Zaujalo nás:
Posledné komentáre:
20.12. 18:34 Oscar:
Ahoj supelak. AMI antimilitaristicka iniciativa je internacionalist platforms zdielania textov revolucionarov*riek.. pisem to na DIY underground platforms lebo toto je nasa nazorova lynia. Dobre texty ..
ROZPOR: "Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!" (rozhovor)
07.12. 10:16 supelak:
Cau @Oscar,
vo svojej reakcii spominas "zname fakty". Kde si sa to docital? Prosim ta, zazdielaj aj nejake linky k tym faktom.
Precital som si prispevky, co sa ti pacia. Vo mne z nich za ..
ROZPOR: "Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!" (rozhovor)
16.11. 06:48 Oscar:
Brefta pekne napisane.. Dedo aj ty si pisal k veci. Banderizmus su Azov, keby rozpor zajtra tahali bojovat za UA vlast zacali by prave v azove alebo inej podobnej brigade.. Vojaci ktorich oznacuju za ..
ROZPOR: "Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!" (rozhovor)
09.11. 12:43 adrik:
Rudo: Áno, ale až o 9 rokov neskôr. Pôvodne to vyšlo naozaj iba na kazete.
(novinka)
05.11. 19:14 Rudo:
Slovenský label Gore Cult productions zo Svätého Jura vydal CD verziu v 2003, takže to nevyšlo len na kazete
(novinka)
16.10. 15:30 fog:
dobry report. EDUV SYN bol popici, ja som zaciatok kus neodstrehol, ale poznal som dost songov nasledne. bavilo ma to, striedali sa rozne nalady a polohy v tom, takze to bolo pestre, vyvazene a hlavne ..
12.10.2024 FAJRONT, BACKSTAGE BOYS, the WILDERNESS, RÚBANISKO, EDÚV SYN Banská Bystrica @ Bosorka (report)
07.10. 14:00 stvorka zachod:
pane X vy ste blb?
(novinka)
01.10. 14:00 x:
handry na hubach ,pharma lobing+experiment na ludoch a papik za 5 mega to bola krasa doba budes doma o 19 povinne ne ze nemas papier ku babke do dalsej dediny a a ju chemickuhhc ganju nam vybavili:) k ..
(novinka)
01.10. 13:25 vy ste kto:
Skutocne som sa nesnazil ti nic vnucovat. V prispevku nizsie sa tesis zo zdravia a deti, tak ma uprimne zaujimal tvoj pohlad na buducnost.
(novinka)
01.10. 10:52 Rado:
A vy ste?90%depresia 5%markiza5%jojka:) vysoká analýza krachujúcej krajiny,díki za rozbor a nevnucuj mi prosím ťa tvoj nihilizmus,usmej sa a nadychni zhlboka
(novinka)
DÁŠA FON FĽAŠA / NA SMIECH / NO FUTURE / PASKUDA / STRATA VKUSU / VIA ANIMA CDr
Autor: zločinec | Pridané: 7.1.2013 | Počet videní: 6134
DIY
Určite poznáte ten moment, kedy je lepšie všetko ako učenie sa na zajtrajšiu skúšku. tak reku že idem na toto.
mohli by sme začať polemizovať o tom, či je vhodnejšie pomenovanie tohto počinu 6way split alebo kompilačka, ale to sa mi nechce.
takže šesť kapiel, každá hudobne kus iná, a predsa majú niečo rovnaké.
DFF ako večný cestovateľ to na cédečku zasekáva tromi songami. Nebudem ho tu ospevovať, lebo už je ospievaný dosť a treba byť na koncerte - tam je neprekonateľný. ako jeden z mála pochopil princíp zdeľovania myšlienok ďalej a nezacykluje sa ako všetky krastové a iné kapely, ktoré svojou "hlukovou barikádou" vytvárajú hranice a steny práve pre tých, ktorým sú tie múdrosti určené a zostávajú tak medzi tými, ktorí všetko stokrát počuli a vedia to už sto krát. ale to som už mimo. vrátim sa k hudbe,
prvá skladba mi hudobne pripomína skladbu "Vlastnou vinou". Ale nemôžem nič zlé povedať. taký Dášov priemer. Zato druhá skladba je poriadna hárdkorová vypaľovačka. hah. Aspoň na mňa tak pôsobí. Veľa hnevu, hitparády sú na kokot! spamätáš sa a je konec. tak to je super. posledná jeho skladba je klasická pankovica. u mňa zase medzi priemerom, ktorý nezaškodí keď sa počúva aj po hudobnej aj textovej stránke. na ďalšom cédečku alebo hocijakom nosiči prosím Dášu, aby nahral tú skladbu jak žena mužovi rozjebe sunar o hlavu či jak to bolo :D to je pekelná skladba.
NASMIECH. som registroval dlho dlho predtým ako vydali ešte ich prvý album a patria u mňa do skupiny slovenského punku, a to sú tam asi len 3 súčasné hrajúce kapely. hudobne je tam cítiť hardkór pank 90-tych rokoch, ale postupne mám pocit, že tam cítiť aj ich vlastný rukopis. to isté aj o druhej skladbe. Aj keď mi to nedá a musím napísať, že tie Wrbove škrekľaky mi tam menej sedia ako jeho nasratý spev, ale to je len otázka môjho vkusu. Samozrejme musím podtrhnút dobré texty, ktoré sa mi ľúbia.
Aj keď prvá skladba je pre mňa možno kópiou pesničiek z predchádzajúcej nahrávky, pre tých čo ju nepočuli si utvoria aspoň ako taký obraz o tom, čo kapela hrá. Ani ďalšou skladbou nepoľavia na tempe. Aha to je cover od KS. k tomu nemám čo dodať.
NO FUTURE. Prvá skladba alebo intro, skôr ma trochu prekvapila heh. Ale poďme ďalej. Moc takýto punk.. alebo takto. súčasný slovenský punk ma moc nebere, ale idem písať nezaujato. Ďalšia skladba sa chce tváriť trošku hárkórovo a dokonca tam je počuť až epický spev heh. Ale to je fajn to sa mi ľúbi, je to iné. no a potom to skoči do klasického NO FUTUREáckeho škrekotu. Keď chcú, vedia robiť aj dobré skladby. Nechce sa mi rozpisovať o každej pesničke, ale ďalšia je úplne zvláštna, ten zvláštny spev je tam moc hlasno. ak by to bolo zmastrované kus inak, tak je to fajná skladba. Ich predposledná skladba je hudobne celkom dobrá. Ale ten text :D nič proti samozrejme len ja osobne nemám rád texty tohto typu. To prenechávam ZÓNE A. Škoda lebo hudba a spev je dosť dobrý. Keby hrali takto, tak klobúk dole. Posledná je zase klasický NF škrekot heh čo k tomu. Pozostatky z KSS sú tam ešte cítiť a aspoň to ma teší.
PASKUDA. Ma dostala odkedy som počul song "Na pokraji sveta" (neviem či sa tak volá) a dostali ma aj teraz. Kus zmenili sound do takej krastoidnej polohy, ale to je len plus. Super. Toto môžem. dĺžky skladieb sú úplná lahoda. Ďalšia skladba mi pripomína nejaký POD - ale len začiatok, potom sa to rozjebe do úplnej rúbanice. Najprv som si myslel, že majú nového speváka, lebo je to trochu iné. Aj gitary, potom Dáša povedal, že tu dali pesničky, ktoré sú trochu iné. Zatiaľ ich najlepší materiál. Teším sa už na tú chystanú dosku. Posledný song je tak kokotský a výstižný, že mi tam vôbec nevadí takáto zábavná vsuvka. Myslím, že to ani netreba viac komentovať.
STRATA VKUSU mi pripadá veľmi podobná s poslednou kapelou, a preto neviem či bolo úplne rozumné takéto poradie, ale už sa stalo. Počúvam. Neznie to zle. Ľudia, čo fičia na tejto muzike sa im to bude ľúbiť. Aspoň kus sa to vymedzuje klasickým žánrom. možno keby bola lepšia kvalita nahrávky ale DIY je DIY. Ďalšia skladba začala v rýchlom tempe. Texty sú tiež celkom v pohode, už si stačí len sadnúť, pustiť a začať rozmýšľať. Jak to ďalej počúvam teraz, tak sa mi to ľúbi. Každá kapela tam má veľmi zaujímavé momenty, to nemôžem nepovedať. A to už mi hrá ich posledná skladba, možno trošku podobná tej predchádzajúcej, ale aj tak celkový dojem je úplne uspokojivý.
VIA ANIMA. Táto banda bola dosť ospevovaná. Ale má aj prečo. Nahrávka má dobrý zvuk. Atmosférický. A to sa na túto muziku presne hodí. Toto je emo, keď už mám do piče použiť tie škatuľky, ktoré tak neznášam. Ďalej prepínam. Dvojspevy. Gitary sa úplne vymedzujú trápnym pravidlám a hrajú si čo chcú, a to dáva kapele veľa plusových bodov. U takýchto kapiel je pomerne dôležité vedieť spraviť stavbu skladby. Myslím, že sa to vo väčšine prípadov podarilo, možno sem tam kus o tých pauzách pouvažovať, či ju tam bolo treba, poprípade či ju tam nebolo treba dlhšiu alebo naopak kratšiu, ale to už zase pičujem. Posledná skladba má super začiatok, celkovo ich materiál je taký meditatívny, vôbec necítim Slovensko. Zase POD (bože zabijú ma všetci v komentoch k jakým sračkám ich prirovnávam uuf, ale ja mám POD rad. Aspoň starý).
a sme na konci. Celkový dojem je uspokojivý. Od každej kapely som si našiel niečo, čo ostalo v mojej hlave. Čo sa týka obalu, tak v jednoduchosti je krása jak sa hovorí a teraz sa to len potvrdzuje. Parádna skladačka a Dášov DIY booklet (ak to tak môžem nazvať) je podarený. CDčko sa oplatí mať doma v zbierke.
Pridaj komentár k recenzii:
#5140 vilagi napísal/a: 29.03.2013 15:22:41
s vami sa tu neoplati vobec diskutovat. ste ako cigani. ked si sam proti vsetkym, neopovazis sa ozvat, ale ked stte vsetci proti jednemu, to sa vam picuje, co? a ked si tu clovek nemoze vyslovit svoj nazor, tak je to fakt len dalsia stranka o podmebojovatprotiskurvenymvyrobcomkozmetikycotestujunazvieratach. bojujete proti neexistujucemu nepriatelovi,pretoze sa nedokazete pozriet do oci silnejsiemu superovi. takze nejedzte rastlinky, rastlinky citia bolest. a nejedzte mrtve zvieratka,jedzte ich radsej zive.a ked si nikto nevsimol, ze som pisal TOMMY TRUMPovi, tak ste naozaj slepy, a fakt potrebujete niekoho nenavidiet, ale len v medziach normy, aby nahodou vasa internetova identita nenabudla fyzicke rozmery, pretoze picovat do niekoho tak, ze ma aj pozna, je uz pre vas nebezpecne :-D
zite si svoj virtualny zivot dalej, a vecer, ked si date dve pivka, a budete mat dost odvahy, hor sa do picovania proti vsetkym, ktory maju iny nazor ako vy
#5139 Dement Punk napísal/a: 29.03.2013 14:43:20
35 rocny "chlap" pise ako male soplave decko to uplne staci uz netreba komentara, akurat asi nezvlada tolku pozornost ktora sa mu dostava po tolkych rokoch ked doteraz o nich ani pes nezavadil a strasne by ma zaujmalo kdo uz by sa vyhrazal ze dostane na picu ked pojde na skusku to je tu v tejto "diskusii" ako niekde na diskoteke#5138 Michalko napísal/a: 29.03.2013 11:21:54
Világy, ty máš taký Rytmusovský komplex.Všeci ťa hejtujú more, šeci stoja proci tebe, ale ty mášpiči - nezdávaš sa a zajtra tu zajebeš šeckých hejterou z novým songom!
Pritom je to čisto o tom, že si vzťahovačné decko bez kúska sebareflexie. Na 90% tu živíš túto nenávistnú diskusiu ty. Proste si trepol totálnu blbosť a to je všetko, nemyslím si že je to taký problém priznať si to a uzavrieť to. A pár krát to už vypadalo že je všetkému koniec, napriek tomu musíš mať posledné slovo ty a vždy všetkých zhodiť, ako idú proti tebe a bla bla. Fakt by som sa nečudoval kebyže tu napíšeš že ti ludia závidia tvoj úspech s NF.
