Forever Megashit XIII. (14 - 15.6.2019, Bardejov)

INCRIMINATE, LOWEST CREATURE, LEEWAY (28.5.2019, Košice, Collosseum)

KAZOSTROJ - Promo 2019 7"

Pozvánka na Forever Megashit XIII.

Info zine #1 / 1997

(28.9.2007) HIPPIE KILLER, MAD PIGS, RISPOSTA - Košice, Khoi khoi (report)
Takže verná družina ala košická vypráva sme sa vybrali v pátek do klubu Khoi Khoi kde sa TO malo uskutočniť. Na začiatku to vyzeralo dosť biedne pre nedostatok ľudí, ale tak to býva asi všade... mali sme aspoň dostatok času sa naliať potrebnými tekutými vitamínmi. Na hodinkách sa ukazovalo 20:15, keď na naše ctene pódium vyšli Vranovskí pani Hippie killer. ..Odzneli pesničky ako "Obeť", "Arbeit macht frei", "Zápach smrti" a ku koncu zahrali samozrejme aj známeho "Diktátora" ... Čo sa mi ešte páčilo bolo, že dali cover od Agathocles "A for arrogance", . Spomeniem aj skvele gitarové efekty počas skladieb "Genocida budúcnosti" alebo "Zápach smrti". Opäť nesklamali. Ľudia sa na nich vybláznili a správne naladili na koncert, čo je aj dôkazom toho, že chlapci to proste vedia. Po nich sa na rad chystali ďalší páni na holenie tentoraz Mad pigs, chaos punk z Brna. Už šialené, červené, strapaté spevákove háro prezrádzalo, že pôjde o dosť chaotické pôsobenie chlapcov :) Ľudia si to nenechali ujsť a nahrnuli sa dopredu, kde si to aj patričné vychutnávali. Spomeniem, že hrali veci väčšinou z nového cd split-ka s Destructom, ktoré vyšlo na PHR. Po odohratí ich koncertu sa ľudia, už značné usmievaví vďaka chutným nápojov ala tu ti frutti pivo a vyššie percentuálnych pálenočiek, nahrnuli dopredu a čakali na ďalšie šialenstvo v podaní Risposty. Tuto kapelu mam osobne veľmi rada, tak sama som bola na ňu zvedavá.. A pozrime sa na nich.. Vápno sa už chystá, berie mikrofón a spúšťa svoje hlasivky na maximum. Wow... Samozrejme pozdravy a ide sa na vec ... rýchle, hlasite, krátke a našlapané. Vpredu to už bolo fakt husté a keďže niekto si asi mýlil koncert s boxovacím tréningom, v záujme bezpečnosti som sa vzdialila trošku dozadu.... Koncert sa pomaly chýli k záveru, ale to neznamená, že sa končil aj večer. Vraj má byť oldies párty .. šírili sa reči po klube. Či bude alebo nie sa uvidí o par minút. A bola! Tak ako po iné party aj tu ste mohli počuť plejádu vypalovačie,k aké ste len chceli. Celkom umeleckým ba až dramatickým vystúpením si to vychutnali poniektorí aj z kapiel :) Nechýbala ochutnávka alkoholových špecialít a asi už len myšlienka na posteľ a aspoň kúsok spania. Tu sa moje písanie asi aj končí, kto bol videl, kto nie aspoň o tom počul.. Adios

Tento report už bol zobrazený 586 krát!
 Autor: Dankita
1 2 3 4 5