalej. Na pódiu i pod ním sa strháva chaos. Paul je raz v dave, raz zavesený na konštrukcií no ani Lee sa nedáva zahanbiť, lezie ešte vyššie. Ešte par-krát úspešne prevedený „stage diving“ a je koniec. Sme spokojní. Ešte páru fotiek s týmito zaujímavými bytosťami a letí sa späť domov. Sme šťastní, preskúmali sme ďalšiu hlbinu vesmíru a môžme sa so všetkými podeliť o naše skúsenosti :-)

Tento report už bol zobrazený 524 krát!
 Autor: gitas
1 2 3 4 5