#5137 vilagi napísal/a: 29.03.2013 10:58:53
STE KOKOTI#5136 pejko napísal/a: 29.03.2013 08:55:00
vilagi to si si mohol odpustiť,napísať takú kokotinu,sorry ale máš 35 rokov,no tými názormi čo sa tu prezentuješ si skor ty za toho "trinásťročného chujka",a asi je dobré že "už nie si punk",pesničky si kľudne píš ďalej,link ale neposielaj#5135 Boy napísal/a: 28.03.2013 21:48:04
Čo? Ci jebe, to čo dávaš?#5133 vilagi @ napísal/a: 28.03.2013 19:48:13
Vidim, ze to tu este stale zije. a musim sklamat vsetkych mojich nepriatelov, ja zijem este tiez. nebolo to tak, ako to tu opisovali niektory moji neprajnici, ako dostanem na picu, ked pojdem na skusku, a ako si uz nikdy nezahrame. prijemne sa zabavame na vasich vsetkych komentaroch, a pripravujeme pre vas aj pesnicku, ktora ked bude hotova, posleme vam link, aby ste si ju mohli stiahnut, a pocuvatkazde rano, ked vstanete, a zacnete hladat dalsi ciel vasej nenavisti.my uz nie sme punk, ale punk nie sme len kvoli vam, pretoze sme znechuteny z tych vasich nazorov, a z chytania sa za slovicka. nechapem, ako nikoho z Vas neurazilo slovne spojenie mniska masturbujuca krucifiksom, ani ziadne ine vyhlasenie? zlakli ste sa iba hakoveho kriza :-D
ODKAZ PRE TOMMYHO. Nie nikdy sme nehrali pod vlajkou s hakovym krizom, a nikdy ani nebudeme. niektory kokoti si tu vsimli, ze sme raz boli odfoteny, ako hrame pod zastavou konfederacie, a ja som vtedy vyhlasil, ze by sme kludne hrali pod hocijakou vlajkou, ked sa to ludom paci. nedokazu pochopit, ze su kapely, ktore hraju fakt kvoli dobremu pocitu z hudby, a nie kvoli tomu, aby zrusili nejaky multikorporacny humus, alebo banku. ty jediny si to asi pochopil, a mozno preto, lebo ty jediny si tu PUNK, a nie trinastrocny chujko, ktory sa jedno rano rozhodol, ze si spravi ciro, a od toho okamihu sa punkom stane. oni este ani v plane neboli, ked sme miuz davno hrali.
zdravim vas vsetkych, majte sa krasne a nech zije nenavist
NORO - NOFUTURE (GRUNGE CROSSOVER)a nie PUNK
#5118 paskuda napísal/a: 26.03.2013 11:16:47
Cenzúra to je, ale pôvodne sa malo 6split úplne celé cenzúrovať. Stiahnuť a nešíriť ďalej. Neviem, kapelu NF síce vôbec nepoznáme, punk veľmi nemusíme, na pár kapiel, s ktorými si rozumieme, napr. ostatné kapely na nosiči. Poznáme sa, stretávame sa, hrávame spoločne na koncertoch, no problem...Dostali sme sa nečakane do nejakého kolotoča, ktorý nejde zastaviť a točí sa nám hlava. Asi všetko k tomuto NE/POdarku
K tej svastike, veľa ľudí nevie, čo to vlastne je ten náboženský symbol. V EUrópe je známa ako symbol nacizmu. Proste ho Hitler ukradol, ako i ostatné... Inak tento mnohoznačný symbol je chápaný ako symbol šťastia. Ja smutné, že si ho privlastnili akurát takýto "ľudia".
A odkaz nielen punku, ale všetkým žánrom,kapelám:
Nech si hrajú a presadzujú svoje, sloboda hlasu, je demokracia, milión ľudí, milión názorov. O punku na SK si myslíme, že v ňom vládne jedno heslo a to Je nám to jedno. A to je ten problém, "nerozumná" anarchia/demokracia, či ako tomu nadať. Potom to aj tak vyzerá. Zákony treba, ale rozumné!
#5082 Tommy Trump @ napísal/a: 12.03.2013 12:01:54
Ok, asi sem nedával dost pozor při čtení, uznávám je toho moc a diskuze je opravu dlouhá a člověk se v ní lehce ztratí.Prosím Vomite za odpuštění, ale mohl bys tady udělat výčet citací z diskuze, na které bych se měl zaměřit..(pokud možno co nejméně vytržené z kontextu) díky moc.
a Sajmone, díval jsem se do slovníku cizích slov na význam slova cenzura a skoro na sto procent jsi to vystihl vlastními slovy, cituji:"toto je absolútne nestotožnenie sa s názormi členov kapely No Future s názormi ďalších kapiel na tom 6 splite" -cenzura na základě názorů členů kapely NF.
NEŽ SE TADY STRHNE BOUŘE, TAK BYCH CHTĚL UPOZORNIT ŽE JSEM CELÝ ŽIVOT PUNKÁČ, NEJSEM RASISTA, ANI NEMÁM NIC SPOLEČNÉHO S NEONACISMEM, HOMOFOBIÍ, XENOFOBIÍ A JINÝM SVINSTVEM KTERÉ SE SNAŽí POTLAČOVAT LIDSKÁ PRÁVA A SVOBODY.
Jsem jen člověk co si náhodou přečetl tuto diskuzi a má k ní pár otázek, které mi pomohou udělat si na tu věc objektivní názor.
Předem díky že to respektujete a doufám že se zde nadále budeme bavit se vzájemným respektem v slušném a přátelském duchu.
Tommy
#5081 Sajmon napísal/a: 11.03.2013 21:34:06
toto nie je cenzúra, toto je absolútne nestotožnenie sa s názormi členov kapely No Future s názormi ďalších kapiel na tom 6 splite...najprv si ujasni, čo je to cenzúra...ani táto diskusia nebola vymazaná...prečo asi?...#5080 Vomit napísal/a: 11.03.2013 18:25:20
Pokiaľ si si všimol len tú zmienku o hákovom kríži, tak buď si slepý alebo je to s tebou zlééééé.Padlo tu viac vyjadrení, ktoré podľa mňa sú názorovo úplne inde ako punk, aspoň taký ako si ho predstavujem ja.
#5079 Tommy Trump @ napísal/a: 11.03.2013 16:05:01
Ne, zatím horší nejste... pokud ale pujdete tímto směrem tak budete..Ale, na toto jsem nenarážel...
Moje otázka se týkala toho jak na slovenské punkové scéně začala šikovně fungovat cenzura. Že jste odstranili nějakou kapelu z kompilačky jenom proto že se někdo vyjádřil k tomu že by hypoteticky hrál pod vlajkou s nějakým MNOHOVÝZNAMOVÝM!!! symbolem. ALE ONI TO NEUDĚLALI! A asi ani nikdy neudělají, protože se to teoreticky ani prakticky nemůže stát,... zná někdo nějakou kapelu co někdy hrála z podpory, nebo z recese po vlajkou s hakáčem???????
Já teda ne, vy jste je odsoudili, pošpinili, zdiskreditovali a odstranili z komlpilačky na základě, výroku na fóru. Za to co nikdy neudělali!
Přeju příjemnou a rychlou smrt slovenské HC/CRUST/PUNK scéně, pokud se v ní budou dít dál takové věci. Středověk evidentně neskončil.
Tommy
#5068 Nadhlad napísal/a: 09.03.2013 10:22:34
no a co si myslis ze sme horsi nez vy tam v Cechach ?#5067 Tommy Trump @ napísal/a: 09.03.2013 01:51:02
JEDNA Z NEJLEPŠÍCH DISKUZÍ CO JSEM KDY ČETL, Pungen už je skoro jako Czechcore(diskuze o tom jestly můžou vege/gan holky polykat semeno, black metalový koncert pořádaný členem SIYH a podobně)Splitko jsem neslyšel, tak jako jsem nikdy neslyšel kapelu(ani nic o kapele(do dneška) No Future. Takže jsem úplně nezaujatý pozorovatel.
Zají,alo by mě ale jestli tu chodí ještě někdo z NF:
Hráli jste někdy pod vlajkou se svastikou?
A myslíte si že se někdy reálně tato situace může stát?
Díky Tommy
(máte tu super smajlíky...)
#5066 ANTIFAK napísal/a: 06.03.2013 08:41:16
Urcite si precital nejaku brozurku od ĽSNS a uz ma v zivote jasno#5065 Sajmon napísal/a: 06.03.2013 07:00:44
panzer: ty budeš určite nejaký pseudointelektuál, všakže?...#5064 88panzer88 napísal/a: 05.03.2013 21:55:41
ech vy tupé židoboľševiciké mozgy...#5008 Bútka @ napísal/a: 08.02.2013 04:26:26
Niektoré diskusie by sa mohli pozbierať a vydať knižne a táto by tam určite nemala chýbať :D zápletka, emócie, napätie#5006 angry napísal/a: 07.02.2013 07:50:54
Sajmon, je to on. Je to mimo temy ale musel som to sem napisat lebo ma nasralo jak tu mudruje o solidarite v hc/punk scene a pritom uz ojebal tolko ludi...#5005 ripper napísal/a: 06.02.2013 14:40:39
Rozporuplny antifanusik: Asi si nebol minuly rok na Obscene Extreme a uzival si ukradnute peniaze Wormrotu, tak ti zopakujem, co ti odkazali pocas ich vystupenia: "Fuck you, Miro!"#5004 Sajmon napísal/a: 06.02.2013 14:27:43
angry: to je ten dilino?......že ho hanba nefacká...#5002 angry napísal/a: 06.02.2013 12:48:07
Rozporuplny antifanusik a.k.a Miro Durkac z Turzovky,namiesto mudrovania radsej napis jak si paradne ojebal kapelu Wormrot a kopec inych ludi...#4961 jablko napísal/a: 25.01.2013 13:51:53
SamSvojNeda mi neopytat sa: ako sa daju v punku vyjadrit emocie a relfexia doby pomocou svastiky? To som tu jediny, co tento tvoj elaborat nepochopil?
"Takze zlatucky, ak budede fungovat ako dospely, nebudede nebudete mat cas riesit taketo veci a budete sem pisat len v okamihoch ked budes chciet povedat nieco pochvalne. "
Cize, ak som dospely, tak mam cas iba na pochvaly, spravne som to pochopil? Dospeli ludia teda na kritizovanie nemaju cas. Aha, no a ja, ze preco je tato krajina v takej pici. Uz to viem..vela dospelych ma volebne pravo :D
#4959 deadbush napísal/a: 22.01.2013 13:42:14
nech žije robert fico a slovenska vlada,a nech nemame čo žrať!!nech naše deti chodia bose a hladne a na chlieb nech nikto nenaškriabe,a potom začne punk do piče#4958 shupo napísal/a: 22.01.2013 12:59:59
som rad, ze v tejto pohnutej dobe vie niekto posudit co je ok a co uz nie, ze je podstatna hudba a rebelia a nie nejaka vlajka, toboz symbol. po navsteve koncertov by si clovek myslel, ze to ide s punkom dole vodou, ale je dobre vidiet, ze je tu kopa ludi co sa zaujima, ma co povedat a hlavne, ze nie su sedlaci a kludne sa stretnu aj osobne!dakujem vsetkym akterom, vybore som sa bavil
#4957 SamSvoj @ napísal/a: 22.01.2013 12:47:35
#4956 Honey Boney napísal/a: 22.01.2013 12:28:49
do pice z Hiraxovymi troj akordovimi "punkovimi" pohrobkami ktory tahaju 16tky lebo maju IQ 20#4955 Vomit napísal/a: 22.01.2013 12:10:50
Ja neviem, niektorí ľudia sem buď nechodia a nepoznajú to tu, a preto píšu takéto kokotiny, alebo sú urazení, že niekto kritizoval ich obľúbenú kapelu. Jak keby sa ich vývin niekde predčasne zastavil.Na druhej strane ďalší, ktorí ich hneď za to musia poslať kade ľahšie. Šak jasné, že niektoré tu prezentované názory sú neprijateľné, ale chyby treba napravovať, nie ich odstrkovať preč.
A sem tam sa nájde aj niekto triezvy treba to nejak zastaviť jak písal zločinec, šak to už nemá obdoby, niektorí by sa tu najradšej pozabíjali.
#4954 SamSvoj @ napísal/a: 22.01.2013 11:58:26
Uboziak...#4953 lex krutor napísal/a: 22.01.2013 11:55:06
dobre robíš.zober aj kamošov a pakujte dopiče!#4952 SamSvoj @ napísal/a: 22.01.2013 11:45:39
#4951 SamSvoj @ napísal/a: 22.01.2013 11:41:35
Ach vajčiaci :D Hadat sa mozem o podstatnych veciach, nie o srackach. Ide o kapely a o ich hudbu, nie o vase komplexy. Idem o dum dal ... AVE#4950 Sajmon napísal/a: 22.01.2013 11:29:33
chlapec si asi myslí, že jediný je tu dospelý a ako jediný pracuje...choď sa niekam schovať, alebo choď dávať do kostola svoje múdrosti...#4949 lex krutor napísal/a: 22.01.2013 11:21:11
SamSvoj ty prijebané tupengre! keby si sa v mladosti venoval viacej škole, nemusel si teraz ťahať 16tky a my by sme sa teraz nemuseli chytať za hlavu aký si kokot ! amen#4948 zlocinec napísal/a: 22.01.2013 10:46:24
adrik vies zablokovat komentare? uz stacilo si myslim#4947 Delicatta @ napísal/a: 22.01.2013 10:09:24
SamSvoj------ Suhlas ;-)....Len tak dalej....#4946 SamSvoj @ napísal/a: 22.01.2013 10:05:52
Zabudol som na to podstatné :D Chlapci hráte to SUPER ;-).... Len tak dalej :D.....#4945 SamSvoj @ napísal/a: 22.01.2013 10:01:48
Honey Boney a Adrik...... Ked prides po 16-tke domov a budes nieco pisat pre obmedzencov nebudes ani ty kontrolovat pravopis ;-).... A je to nekoniec jedno, veď Hľa, pochopili ste :D#4944 SamSvoj @ napísal/a: 22.01.2013 09:58:10
Toto vsetko su sracky. Prdiet aj na vas pravopis, aj na "rebeliu" vo vasom podani. Pokial ta to nebavi, tak sa k mu nevyjadruj a nepis tu chujovny. Ste ty co sedia doma a v anonymite nadavju na vieco comu nerozumenu, potom sa ukoja na vankusi a idu spat, kde hned vedla v izbe spi mamka z ockom, ze ked pride bubak aby ho odohnali.Takze zlatucky, ak budede fungovat ako dospely, nebudede nebudete mat cas riesit taketo veci a budete sem pisat len v okamihoch ked budes chciet povedat nieco pochvalne. Podporujte tych co vedia, nie tych ktory su ako vy....
#4943 Honey Boney napísal/a: 22.01.2013 08:21:00
SamSvoj: ty zacni s pravopisomk ostatnym nezmyslom ktore si tu napisal sa ani nebudem vyjadrovat pretoze to nema zmysel a ak vies ze je tu vela obmedzencov tak nam prezrad este nieco ine co vies? cisla do sportky? ake to bude v roku 2020?
#4942 adrik napísal/a: 22.01.2013 06:38:30
Ja som sa nad sebou už zamyslel a som asi "obmedzenec", lebo sa asi "nevjem" zaradiť do "vijadrenja" (dobre som to napýsal?) a hlbšyeho vnimanja tvojho panku, ktorý je akože "nieco co ma rebelovat, bojovt a poukazovat problemy" tým, že sa opiješ a tým rebeluješ. PROSÍM ŤA, VYMYSlI SI NOVÉ SLOVO ALEBO SLOVESO (dúfam, že vješ, akýí je medzy tím rozdjeľ), A NA TO SA HRAJ. Tu budú sračky ako NO FUTURE, ZÓNA A a podobne ignorované. Je mi ľúto, že som ti zbabral celý tvoj rozhľad. možno ešte Konflikt rebelujú v pohode.#4941 Sajmon napísal/a: 22.01.2013 01:16:18
SamSvoj: a kto je ten náš vodca?...podľa tých slov hádam že ty......#4940 SamSvoj @ napísal/a: 21.01.2013 23:15:53
Takze vospolok. Citat tieto sracky ma naozaj zarmucuje. 80% ludi z vas nepozna ani vyznam a zmysel svova Punk, 90% ludi picuje na symboly ktore zdeformovala doba a nevidia pravy zmysel a vyznam a mozno len 1% z vas vratane samotnych hudobnikov z kapelky NF vie o com je ich hudba. Nikto z vas uz neriesi emocie a myslienky, ktore maju spolocnost posuvat dalej, nikto neriesi poukazovanie na pohnutu dobu a nik uz neberie tento smer hudby ako nieco co ma rebelovat, bojovt a poukazovat problemy. Aj keby tam mali tu svastiku, aj keby tam mali Obamov kokot na vlajke, tak to ma nejaku simboliku a ide to k tej hudbe a momentalnej pohnutej dobe. Ak hladate zmysel v hudbe a nepocujete slova, ak vydite symboly nad hlavami a nechapete narocnost doby, ak riesite len jednotlive prvky bez hlbsieho vnimania vsetkych dielcov skladacky, tak potom nemate co sa vobec vijadrovat na ich adresu nechvalne. Najprv sa zamyslite nad sebou vy.... Inak viem ze vela vas su len obmedzenci , ktory idu jak ovce za nejakym vodcom, ale skuste byt Punk ako to byvalo niekedy.... Skuste byt Punk, ktore riesi problemy a zermysla nad posolstvamy, ktore su im predkladane...... MYSLITE.....#4939 Sajmon napísal/a: 21.01.2013 17:58:37
prečo Roman?... veď ja nepičujem, len som dal komentár k tomu, akí poslucháči občasne patria pod tú skupinu ľudí...... nie som nahnevaný...#4938 Roman napísal/a: 21.01.2013 15:56:14
jake trapne to tu zrazu vsetko je :D uz nikto ani nevie na koho chce co picovat. len co najviac...a hned!! :D :D#4937 rozporuplný antifanúšik napísal/a: 21.01.2013 15:46:30
to tu vážne Koňýk píše,či len niekto pod jeho menom tu dáva komenty??? ja tiež nemám nič proti hudbe zony a a počúvam ju viac ako 15 rokov,ale nestotožnujem sa zo všetkým čo zona povie,ale ich hudba je aspoň podla mna fajn!!!!#4936 zapatista napísal/a: 21.01.2013 14:24:13
presne tak roman, ty chuj, Jablko je predsa legenda pankovej sceny a pozna ho kazdy, vsade je ako doma, ak ho este nepoznas, tak byt tebou porozmyslam ci po tolkych rokoch mas co robit v scene.#4935 Koňýk napísal/a: 21.01.2013 01:09:06
Pičovina, od Landu sa rozhodne dištancujem. Kebyže Šimonko nečítaš anarchobolševické ziny, ale Evu, Nový čas a inú hodnotnú literatúru pre normálnych ludí, tak by si vedel, že všade rozprávam historku o tom, ako som mu dal pred 20 rokmi na piču.A samozrejme že ludia čo nás počúvajú si pustia krátky proces - veď ich zaujíma cigánsky problém, nie? Teda, čisto po hudobnej stránke...
#4934 Sajmon napísal/a: 20.01.2013 21:09:56
a potom sa ma niekto spýta, že čo mám proti Zóne,... no napríklad to, že ľudia počúvajúci túto muziku trpia absolútnou politickou nekorektnosťou a kľudne si pustia doma aj Krátky Proces, lebo sa im to páči... to o čom to je, to je vedľajšie......a touto apolitickosťou som sa nestretol po prvý krát...#4933 SeiKo @ napísal/a: 20.01.2013 19:46:29
Myslím si,že Na smiech je textovo a hudobne v predu moj skromní názor#4910 Punkuj napísal/a: 15.01.2013 19:38:32
toto mi pripomenulo ako som bol napomenuty a bolo mi na velmi punkovej a uzasnej stranke punkuj.com povedane jednym punkovym "administratorom" ze ak nechcem byt vymazany alebo zablokovany tak nemam riesit a navazat sa do toho ze je na punkuj.com k stiahnutiu nejaky album od Daniela Landu, Orliku a inych "apolitickych" chutoviek... to ze mal ako obrazok na svojom profile logo ZONA A myslim ze hovori za vsetko#4909 jablko napísal/a: 15.01.2013 17:50:36
A co sem mam dat fotku, cele meno a adresu aj s rodnym listom? Co si sa ty uz nacisto s konom zrazil? Polovica slovenskej hc/punk sceny ma pozna ako Jablko a minimalne polovica tu diskutujucich, takze nevystupujem v nejakej extra anonymite. Okrem toho, ked na punk fore cepujem niekoho za rasizmus, to je akoze zle? Sa spamataj blbecku ;)#4906 Roman napísal/a: 15.01.2013 12:45:01
jablko: ja som ti nepovedal, ze si sracka, ale ze podla mna si sracka a na to nemas, vyssie som ti vysvetlil preco, takze ked chces tak velmi slovickarit a dalej sa jak sracka skryvat, tak som povedal - tvoje skryvanie sa a machrovanie zaroven je srackove, robia to len sracky ciste internetove ...:) ja som tu pred nikym nemachroval. ty si machroval, len som sa ti snazil povedat v com si slaby a preco tu mozes vyzerat jak idiot#4904 Fakt napísal/a: 15.01.2013 08:15:46
Aspon sme sa poucili o tom ze niektory ludia nevedia zniest kritiku (to znamena ze po prijati kritiky sa vyhrazaju nasilim...), ze niektore hirax punk kapely koketuju z latentnym rasizmom a ze internetove diskusie vedia byt velmi krute ale aj prinosne#4902 zlocinec napísal/a: 15.01.2013 07:47:02
presne tak wrbo nic nestahuj, taket pripady sa tu diali, deju a aj budu je to normalne#4897 MegaPrasiak napísal/a: 14.01.2013 18:35:42
Wrbo, snad si to rozmyslite, splitko je super. Bola by skoda ho cele pochovavat kvoli jednej kapele.#4896 Spikey napísal/a: 14.01.2013 18:07:00
Presne tak. Veci ostatnych kapiel su moc dobre na to aby kvoli No Future toto splitko nevyslo. Premyslite si to este#4895 Tomáš napísal/a: 14.01.2013 18:03:40
Wrbo to hádam nemyslíš vážne?...toto popiči splitko zakopať pod zem kvoli jednej kapele ktorá si nasrala do huby?...#4894 Wrbo napísal/a: 14.01.2013 17:46:36
Ako napísal Mišo, plánom tejto výberovky malo byť spojiť rôzne kúty Slovenska a rôzne hudobné štýly. Malo ísť v prvom rade o myšlienku nájsť v muzike to, čo nás spája a nie naopak. Je nám ľúto najviac toho, že sme sa skoro rok snažili dať dokopy niečo, čo 3 dni po vydaní dostalo cez piču. A oprávnene. Náznaky rasizmu nemôžu byť tolerované... Všetci sme (aspoň si myslím) na mentálnej úrovni, kedy hádzať do koša jednu kultúru pre pár jedincov je už fakt smiešne... Tento projekt postupne stiahneme zo všetkých stránok i ked si myslím, že je to už bezpredmetné, no žiadna z kapiel už nemá chuť v tom pokračovať. Možno pozdejšie, keď sa to premyslí... Ešte raz sa chcem ospravdlniť kapelám.#4886 jablko napísal/a: 14.01.2013 10:14:59
Kludne im to niekedy poviem do ksichtu, co si o nich myslim, nemam s tym problem ;). To, ze vam nevadia taketo postoje v punkovej scene a tolerujete to, je vas problem a vasa hlupost. Mozete sa mi vyhrazat a nadavat mi kolko chcete. Som z BA, takze ma asi nepoznate.ROMAN
Ja tiez neviem, kto si a nadavas mi do sraciek.Nemame si co vycitat ;).
#4884 Prsiak napísal/a: 14.01.2013 08:46:12
rozhovor s kapelou NO FUTURE nebude?#4883 Vomit napísal/a: 13.01.2013 21:00:13
Neviem, ale prsiakov (prsnatých mužov) je strašne veľa#4882 Prasiak @ napísal/a: 13.01.2013 17:22:23
Kamo, ja si davam hroznou RAKETU PYČO NONSTOP!! ..(btw. koľko Prasiakov je na tomto svete?)
#4880 Reky napísal/a: 13.01.2013 12:24:11
roman to napísal za mňa.to o jablkovi-debilkovi :-D#4879 pissmasterlordofthedrinks napísal/a: 13.01.2013 00:55:00
more NF jebte na to, dame splitko roxet/nf (ked nebude vadit ze sme dost fetaci)Adrik nam to vyda na shape 10 Lp a jablko si to kupi (alebo stiahne..)rum+horčicu a cigansky kokeš vam posiela
Metiu Ml.
#4878 rozporuplný antifanúšik napísal/a: 12.01.2013 20:36:48
tak toto tu ešte dopadne všelijako a vidím,že debata sa teraz len rozbieha a až teraz to začne byť zaujímavé kedy sa budeme všetci vyhrážať,a ohrožovať sa násilím....#4877 roman napísal/a: 12.01.2013 20:31:12
jablko, ty si strasny macher :D ale este vacsi macher by si bol, kebyze napises kto realne si :) bol by si aspon fer, lebo ty o pilotovi vies vsetko a on o tebe ani hovno. skus mu nadavat v rovnakych podmienkach, podla mna si sracka a na to nemas.#4876 červeno očko x666x napísal/a: 12.01.2013 20:21:03
chalani viacej huli a pocuvat sleep http://www.youtube.com/watch?v=lOXuh67H4yU#4875 michalko napísal/a: 12.01.2013 18:55:16
diskusia jak na oipunk.net :D#4874 punker napísal/a: 12.01.2013 18:19:11
jablko, ty zdochnes#4873 jablko napísal/a: 12.01.2013 17:20:44
pardon *osemnast, zbytokvy alkohol zo vcera robi svoje..ja inac tiez nefetujem marihuanu, tak dufam, ze to bude polahcujuca okolnost, ked raz zavitam do presova a stretnem ta ;)#4872 jablko napísal/a: 12.01.2013 17:17:46
preco by sme sa nemohli stretnut osobne? lebo si primitiv a nepochopis pisany text a nevies arguemntovat inac ako pastami? urcite sa neuvidime, lebo sa nepohybujem v takej spolocnosti, kde ludia uznavaju prijebanu zonu ako najvacsiu punkovu kapelu na slovensku.Inac za nacka ta tu nikto ani raz neoznacil, opat dalsi fakt dokazujuci, ze si absolutne nic nepochopil a si skratka nejaky zaostaly retard ako zvysok vasej kapely a vasi fanusikovia.
Co sa tyka bitky, neodporucam ti na mna sahat, nie som nejaky fighter, ale noz mam nabruseny stale :). Jo a osmentast nemam, to skor tvoj sposob uvazovania je dost pubertalny.
#4871 rozporuplný antifanúšik napísal/a: 12.01.2013 17:16:22
pilot NF: už to vypadalo na normálne ukončenie celej tejto diskusie ale neodpustil si si zase do všetkých rýpnuť slovami o tom,že sme feťáci....neviem podla čoho tak súdiš,ale ja sa za feťáka nepovažujem a pritom hulím trávu,ale feťák určite nie som. Práve toto čo si povedal a napísal je sedlácky názor,že sme feťáci!!!!#4870 Prasiak napísal/a: 12.01.2013 15:26:04
Pilot NF: Ja teda fetak nie som a ani tu travu nefajcim. Neviem teda preco si myslis ze je taky kazdy:) Ze bol ten tvoj Sid fetak mi staci na to aby som ho odsudzoval, ze bol este k tomu vrah, to uz ani netreba komentovat. Taketo vzory maju mat pankaci:)PS. Keby nebolo Sex Pistol a Exploited, nic by to pre mna neznamenalo, hlavne vdaka Ramones a inym;)
#4869 Ty vole 3 napísal/a: 12.01.2013 14:10:49
ano vsetci sme fetaci uz tu nepis je to smiesne citat ako ti to najskor pride luto a potom tu zase osocujes ludi a vyhrazas sa bitkou...#4868 Pilot NF napísal/a: 12.01.2013 13:55:20
A ešte sa chcem poďakovať všetkým, ktorí sa ma zastali, nemá to zmysel ďalej tu reagovať...a pre teba "Jablko", nenadávaj nám do sedlákov, ja napr. som sa narodil v Prešove, a nie v nejakej diere ako ty, ja s tým nemám problém sa s niekým pobiť, a v tvojom záujme, dúfaj, že sa nestretneme osobne, lebo neviem ako by to dopadlo...a pre ostatných čo sa im nepáči, že sme urobili skladbu o Sidovi, neviem prečo vás to tak trápi, však vy všetci ste feťáci, min. trávu fajčíte všetci...a s tebov Vomit sa tiež porozprávam osobne (myslím to v dobrom), majte sa čo najlepšie, a dúfam, že sa už tu nebudem musieť vracať...#4867 Pilot NF @ napísal/a: 12.01.2013 12:04:49
Teraz mi to prišlo všetko ľúto, naozaj som niektoré veci tak nemyslel ani necítil, ako som to nevhodne napísal v amoku. Naozaj ma to rozčúli, keď ma niekto označí za nácka, a pritom som toľkokrát dostal na piču od skinheadov, že mi to naozaj nebudete ani veriť. Ak je toto punk čo preferujete, tak tomu asi už nerozumiem, alebo som už dosť starý na to, že sú pre mňa dôležité iné veci. Zmenil som sa, to je jasné, a možno aj nejaké predsudky prišli, ale veď nikto neostane 18 ročný celý život. Vo vašom veku som bol aj ja taký, plný entuziasmu, chcel som, tak isto zmeniť tento svet, ale rokmi som to vzdal, a teraz si myslím, že je to dlhý a ťažký boj, a ja som to už dávno vzdal. myslím si, že ja za punk považujem niečo iné ako vy. Punk má byť revolta, vzdor a boj proti systémom, pravidlám, proti mantinelom a hraniciam, proti vykorisťovaniu duševnému či fyzickému, a každého ten boj môže vyzerať nejako ináč. A myslím si, že Hippies, Vegentariánstvo, Ochrana prírody, Boj proti rasizmu atď. nieje Punk, ale spôsob ako môže človek, bojovať proti všetkým tým nepravostiam tohto sveta. Ja som vyrastal na muzike Sex Pistols, The Exploited, The Clash, G.B.H., a tieto kapely pre vás vraj niesú punk. A keby nebolo ich tak nieste tu ani vy. A musím sa zastať aj Zóny A, nebojím sa povedať, že je to najväčšia punková legenda na slovensku, a takýto punk je pre mňa ten pravý. Lebo po revolúcii, keď to všetko prepuklo sa iný punk ani nehral. A dnes mám taký pocit, že je dnes punk všetko, len to nie, čo naozaj je. A ako spieva Sveťo z HT: "Punk už nieje tým čím bol, v mojej hlave zanikol, je to iba blbá móda 15 ročných debilov". Takže ja sa už za punkáča nepovažujem, zmenil som sa, mám predsudky, už to pre nie je dôležité, zlepšiť tento svet. A vám všetkým ostatným držím palce, buďte zdraví, a bojujte za svoje ideály, lebo máte pred sebou dlhý a ťažký boj a väčšina z vás to po nejakom čase vzdá...a všetkým kapelám čo sú na tom splitku sa ospravedlňujem (naozaj sa mi vaša muzika, všetkých vás páči), prajem do budúcnosti veľa zdaru...#4866 Amen napísal/a: 12.01.2013 11:25:05
http://www.youtube.com/watch?v=xGjk1Y_j8QE#4865 Michalko napísal/a: 12.01.2013 10:05:08
Podlamna obal nemusis prerabat, punk by mal ist s dobou - proste tam nalepis QR kod ktory bude smerovat na tuto diskusiu a kazdy to pochopi :)Mozno by sa mali v buducnosti vydavat taketo splitka na CD-RW :) Clovek nikdy nevie.
#4864 zlocinec napísal/a: 12.01.2013 04:57:11
vymazat zo splitka, to sa da? :D budem teraz prerabat obal alebo sa to bude prelepovat? to bude akoze 2nd press? takze ten prvy bude akoze raritka este s kapelou NF ?#4863 pApuc napísal/a: 12.01.2013 00:07:47
lex krutor:ty vkuse svoje :DD
#4862 lex krutor napísal/a: 11.01.2013 21:41:24
NF a ich fanúšikovia...http://gulas.sme.sk/upload/posts/6/23/23056/large_extra/ani-fe7b5a43886798f4085bb73274281faa.gif
#4861 rozporuplný antifanúšik napísal/a: 11.01.2013 19:06:43
však je to,len debata síce trochu tvrdšieho rangu,ale aj také občas musia byť,nemôžeme sa stále všetci naovšetko milovať a spoločne na všetko prikyvovať a aj v punkovej rodine to musí občas zaškriepiť ...#4860 Ficko R. napísal/a: 11.01.2013 17:54:05
Ivan to cele zaklincoval a myslim si ze aj uzavrelhowg
#4859 Doc. JUDr. Ivan Gašparovič CSc napísal/a: 11.01.2013 16:59:53
to je kruta realita prijebanej internetovej diskusie. vonku by nikoho ani polka prispevku v priamom dialogu nenapadla :) alebo by z neho ani nevysla, tu si moze pisat kto chce za koho chce.. :) never mi, ja niesom na cele tejto sracky :)#4858 Balki napísal/a: 11.01.2013 16:57:02
Viete co by bola poriadna haluz? Keby sa teraz zistilo, ze tie prispevky vobec nepisali chlapci z NF, ale len nejaki piciaci, co si robia srandu :) A Pilot s Vilagim sedia nic netusiaci doma pred televizorom, ked im v tom niekto zavola, ze vyjebavame vas zo splitka :DTo len tak na odlahcenie tejto naozaj tvrdej debaty :D
#4857 Tomas Tvrdolin napísal/a: 11.01.2013 15:55:42
Veru vyzivna diskusia:) V kazdom pripade, vynikajuce splitko. Na Smiech a Dasu s velkou spokojnostou sledujem uz dlhsie, kvalita ako vzdy:)No netusil som, ze na Slovensku hraju take vyborne kapely ako Via Anima a Paskuda. Fakt super, tesim sa az ich uvidim hrat nazivo! Strata vkusu, na kvalite zvuku im asi velmi nezalezi, ale dobre, ma to nieco do seba.A tito tu prepierani, No Future, nepacilo sa mi to uz davnejsie, hlavne vdaka pesnicke o hentej modnej ikone, udajnom vrahovi a fetakovi Sidovi. Nove veci sa mi tiez nepacia a som rad, ze nakoniec na splitku nebudu. Je pekne, ze su sebavedomi a ze si vytvorili „vlastny styl“, no nic pre mna. Pocuvam punk 15 rokov, ale radsej si pustim ten odsudzovany rap ako toto, napr. ceskeho Bonusa.
Milujem hudbu, sam som neraz stal na podiu, ale nikdy by mi nebolo jedno co visi/co sa deje za mojim chrbtom. Ono to tak trocha aj vypoveda o cloveku, doslova aj obrazne, „za cim si stoji“.
#4856 vilagi napísal/a: 11.01.2013 15:42:41
ja som si fakt nemyslel, ze to takto skonci :-( idem sa zahrabat do hrobu, ktory sme si vykopali#4855 rozporuplný antifanúšik napísal/a: 11.01.2013 15:39:44
vilagi: nešlo to všetko ihned takto napísať?? a netrebalo by takú vlnu nenávisti a rozbrojov. Keby si toto napísal ihned tak si myslím,že je šecko úplne v pohode....inak aj my vám prajeme to isté vela zdaru,lásky,porozumenia a hlavne tolerancie a rešpektu!!!!#4854 vilagi napísal/a: 11.01.2013 14:56:48
caute. vsak sa uy tolko neserte. povedali sme svoje nazory, vy svoje tiez, na splitku uz nebudeme, nemusite sa uz tolko rozculovat. aj tak hladate iba slovicka, za ktore sa mozete chytat. takze si myslim ze uz je to poriesene, my si nadalej budeme robit svoju muziku, mysliet ako chceme my, a vy mozete robit ako uznate najlepsie. prajem vam vsetkym pekny zivot, vela lasky a porozumenia, a nezabudnite. PEACE#4853 rozporuplný antifanúšik napísal/a: 11.01.2013 14:47:24
myslím si,že ste sa správne rozhodli ak sa na cd nebude nachádzať no future,pretože to akurát kazilo celé cd a poznám niektorých ludí z kapiel ako na smiech,dášu a aj iwa z paskudy,a neviem si preto predstaviť žeby zdielali cd s takou kapelou s takými názormi ako prezentujú chalani z no future. V podstate mi je jedno čo no future napísali,a je to ich vec,ale je dobré,že sa to širšia "punková"verejnosť dozvedela aspoň vieme o čo ide!!! ja im prajem nech odohrajú čo najviac koncertov,ale po tomto už tomu neverím#4852 redrick napísal/a: 11.01.2013 13:19:10
okej, dakujem. nevedel som ze harvy je clen via anima, takze kontext jeho prispevku mi unikol. a rozumiem, ze trvalo isty cas sa dohodnut na spolocnom stanovisku, to je prirodzene...kazdopane som rad, ak je to takto.
#4851 dasa f.f. @ napísal/a: 11.01.2013 13:08:16
redrick: som rad ze sa staras o osud tej vyberovky, ale to co tu ty pises sa medzi nami prejednavalo uz davno, ihned po zverejneni niektorych komentarov. nie vsetko ale ide tak rychlo ako by si si prial...#4850 Mišo(V.A.) @ napísal/a: 11.01.2013 13:05:25
A viem aj to, že kapela Na Smiech je z toho celého v šoku tak isto ako všetci#4849 Mišo(V.A.) @ napísal/a: 11.01.2013 13:04:28
Redick ....Doteraz som o tej kapele nevedel nič, nezaoberal som sa nimi, vedel som iba, že budú na split a že Na Smiechovci s nimi majú dobré vzťahy, takže som bral vec ako uzavretú. Teraz keĎ sa prevalila vec, je všetko úplne ináč.
Hárvy ako člen kapely Via Anima sa vyjadril ....
Myslím, že dosť jasne "ano kapela NF pravdepodobne na split nebude, nieje to žiadna tragédia a zaobišlo by sa to bez toľkýho hnoja:)"
Toľko k tomu všetkému.
#4848 redrick napísal/a: 11.01.2013 12:56:46
dasa aj miso dakujem za (ak to tak mozem brat) vysvetlenie vasho postoju. trochu odpoved zobecnim smerom ku vam obom, aby som nemusel pisat kazdemu zvlast. ja som si z toho zavery samozrejme vyvodil, da sa to zhrnut asi ako "nulova tolerancia voci kapele no future na poli hardcore/punk sceny".vo svojich komentaroch som narazal asi prave na to, ze na vasich prispevkoch (tych misovych asi az doteraz) ma dost prekvapila a prekvapuje prave ta zmierlivost. nechcem na vas samozrejme zvalovat nejaku vinu, uvedomujem si ze ste sa dostali asi do dost neprijemneho postavenia, kedze ratam s tym ze ste o tychto nazoroch no future predtym nevedeli (aj ked fotka na bandzone s vlajkou konfederacie alebo hranie pod vlajkou zssr ktore sa vraj odohralo uz v roku 2008, by mohli o nieco hovorit...). kazdopadne ked uz sa to teraz jednoznacne "prevalilo", tak by som proste cakal nejaku jasnejsiu reakciu aj z vasej strany. ked to mam povedat zjednodusene, tak pokial ste s tou kapelou na spolocnom albume, tak to posluchacovi napoveda, ze asi spolu zdielate nejake hodnoty, a ak sa od toho nedistancujete, tak posluchac nema dovod si mysliet ze je to inak.
neviem v akom formate ten album vysiel, ci iba digitalne alebo aj na nosici, ale napriklad keby som bol tvorcom ja, tak by som po tomto ani chvilu nevahal odtial no future odstranit a verejne sa od nich distancovat. nic podobneho sa zatial zial nestalo. zostava ma len dufat ze sa to este predsalen stane. v opacnom pripade je tu nieco asi naozaj smutne...
myslim ze dolezitejsie nez to ci niekde existuje kapela s podobnymi nazormi je to, ako sa punk scena voci tomu dokaze postavit.
to je myslim z mojej strany vsetko.
#4847 harvy napísal/a: 11.01.2013 12:37:50
na námestí je klietka, v nej sú zavretí štyria hriešnici, pri klietke stojí skupina ľudí a hádžu kamene, pľujú a nadávajú..... daľej sú na námestí ešte ľudia čo po námestí len prejdú a spravia si vlastný názor s ktorým budú daľej pracovať, napr. že nebudú daľej s hriešnikmi nič riešiť...chcelo by to niečo ako stanovisko, ano kapela NF pravdepodobne na split nebude, nieje to žiadna tragédia a zaobišlo by sa to bez toľkýho hnoja:)
#4846 dasa f.f. @ napísal/a: 11.01.2013 12:14:05
redrick: ty si z toho nevies vyvodit zaver sam? ale asi mas pravdu v tom, ze ja som skor zmierlivy typ cloveka, taky som, to nezmenim a nebudem sa tu hrat na nejakeho internetoveho bojovnika. ale aby som ti odpovedal, zlahcovanie to rozhodne nie je! (ber v podtaz to ze ten prispevok co citujes som pisal pred tymi vyjadreniami, ktore som uz nepotreboval komentovat)#4845 socjak @ napísal/a: 11.01.2013 12:08:02
dobre sa čítate, pokračujte#4844 Mišo(V.A.) @ napísal/a: 11.01.2013 12:07:44
Zle som sa vyjadril "Nepodporujem žiadnu formu neznášanlivosti."Podporujem dobro, ktoré furt existuje
#4843 Mišo(V.A.) @ napísal/a: 11.01.2013 12:05:45
Nepodporujem žiadnu formu neznášanlivosti. Všetky problémy sa dajú riešiť úplne inou cestou ako je násilie a neznášanlivosť.Tým príspevkom som chcel povedať, že každý má svoju pravdu za ktorou si stojí a to je veľmi dobré. Aj keď veľa ľuďom tá pravda nevyhovuje. No aj tak sa nedozvieš skutočnú pravdu, ktorá je milióny kilometrov vzdialená od tej našej =).
Z tejto diskusie nemám dobrý pocit, som sklamaný že chalani z NF majú takéto názory.
Súhlasím s Dášom (11:49) a teda aj úplne s názorom Antifanúšika(9:22)
#4842 jablko napísal/a: 11.01.2013 12:03:23
Miso VA"Hádky a nenávisť je forma vyjadrenia, to je pravda. Ale dúfam že nie jediná."
Nechcem sa tu handrkovat, kto zacal, ale prave prispevky od NF ludi sa vyznacovali uz od zaciatku velkou davkou nenavisti. Od pindov na formu recenzie po rasisticke a xenofobne nazory konciac. Myslim si, ze v tomto pripade mozu byt este radi, ze ide iba o verbalnu formu nasilia, lebo keby sa takto prejavili niekde na koncerte v Oblude, alebo podobne, tak by nemuselo ostat iba pri slovach.
#4841 redrick napísal/a: 11.01.2013 11:54:51
Miso tvoj predchadzajuci prispevok som si precital az po tom ako som postol moj. nemozem si pomoct ale v tomto tvojom druhom prispevku sa ich zastavas snad este viac ako v tom prvom. chces tym povedat ze ta ich pravda je akoze legitimna a my ju mame v ramci punk sceny tolerovat? alebo si to vykladam zle? nepises moc jasne, takze by si sa mohol vyjadrit aj explicitnejsie."Dosť ma mrzí že sa zrazu na toto Split nabalila takáto negatívna energia. Malo skôr medzi ľudí vniesť pozitívnu energiu, kapely sa snažia, tvoria, pre svoje potešenie ale hlavne pre ľudí. Povedať im muzikou niečo čo sa slovami ťažko dá opísať.
Hudba je akýsi most k niečomu vyššiemu.
Ale určite toto split nie je pre každého. Nestotožňujem sa s názorom chalanov z No Future. Hádky a nenávisť je forma vyjadrenia, to je pravda. Ale dúfam že nie jediná.
Dúfam, že ľudia nebudú vidieť iba to čo sa napísalo v tejto virtuálnej komunikácii, a nebudú split ako celok posudzovať iba podľa tohto, ale hlavne podľa muziky, textov a pozitívnych vibrácii =).
Každý nech si spraví názor sám =)
Majte sa radi
Ďakujem"
#4840 dasa f.f. @ napísal/a: 11.01.2013 11:49:30
jablko: ved to, keby tu nepadali tie sracky, tak je mi to u prdele tiez. dufal som ze sa to nejako vyriesi, ale ako v kazdej "spravnej" internetovej diskusii vsetko ostalo pochovane pod nanosmi invektiv a v hneve pisanych slov. uplne sa podpisujem pod to co napisal Rozporuplny Antifanusik 9:22. a je mi z toho smutno..#4839 redrick napísal/a: 11.01.2013 11:47:44
dasa sorry ak ta dezinterpretujem, ale ja som tvoj prispevok (kopirujem ho nizsie) aj prispevok misa V.A. cital ako urcitu formu zlahcovania. ak to tak nie je, mozes to prosim objasnit! beriem ze si napisal aj ze ocakavas vysvetlenie od ostatnych clenov, kazdopadne uz sa tu vyjadrili viaceri z nich a navyse na pomerne rozsiahlom priestore, kde jasne ukazali, k akym nazorom maju blizko... nevidim dovod z toho teraz nevyvodit zavery."s NoFuture sme hrali, robili nam koncert v Michalovciach, a boli to velmi v pohode ludia, uplne vsetko naporiadku, dokonca je to jedna z mala slovenskych punk kapiel, ktore CD aj pocuvam. pocit, ktory mam z vyjadreni tu na nete mi pripada akokeby niekto pisal nieco v hneve a neuvedomil si, co vlastne pise. to vsak nemeni nic na tom, ze s tym absolutne nesuhlasima a ako pise Harvy, bolo by dobre keby sa k tomu vyjdrili viaceri z NF. lebo hrat po vlajkou (hocakou!!!) sa mi protivi uz z podstaty a nie je mi to jedno. muzika by mala byt viac nez iba muzika. dufam ze NF to vysvetlia."
#4838 Mišo(V.A.) @ napísal/a: 11.01.2013 11:27:43
Redick: Nikoho som sa príspevkom nezastal.o -> tvoja pravda o->jeho pravda
o-> moja pravda
o-> skutočná pravda
Pokračujte Ďalej
#4837 jablko napísal/a: 11.01.2013 11:10:19
Ale dobre, to uz je len taka ceresnicka na torte, ten nazov. Keby tu nepadali tie rasisticke a xenofobne sracky, tak mi je to u prdele.Citacia textu z Orlika je uz len potvrdenie ich kokotnosti ako aj ich fanusikov.
#4836 Vomit napísal/a: 11.01.2013 10:53:00
Veď keď zakladali kapelu tak mali koľko? 14-15 rokov?? Neverím, že ty by si v takom veku vymyslel rozumný názov pre kapelu#4835 jablko napísal/a: 11.01.2013 10:50:47
SireczKonyk je kokot a ty, ked sa ma dotknes, tak si to odseru tvoje deti ;)
#4834 jablko napísal/a: 11.01.2013 10:48:52
Dasa FFKed sa nejaka kapela inspiruje niecim z dielne Sex Pistols, tak pre mna je to konecna. Sorry, ale mam to tak hodene. Som hold povrchny keket.
Za ostatnym si stojim a nerieste formu, ako som to napisal, blbeckovia, ale zamyslite sa nad obsahom ;). Ked uz ste taki punkaci a nesudite podla obalu :p
#4833 rozporuplný antifanúšik napísal/a: 11.01.2013 09:22:04
no už sa to tu začína meniť dosť na nenávistné kecy, treba trochu rešpektu a tolerancie ako zo strany hc/punx tak by to myslím išlo aj bez tých rasistických a sedláckych názorov fans No Future!Však nech si hrajú kde chcú a čo chcú,a mi môžeme na nich srať! len myslím,že svojími názormi ste chlapci z NF pekne pochovali toto super cd,a o vašej kapele ani nehovorím!!!!šak sami ste písali,že vás baví hrať,ale po tomto extempore,no neviem že či sa nájdu ludia čo budú mať chuť sa pustiť do organízacie vášho koncertu!!!#4832 Večne nespokojný napísal/a: 11.01.2013 09:15:25
Idem si spraviť pukance a čítať#4831 To uz je moc 2 napísal/a: 11.01.2013 07:11:53
SIRECZ: ty sedlak trapny to akokeby som cital prispevok na nejakej NS stranke alebo na stranke operace artaban ..."punkaciantifabojovnici" a samozrejme si nezabudol na multi kulti tymto sa ohana snad kazdy rasisticky dement a z takeho Konyka mi je uz pekne dlho zle pretoze ten pan uz straca sudnost....a ked si taky uvedomeli co sa tu vyhrazas cez internet? si smiesny ako si protirecis v jednom a tom istom prispevku
Slovensky "hirax @ zona A @ no future @ sex pistols" punkaci su vlastne skoro to iste co nackovia...rasisticky tupy bulovia, cest vynimkam
nezabudnite si kazde rano pustit svoju oblubenu od ZONY A "cigansky problem"
#4830 To uz je moc napísal/a: 11.01.2013 06:58:51
preboha nepiste tu uz nic vy "punkovy" zachrancovia bielej rasy a chodte na miting z Kotlebom lebo tie vase prispevky to je nieco neskutocne primitivne a smiesne a ak je toto vas "punk" tak nie dakujem nechcem radsej budem pocuvat noisecore#4829 zlocinec napísal/a: 11.01.2013 01:18:30
mám taký blbý pocit...#4828 dan toml @ napísal/a: 11.01.2013 00:55:29
No tak vidime aj aki ludia tvoria fanusikov no future :D uplne chapem jabkov hnev. sa tu privela diskutuje a ospravedlnuju rasisticke postoje. Zase raz blijem.#4827 SIRECZ napísal/a: 11.01.2013 00:46:48
No Future viete co? nechajte tych hipisakov,mierotvorcov,spasitelov atd, nech si ziju svoje smiesne zivoty.nic nezazili a za svojimi PCkami su proste zachrancovia tohto sveta.lenze svet sa zmenil,ale to vygumovanym mozgom jednoducho nevysvetlite.ti viac inteligentni punkaci to pochopia a ti pseudo punkaciantifabojovnicizatoleranciuamulti... to nepochopia(mozno neskôr az "vyrastu"):-D pre mna je NO FUTURE proste legenda a nic na svete ma neprinuti nepocuvat ich pesnicky.a ty jablko? ty si kurwa urazil v jednom prispevku minimalne troch mojich priatelov,ktorych si nesmierne vazim (PILOT,KACAA,KONYK) a zato,ti ty chujko rozjebem hlavu az ta raz stretnem.rozumies tomu ty chujko? (ani ti nepoviem ze chuj, ale rovno chujko, lebo to presne si, ty pojebane HOVNO!!!) PS:sak pockajte raz si niektori otvorite svoje kinderko a tam bude mohamed pre ktoreho ma zena cenu o trochu viac nez ovca... hlupaci.nic nechapete.("az nam vnikne do evropy vlna arabu") no podme pustite sa do mna.aj tak uz na tuto stranku nepridem. NO FUTURE & KSS FOREVER!!!!!!!#4826 dasa f.f. @ napísal/a: 11.01.2013 00:21:23
redrick: ty mas pocit, ze by som sa niekde tu na tejto jeblej diskusii NF zastaval? pozadoval som iba vysvetlenie.jablko: tvoj prvy koment 23:05 -> uplne zbytocne kopanie. toto presne znemoznuje brat diskusie na nete vazne.
jablko: tvoj druhy koment 23:07 -> ty sudis kapely podla nazvov??? uf, to snad ani nepotrebuje komentar.
#4825 chovajte sa tu slusne! napísal/a: 11.01.2013 00:14:30
jablko:podla mna si sa ako pubertak prave vyjadril ty... nejdem sa zastavat NO FUTURE kapely, ani nikoho, ale v tejto tvojej reakcii si iba osocil kazdeho, ponvynadaval a nic produktivne si nenapisal, si asi jeden z tych, ktomu ten HC potrepal hlavu. konyk je kokot, to je pravda, to si moze kazdy vsimnut kde len chce :D .. ale ako 14 rocne retardovane decko si napisal svoj prispevok ty. a nie Pilot NF vo svojich nizsie uvedenych prispevkoch.. a este hlavne, ze si nenormalne dohlbky iduci, hlavne ze nesudis knihu podla obalu ( ked vytliachas - "Inac este sa divim Dasovi, ze vydaval split s kapelou, co ma takyto kokotsky nazov. Vkus je kde? Ze No Future, co ti jebeee? " ) .. radsej tu nepis, alebo pis nieco rozumne.#4824 redrick napísal/a: 10.01.2013 23:12:15
ja sa cudujem dasovi a misovi(V.A.) ze sa po tomto este dokazu kapely no future zastavat. cakal by som jednoznacny distanc...#4823 jablko napísal/a: 10.01.2013 23:07:00
Inac este sa divim Dasovi, ze vydaval split s kapelou, co ma takyto kokotsky nazov. Vkus je kde? Ze No Future, co ti jebeee?#4822 jablko napísal/a: 10.01.2013 23:05:56
Prijebany sedlacky nazov No Future, prijebane nazory, jebnuty agro-punk image, co viac si priat ;). Mna len fascinuje, kolko kokotov ide v Konykovych slapajach.Pilot, ty si hrdy na to, ze si slovak? Kokot, sa nauc aspon pisat v rodnom jazyku, ty debil. Pises ako 14 rocne retardovane decko, ty "najúžastnejšia vec na svete". Nazory horsie ako ludaci za prvej republiky.
KACAA - ty vobec nebudes nejaka pica sedlacka obmedzena, ze? Za to, ze ty mas za vieskou osadu, kde mozno par romov robi neplechu, nemusis hadzat vsetkych do jedneho vreca. Baro Kar na tvoju hlavu ty trubka rasisticka..
#4821 dan toml @ napísal/a: 10.01.2013 22:51:45
Vomit. ale jagbyne.#4820 jablko napísal/a: 10.01.2013 22:50:18
.#4819 logoped napísal/a: 10.01.2013 22:48:25
mate problemy s logopediou?#4817 dan toml @ napísal/a: 10.01.2013 22:00:43
Vomit. ale jagbyne.#4816 zlocinec napísal/a: 10.01.2013 21:38:26
lex krutor:haha mna by to kinderko velmy potešilo :D#4815 lex krutor napísal/a: 10.01.2013 21:32:22
kinderko pre pilota z láskyhttp://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/307136_537204932956207_479751167_n.jpg
#4813 Vomit napísal/a: 10.01.2013 19:02:52
Ale no tak, že je niekto hrdý na svoj pôvod ešte neznamená, že patrí medzi "apolitických hrdých bielych 88 slovakov".#4811 Ty vole napísal/a: 10.01.2013 16:44:48
http://www.youtube.com/watch?v=Tt6_65LDZ60nieco vesele pre vsetkych narodne citiacich slovanov
#4810 dan toml @ napísal/a: 10.01.2013 14:59:36
Ste si tu niektori poplietli subkulturu. krestania apoliticky a hrdy bieli slovaci sa hravaju niekde inde. ja viem, ze sa vam u nas paci lebo sme pekny a po vsetkych strankach super ale my niesme vasi kamosi. amen.#4808 Ty vole. napísal/a: 10.01.2013 12:47:55
a preco si hrdy na to ze si biely? alebo Slovak alebo co ja viem co este sa tu clovek nedozvie...??? co stoho mas? naco ti to je? ta tvoja "hrdost" ? nieje to jedno ci si biely ruzovy alebo ufon? Madar, Somalec, Mongol???ked sledujem tvoje prispevky tak najskor zacnes celkom v pohode, ospravedlnis sa v prvej vete a potom zacnes "picovat" a pisat take veci ktore by som od 35 rocneho pankaca tak trosku necakal, nechcel som sa vyjadrovat ale strasne ma svrbeli prsty, samozrejme nemusis ani na to reagovat ak nechces lebo sa tak trosku bojim co este napises a hlavne preto lebo sa tu nechcem zapliest do tejto velmi "prinosnej" diskusii...
#4807 Pilot NF @ napísal/a: 10.01.2013 12:27:50
Ano máš pravdu ZLOčINEC, nepísal si nič zlé na našu kapelu, týmto sa ti ospravedlňujem, a vy všetci ostatní si žite svoje posraté životy, robte si čo chcete, ja vás k svojmu životu nepotrebujem, ale verte, mám 36 rokov, takže mám toho odžité trochu viac ako vy dokopy, a pre mňa je muzika najúžastnejšia vec na svete, tak si ju budem robiť pre tých, ktorí ju majú úprimne radi, a prosím vás nerobte zo mňa rasistu a necistu (naozaj ma to uráža), ja mám preštudovanú 2.sv vojnu viac ako vy všetci dokopy, je to moja vášeň, fašizmus a rasizmus je jedna z najhorších vecí na svete, a vy čo ste sa narodili po roku 89 viete o všetkom veľké hovno. Každý má byť hrdý na to čo je, cigán,černoch, arab atď, a ja keď som hrdý na to, že som kresťan, európan, slovák a biely, tak už som hneď rasista, a toto čo robia všetci nie biely, toto už rasizmus nieje...takže vo vašom prípade by som bol opatrný, lebo len my sa vždy, po stáročiach bránime komukoľvek, kto podľa vás je v pohode a nie je rasista, jedine severania možu byť hrdý na to čo sú, a my ostatní sme sračky...majte sa všetci radi, a ospravedlňujem sa vám za všetko, čím som sa vás dotkol. Nikto z vás mi nedaroval život, tak mi nerozkazujte ako mám žiť, čo si mám myslieť, a ako sa mám správať...majte sa už ma tu naozaj neuvidíte a ani moju kapelu...a som z toho všetkého dosť sklamaný...#4804 zlocinec napísal/a: 09.01.2013 23:14:05
pocuj pilot, neviem preco pomne tak startujes ale pokial povazujes za picoviny z netu udaje z vasej stranky tak neviem. a zvytocne ma chytas za slovicko, ktora kapela bola skor to ja neviem ale neviem preco vy nemala mat plyv jedna na druhu uz jednoducho na stranke mate byvalych clenov a v zatvorke ma KSS. a sam si odpovedas na problem. kedze si z bratom hraval a kazdy ma svoju kapelu- vplyv je takmer stopercentny,ste bratia mate rovnaky skrekot (ak v tej kapele spieval on) nemozes mi to preboha vycitat. a ano hlboko sa ti ospravedlnujem ze som pouzil slovicko pozostatky. nikdy v zivote ho nepouzijem.ale to uz sme si s vilagim vydiskutovali jak spravny chatovy bojovnici za pravdu.si sa rozpisal ako keby som vsetky tie intrigy s vlajkami ja povypisoval a pritom som na ne nereagoval a ak hej tak som dokonca banil vasu kapelu :) a co sa tyka tej tvojej nenavisti k ciganom. ja viem velmy dobre kto su a co su zac. byvam asi ulicku od jednej ciganskej kolkonie a predsa by som si nedovolil povedat co si tu vypisal aj ked ich nemam stokrat v laske jak sa spravaju.ale to aj milion dalsich. pri dalsej recenzii dam si adrikovi prekontrolovat slova si su vsetky ok nevedel som ze niektore kapely su tak citlive ked na starsiu kapelu poviem ze citim vplyv tej mladsej :D ako keby to bolo btw nemozne
#4803 lex krutor napísal/a: 09.01.2013 22:07:22
nemudrujte už toľko.hipisačiny sem jebete ! nenávisť je fajn#4802 Sajmon napísal/a: 09.01.2013 21:29:14
k slečne KACAA len jedno: asi si na túto stránku len zablúdila, však?...lebo vieš o nej hovno a k vilagimu: "Je ťežké otočit prst proti sobě" však?...a teda sa majte všetci krásne...#4801 Vomit Grassity napísal/a: 09.01.2013 21:07:04
Tak jak pravil falusoid. Proste, môžeme sa o tom porozprávať, ak budete opäť hrať v Stropkove, alebo ja sa nejakou náhodou vyskytnem v MI, alebo niekedy na koncerte ak sa náhodou stretneme.#4800 Vomit Grassity napísal/a: 09.01.2013 21:04:09
Mne sa zdá, že ty si ten čo tu začal pičovať na zločinca No a nehnevaj sa, ale keď raz niekomu nevadí, že hrá pod vlajkou, ktorá symbolizuje to čo symbolizuje (šak všetci vieme) tak to nie je OK a nečuduj sa že ti niekto na to pičuje. Že si prekonal rakovinu je popiči a gratulujem ti Ale nemám rád tieto postoje typu "za každú cenu budem robiť toto a toto" pretože v niektorých situáciach si tým vieš pekne podkopnúť nohy a sklamať ľudí, ktorí ti veria. Mám doma vaše CDčko, takisto sme spolu hrali a myslel som, že ste fajn ľudia (teda, aspoň váš spevák, s ostatnými som sa veľa nebavil) ale toto ma sklamalo.Takisto aj s tými cigánmi. Bývam na severozápade slovenska a je ich tu pokokot, a? To akože keď mám problém s jedným, tak aj ostatní sú kokoti? Tak to potom môžem odsúdiť aj vás, ty si sem jebol že zahráš aj s hákovým krížom za chrbtom, tak ste všetci taký. Teda aspoň podľa toho čo tu prezentujete.
KACAA: V pohode?? Práveže punkgen.sk mi pripadá jak jedna z mála stránok, kde chodia ľudia so zdravým rozumom, ktorí neriešia "punk sex a pivo". A s tými cigánmi si dala dobre
Ale aspoň sa ukázalo, kto má čo v sebe, ja osobne som sa sklamal Aj keď budem si klamať, že ste to písali v hneve a vtedy so seba človek dostane veci, ktoré nemyslí vážne.
#4799 rikArdo napísal/a: 09.01.2013 20:54:43
amen#4798 Falusoid napísal/a: 09.01.2013 20:54:26
Napísať sem niečo,je ako nasrať do mixera.Radšej sa rozprávajme na koncertoch,alebo na čerstvom vzduchu...Slavo nieje zlý človek a to mi stačí#4797 vilagi napísal/a: 09.01.2013 20:25:09
tak este raz a uz naozaj poslednykrat sa pokusim vysvetlit, a ked to ani teraz nikto nepochopi, je mi to luuto nechaapem preco zo mna, resp. z nas robite nackov, preco sa musim citit ako obetny baranok vasich zvrhlych chuti niekym opovrhovat, a neznasat ho, len preto lebo som pouzil prirovnanie, ktoreho sa vy bojite ako satan svatenej vody. neviem, preco je tak tazke pochopit, ze tym, ze som napisal, ze by som hral aj pod zastavou s hakovym krizom som len chcel poukazat na to, ze hudba v mojom zivote, a verte mi mal som naozaj skurveny zivot, hraje tu najdolezitejsiu ulohu. mozno som na stranke takehoto typu nemal napisat slovo hakovy kriz, pretoze vy uz od tohto slovicka nevidite dalej, jednoducho na nom az neuveritelnou infantilnou absurditou ukajate svoje chutky napisat stale mudrejsie a mudrejsie komenty. ospravedlnujem sa vam vsetkym, ktorym som tymto mojim vyrokom privodil bezsenne noci, v ktorych vas budu strasit mrtve tvare nevinnych ludi. naozaj je mi luto toho, ze ste sa vsetci tak sklamali, a ze som vam nejak uskodil. ale stojim si za svojim vyrokom. hral by som aj keby som mal predat dusu satanovi, a hral by som, aj keby mi za chrbtom stal hoci aj cele stado ludi, ktory ma neznasaju. a to preto, lebo hudba je to co ma uspokojuje, bola ked som bojoval s rakovinou a bola tu ked som stracal svojich blizkych. vy ste tam neboli, a asi ani nebudete, ked to niekto potrebuje. som velmi sklamany, pred tymito komentmi, by som bol ochotny nechat aj dvojrocne dieta medzi dvesto pankacmi, lebo som bol presvedceny, ze z vas vyzaruje nieco viac ako z hociktorych ludi. ale teraz to vidim, ze to tak nie je. citim z vas zlo a nenavist, neviem k comu to prirovnat, jedine k ludom, ktory pochodovali pod zastavou, ktorej meno nemozem napisat, leebo by z toho boli zas len komenty, ktore su plne nenavisti a nasilia. nie ste punk, nie sme punk, podla vasho pristupu je punk uz daaaaavno mrtvy. tolko som chcel este napiisat, ak to niekto pochopi som raad, a vy ostatni, nechajte si vase pripomienky pre tych, ktory si to naozaj zasluzia. som smutny. R.I.P. PUNK made in SLOVAKIA#4796 minox napísal/a: 09.01.2013 19:21:58
NA SMIECH A VIA ANIMA VLÁDNU !!!#4795 anarchist bloc napísal/a: 09.01.2013 19:19:15
no tak to je ťažko,ked to čítam,že riešíme píčoviny a chujoviny,ked my sme,len ludia čo vidíme v punku viac,len hudbu .... a k tomu čo som si prečítal tak najviac ma zhrozilo vyjadrenia no future a ich fans ktorý neskrývaju vo svojich komentoch rasistické predsudky,a korunu tomu všetkému dali slova je nám jedno či budeme hrať pod zástavou s hákovým krížom.... to by vám vážne nerobil problém keby ste prišli na koncert kde visí za vami zástava s hakenom???? ak nie tak teraz neviem čo si o vás myslieť.... proste ostatné kapely na tomto cd sú skvelé,ale no future si myslím,že tam nemá čo robiť s takýmito postojmi a názormi!!!!! a môžete tu písať kolko chcete,že riešime kokotiny a píčoviny,ale takéto názory ako ich vy prezentujete tak to je šialenosť! žeby ešte punks not dead existoval,ale asi hej pretože ked si pustím rozpor,ilúziu,toy pištols,alebo na smiech to je punk!!!#4794 Wrbo napísal/a: 09.01.2013 19:18:16
Slavo, tým posledným vyrokom si ma kurva sklamal, fakt som si nemyslel, že takto globálne posudzujete ľudí. Najradšej by som si pokecal z očí do očí, pretože dúfam a verím, že ste tieto prehlasenia nemysleli vážne... pevne verím#4793 jelen bez parohov napísal/a: 09.01.2013 18:32:07
vilagi:"SID v tricku s hakenom?
odporne, fuuuuj, hrozneeeeeee, to asi neprezijem " to mi chces povedat, ze ty stary neviem kolko rocny pankac, si videl teraz prvy krat sida s hakacom na tricku a aj to len v karikature?? neverim, tym popieras sam seba, ked o nom hrajete.
#4792 KACAA napísal/a: 09.01.2013 18:13:37
riesite chujoviny !!!!!!#4791 antarktis @ napísal/a: 09.01.2013 18:11:25
DZECISKA#4790 antarktis @ napísal/a: 09.01.2013 18:01:18
chuj viete čo je NO FUTURE držte radšej piče...#4789 Michalko napísal/a: 09.01.2013 17:46:06
1. riesite tu nejake posrate vlajky,komunizmus,rasizmus a pritom vam unikla podstata toho vsetkeho.2. riesite len to kto ma vacsie ciro na hlave, kto vypije viacej chlastu a kto sppravi vacsi bordel.
Tak čo teda riešime, rasizmus, komunizmus a vlajky, alebo chlast a číro? Si to ujasni.
#4788 KACAA napísal/a: 09.01.2013 17:35:32
riesite tu nejake posrate vlajky,komunizmus,rasizmus a pritom vam unikla podstata toho vsetkeho. jedine co chcel vilagi povedat, teda napisat,je, ze hudba je najsamskvelejsia vec na svete. aj je jedno kde ju robis a ako ju robis. ked hrajes pre potesenie nezalezi na tom ci hrajes v spinavom bare, ci hrajes pre dvoch ludi alebo pod nejakou skurvenou vlajkou,ktoru si ani nevsimnes ze tam visi. ale exoti ako vy to nemozu pochopit lebo mate v hlavach nasrate. pre niekoho je hudba vsetko,cely zivot,radost potesienie,emocie, pocity.ale VY to nieste.ste obycajni uboziaci.vsetci. riesite len to kto ma vacsie ciro na hlave, kto vypije viacej chlastu a kto sppravi vacsi bordel. a co sa tyka tych ciganov, neviem na co sa tu hrate, ale vsetci ich neznasate,tak nechapem co tu riesite. kazdy jeden ich neznasate.No Future FOREVER
#4787 Twg napísal/a: 09.01.2013 16:51:35
radical antifa rap: na tvojom prispevku sa smejemchalani ved uz sa tolko nehadajte najlepsie je si to povedat z oci do oci
#4786 Vomit Grassity napísal/a: 09.01.2013 16:20:17
vilagi: Ale šak my sme spolu už hrali, takže možno že vieš ktorý som, nepíšem tu anonymne. Neviem jak ty, ale váš spevák mi prišiel celkom v pohode, zo zvyškom kapely som sa síce nebavil, ale tvrdenie typu... "mne osobne je jedno ci to bude hakovy kriz, alebo kubanska vlajka s Che Guevarom, ja zahram vsade, kde o to maju ludia zaujem." ...je fakt dosť mimo.#4785 lex krutor napísal/a: 09.01.2013 16:03:07
spraviť song o skapatom feťákovi je pank !#4784 Mišo(V.A.) @ napísal/a: 09.01.2013 15:48:47
Dosť ma mrzí že sa zrazu na toto Split nabalila takáto negatívna energia. Malo skôr medzi ľudí vniesť pozitívnu energiu, kapely sa snažia, tvoria, pre svoje potešenie ale hlavne pre ľudí. Povedať im muzikou niečo čo sa slovami ťažko dá opísať.Hudba je akýsi most k niečomu vyššiemu.
Ale určite toto split nie je pre každého. Nestotožňujem sa s názorom chalanov z No Future. Hádky a nenávisť je forma vyjadrenia, to je pravda. Ale dúfam že nie jediná.
Dúfam, že ľudia nebudú vidieť iba to čo sa napísalo v tejto virtuálnej komunikácii, a nebudú split ako celok posudzovať iba podľa tohto, ale hlavne podľa muziky, textov a pozitívnych vibrácii =).
Každý nech si spraví názor sám =)
Majte sa radi
Ďakujem
#4783 PODPOR napísal/a: 09.01.2013 15:25:22
http://www.youtube.com/watch?v=VrK4yHwqar0#4781 Koňýk napísal/a: 09.01.2013 15:11:51
"Choďte si zahuliť, vyhoniť, pustite si Rap a hrajte sa ďalej na ozajstných punkáčov..."Priatelia nepočúvajte ho, rap je pre negrov, nie pre slušných bielych pracujúcich pankáčov.
Peter S.
#4780 vilagi napísal/a: 09.01.2013 15:07:41
SID v tricku s hakenom?
odporne, fuuuuj, hrozneeeeeee, to asi neprezijem
#4779 ROZPOR napísal/a: 09.01.2013 15:01:29
http://punkgen.sk/plagaty/prenaspunkneznamenanofuture.jpg#4778 vilagi napísal/a: 09.01.2013 14:59:33
tak o tejto kompilacke tolko, pilot sa uz rozhodolmozno niekedy niekde na koncerte
je to na picu takto si nadavat, ked ani neviem komu pisem
vy si aspon mozete pozriet fotku na BZ a mate aspon predstavu o ksichte do ktoreho jebete
zbohom PUNKGEN
zbohom PUNKACI
zbohom PUNKOVA SCENA
ale treba uznat. tolko pozreti a komentov nemala ani jedna recenzia. my sedlaci sme to zas dokazali
#4777 Pilot NF @ napísal/a: 09.01.2013 14:54:56
Choďte si zahuliť, vyhoniť, pustite si Rap a hrajte sa ďalej na ozajstných punkáčov...#4776 punker napísal/a: 09.01.2013 14:53:50
ano nofuture je punk. boli tu uz vtedy, ked vacsina z vas nebola este ani v plane#4775 punker napísal/a: 09.01.2013 14:49:21
och punkovu scenu#4774 Pilot NF @ napísal/a: 09.01.2013 14:49:08
A ešte odkaz pre kapelu ToyPištols (pre večne nespokojného), tú vlajku čo si rozdupal, tam nedal nikto z No Future, možno tak niekto z KSS, lebo ju mali v skúšobni, nikto z No Future ťa nepresviedčal, že bolo za socializmu lepšie (áno my sme mali v Československu socializmus a nie komunizmus), keď tak možno zase niekto z KSS. Vieš čo ťa kamarát sere, že keď niekde hráte tak to nieje až také terno, ste v kapele asi 5 a taký "ozajstný punk" do materskej škôlky ozaj nemusím. Toto vás serie, že všade kde zahráme my, to ľudí zaujme a naozaj si potom púšťajú našu muziku doma.na záver, všetci ste zo stredného slovenska, alebo od žiliny a trnavy, my sme z východu a tu žije okrem slušných ľudí aj pol milióna cigánov, takže s tými sračkami Antifa a s tým aký sme Nacisti choďte do piči, najlepšie sa vždy bojuje tam, kde niet nepriateľa, lebo ináč ste všetci pokrytci a zbabelci...a už som na túto stránku písal posledný krát, nech nás Wrbo Vymaže z tej kompilačky, lebo vy všetci ste "ozajstný punkáči", a my si budeme hrať svoju muziku ďalej, však to už robíme 22 rokov, veď sme si stvorili svoj vlastný štýl...zbohom
#4773 radical antifa rap napísal/a: 09.01.2013 14:46:39
ak no future je punk tak sa hanbím za to,že počúvam punk 17 rokov.... a nebojte sa chlapci nemal by som vám povedať čo si o vás myslím aj do očí,a to o tých cigánoch to je koment za všetky prachy ,... no tak punkovú scénu ste si trochu nasrali nechcete sa dať radšej na disco jemitojedno music??? tam nič s tými nazormi neskazíte#4772 Vomit napísal/a: 09.01.2013 14:42:50
A počkám si na to, keď ti nejaký cigán znásilní sestru, alebo matku, alebo niekoho zabije najlepšie tvoju frajerku, alebo rozkope teba, keď mu nebudeš chcieť dať svojho psa, aby ho zožral... WHAT THE FUCK? Explain#4771 radical antifa rap napísal/a: 09.01.2013 14:39:16
TWG : čo sa smeješ twiggy????#4770 ripper napísal/a: 09.01.2013 14:33:03
chyba mi tu smajlik, co zerie popcorn pred tvPilot NF, vilagi vam musi dobre jebat sedlaci primitivni
#4769 vilagi napísal/a: 09.01.2013 14:32:53
kolko vy mate rokov? myslim dokopy#4768 Večne nespokojný napísal/a: 09.01.2013 14:29:36
A čo si ty spravil pre slovenský hip hop?#4767 vilagi napísal/a: 09.01.2013 14:28:21
a naozaj, ked vy ste punkaci, tak si ten punk uz radsej ani nebudeme pisat k nofuture. vsak iba jebete do vsetkeho a vsetkych.#4766 vilagi @ napísal/a: 09.01.2013 14:26:18
Stryco Marhin - co si ty spravil pre tento svet?#4765 Stryco Marhin napísal/a: 09.01.2013 14:21:14
Prebohaživeho ... toto sa ti fakt stalo PilotNF? Je mi to naozaj ľuto ... to všetko vysvetľuje akurat si prilial olej do ohňa ... mne sa najviac nepáči ten "jemitojedno" pristup, vďaka ktoremu v podstate kape cela planeta ... PUNK si k NOFUTURE uz radsej nepiste#4764 minox napísal/a: 09.01.2013 14:18:10
Pilot NF : poslednou vetou si dojebal, všetko a čím si sa obhajoval..#4763 Pilot NF @ napísal/a: 09.01.2013 14:17:39
Presne takt chlapci, nič hrozné ste vo vašich životoch nezažili, nebojovali ste vo vojne, nehladovali ste, nebojovali ste o svoj holý život...od mála máte všetko pohodlie, internet, značkové veci, mobily, notebooky a potom sa v puberte hrajete na punk...máte vsebe toľko energie a neviete čo s ňou...ako spieval Sveťo z HT, v každom hľadáte iba nepriateľa, potrebujete sa vybiť, dostať zo seba tú negatívnu energiu. Začnite pomáhať ľuďom, ktorý to potrebujú, správajte sa k sebe pekne, majte sa radi, neodsudzujte jeden druhého, nerobte rozdiely, milujte všetko čo je pekné, milé, dobré, a nebudeme sa potom tu ťahať za slovíčka a osočovať sa cez Internet...a keby ste mi to všetko mali povedať z očí do očí, asi by ste sa na mieste dosrali a došťali...počúvajte muziku, ktorá vás napňlňa a ostatné čo vás robí zlými nestojí ani za reč...punk is not dead#4762 Pilot NF @ napísal/a: 09.01.2013 14:01:12
Už Viem Zločinec čo ťa tak nasralo, tá vlajka zo Stropkova z Biker Festu? Nemáš ani poňatia čo to je za vlajka. Keď bola v Amerike občianska vojna "Sever Proti juhu" tak to bola vlajka Armády z Juhu (je pravda, že preferovali otrokárstvo), takže tá vlajka nemá nič spoločné s neonacizmom, nemeckým fašizmom, a neviem ešte čím všetkým. A kedže to bol Biker Fest tak americký motorkári z juhu veľmi radi nosia tú vlajku ako symbol motorkárov. A pre zaujímavosť ti ešte napíšem, že aj vlajka Federácie armády zo severu mala tie tie isté symboly, len usporiadané ináč, podobne ako teraz vyzerá americká vlajka. A počkám si na to, keď ti nejaký cigán znásilní sestru, alebo matku, alebo niekoho zabije najlepšie tvoju frajerku, alebo rozkope teba, keď mu nebudeš chcieť dať svojho psa, aby ho zožral...tak potom ťa už určite nebude trápiť nejaká vlajka...#4761 Pilot NF @ napísal/a: 09.01.2013 13:45:31
Naozaj ma už prestante všetci srať. Ty "zločinec" sa tváriš ako veľký odborník na punkovú muziku, tak ťa chcem trošku poopraviť, aby viac netrepal hlúposti. No Future som založil v roku 1991 a kapela KSS vznikla niekedy v roku 1995. Sirecz je moj brat, hral so mnou v No Future a potom po pár rokoch si založil vlastnú kapelu KSS. Takže v No Future nie sú pozostazky KSS, ale opačne. Ak chceš byť fakt odborník tak trošku ži s punkom, a nečítaj tie hlúposti na nete, čo napíše kadejaký kokotko, ktorý už o týždeň bude odborník na "House"...Vždy som chcel, aby bolo No Future pre každého pre Punkáčov, Hardcoristov, Metalistov, Gore a Grind maniakov, Oikáčov, Homosexuálov, Zvieratá, Duchov...atď. Preto sú tie skladby rôzne. Nemám rád škatuľky, mám rád chaos a rôznorodosť, tak preto je moja kapela všetkým čo mám rád...maj sa#4760 vilagi @ napísal/a: 09.01.2013 13:43:31
a este skuste precitat totohttp://sk.wikipedia.org/wiki/Svastika
preco vacsina z vas nevidi kvoli stromom les
#4759 vilagi @ napísal/a: 09.01.2013 13:33:03
konecne vidim, ze niektory to zacinaju chapat. ludia,ktori hraju v kapele, a hraju aj koncerty, pochopia, aky to je pocit postavit sa na podium, a hrat pre ludi. ked si tam, vobec ta nezaujima, co je za tebou na tom podiu. a to s tou vlajkou som to myslel tak isto. nemyslel som tym, ze by som hral na zjazde pospolitosti, alebo uznavam nejaky nacionalizmus fasizmus a ine chujoviny. myslel som to tak, ze ked sa hra, a ludia sa zabavaju, tak mi je to jedno, ci za mnou bude mniska masturbovat krucifiksom, alebo sa tam budu jebat gejovia ci lesbicky. hm?#4758 zlocinec napísal/a: 09.01.2013 13:05:14
Balki:jop dobrá vec len som dlho cakal kym sa k tomu dostane a neznasam dlhe pesnicky#4757 Balki napísal/a: 09.01.2013 12:46:47
zlocinec: No vidis, a tomu sa hovori predsudky haha.Daj si toto http://www.youtube.com/watch?v=maTP315XZCQ - je to trosku z ineho sudka, ale myslim ze to vobec nevadi. Ide o to, ze veci sa castokrat maju inak, ako sa na prvy pohlad javia :) (pripadne ako mozu vyzerat na fotkach).
#4756 zlocinec napísal/a: 09.01.2013 12:36:59
radical antifa rap: ked uz mam byt uplne sprosty takv hrani pod nazi vlajkou vidim cisto provokaciu(ak by neboli sympatizanti) takze aj to by bol punk.
#4755 zlocinec napísal/a: 09.01.2013 12:31:34
ja to beriem ako velmy nepremysleny argument na danu stuaciu. urcite to nemyslel tak jak to znie koniec koncov kazdy asi pozna rozdiel medzi netovou a zivou komunikaciou. aj tak by som bol ale v buducnosti velice opatrny s recami ohladom hakovemu krizu a podobne sracky. a ja by som ani problem nemal keby krali pod komunistickou vlajkou ak by som bol ako ucastnik koncertu a bolo by mi to vysetlene ze to nema vobec ziadny vyznam a podobne. omnoho nebezpecnejsie to je ked ta niekto odfoti a koluje to po svete/nete-tam uz nebude akter pritovny a nebudes mat ako argumentovat svoj cin. to uz by som problem mal kedze by som to nemal vysvetlene.. a dost.#4754 Twg napísal/a: 09.01.2013 12:26:35
radical antifa rap:#4753 kokotko napísal/a: 09.01.2013 12:25:34
ty vole, kybersikana. aby ste sa z tolkej korektnosti neposrali true pankaci...#4752 radical antifa rap napísal/a: 09.01.2013 11:51:46
nikdy sa mi nepáčila muzika no future a tiež by som bol zvedavý čo si myslia o tom ostatné kapely čo sú na tomto cd,...musia byť asi poctené,že majú split cd s takou qualitnou "punkovou " kapelou! Nenávidím na koncertoch akékolvek vlajky (okrem antifašistická akce,a anarchosyndikalizmu v.),ale ostetné sú mi absolutne proti srsti aj to skurvená vlajka velkej británie s ktorou sa velká časť punk and skins prezentuje! A toto vyjadrenie,že by mi nevadilo hrať pod vlajkou s hákovým krížom tak to je úplný vrchol primitivizmu čo nemá s punkom nič spoločné! Síce čo sa dá čakať od kapely za ktorou počas ich koncertu visí vlajka konfederácie,no asi nič dobré,...tak si užijte koncerty pod záštitou rock against comunism s haken krajcom a mali by ste začať asi s kovermi od orlíku,braníku,valašskej ligy a pod.vaších súkmenovcov!!!#4751 dasa f.f. @ napísal/a: 09.01.2013 09:30:48
s NoFuture sme hrali, robili nam koncert v Michalovciach, a boli to velmi v pohode ludia, uplne vsetko naporiadku, dokonca je to jedna z mala slovenskych punk kapiel, ktore CD aj pocuvam. pocit, ktory mam z vyjadreni tu na nete mi pripada akokeby niekto pisal nieco v hneve a neuvedomil si, co vlastne pise. to vsak nemeni nic na tom, ze s tym absolutne nesuhlasima a ako pise Harvy, bolo by dobre keby sa k tomu vyjdrili viaceri z NF. lebo hrat po vlajkou (hocakou!!!) sa mi protivi uz z podstaty a nie je mi to jedno. muzika by mala byt viac nez iba muzika. dufam ze NF to vysvetlia.#4750 Eduardo napísal/a: 09.01.2013 09:18:32
hmm a co na to chalani z Operace Artaban?u nas chalani ale komunizmus nikdy nebol skor by som to prirovnal k "lahkemu" "fasizmu" ale na druhej strane nieje zle si precitat nieco o komunizme a aj fasizme pretoze niektore prispevky su fakt smiesne resp. detske, papa
#4749 harvy napísal/a: 09.01.2013 09:04:38
ako vás môžu mať pankáči radi, keď napíšeš že by si hral aj pod hakenom.... budem sa snažiť nezanevrieť na nofurute, to je predsa viac ľudí, nie len ty.mohol by sa prosim k tomu tvojmu názoru nenázoru vyjadriť ešte niekto z tvojej kapely...???
ďalej by bolo asi namieste doriešiť to split, ktoré sa snaží budovať LEPŠÍ SVET, alternatívna mládež, čo sa chce vyjadriť, a ktorá serie na nackov, korporácie, zlo, nasielie a hľadá si v tomto chorom chaose nejaký ten svoj pokoj... to napríklad aj znamená že nebudeš svojou hudbou tešiť a burcovať stádo náckov len preto že ti budú tlieskať, alebo hypnotizovať ľudí koncertom pri otvorení novej banky či zbytočného obchodného centra, ktoré vyrastie na mieste kde bol predtým krásny park.... patríš na toto CD?
#4748 vilagi @ napísal/a: 09.01.2013 08:57:55
jeden napise, ze sme hrali pod vlajkou konfederacie, co som si fakt vsimol, az ked ma na to upozornil. druhy tu pise o vlajke s kosakom a kladivom, tiez to nebola nasa vlajka, ostatni tu zo mna robia nacka, len preto, lebo som napisal, ze by som hral pod hocijakou vlajkou, a je mi to jedno, ci tam bude hakovy kriz, alebo Che. zacinate tu rozoberat holocaust, a mrtvych zidov. fakt vas nechapem. ste plny nenavisti, a vobec nevidite co som tym chcel povedat. mozno je to tym, ze ja hram fakt len kvoli hudbe, a nie kvoli tomu, kto co napise, alebo vidi za mojim chrbtom ked hram. len pre informaciu, nie som ziadny fasista, ani nacionalista, neznasal som ani komunizmus, a ked si niekto niekedy z vas popocuval nase skladby, zisti, ze o tom vobec nespievame,ani nepropagujeme. odomna tolko, kludne si rozoberajte aka som svina fasisticka, ja som tu skoncil. pekny den, a naozaj, skuste precitat to co som napisal, a nie sa jebat na jednom slovicku. keby som tam nenapisal, ze hakovy, bolo by to ok?#4747 Stryco Marhin napísal/a: 09.01.2013 08:46:16
Vilagi, mas pravdu, nepozname sa .. tych par perál co si tu zasadil ale na predstavenie stacili bohate .. ak si ochotny hrat pod akoukolvek vlajkou, si ochotny pod akoukolvek aj pochodovat a konat .. hlavne ze z toho bude radost a dobry pocit? .. Paignoranti ako ty su doslova "výživným kompostom" pre fšetky (kokot)-izmy sveta, proti ktorym (nielen) punkove kapely vo svojich textoch ostro vystupuju .. a smajlika s pimplikom si nechaj pod vlajku ktoru uznas za vhodne#4746 Sajmon napísal/a: 09.01.2013 08:46:05
vilagi, synak, za toto by ťa možno neznášal aj tvoj starý otec...... tu už nejde len tak o niečo, ale o 60 miliónov mŕtvych...teda keď to spočítame aj s boľševikmi a inou chamraďou, tak omnoho viac...nevravím, že ty si spôsobil ich smrť, to v žiadnom prípade, no týmto akoby ti nevadilo za koho kopeš...#4745 vilagi @ napísal/a: 09.01.2013 08:24:00
aspon mate dalsi dovod neznasat niekoho, koho ani nepoznate. ste jednoducho skveli. gratulujem vam#4744 Stryco Marhin napísal/a: 09.01.2013 08:02:44
Jeden by aspon vravel "som apoliticky ".A druhy na to len "".
Do tretice by som tam asi počul radšej drum´n´bass ako "jemitojednopunk".
Štvorka už len pod čiarou: Kde sa stala chyba, že 35 ročný hlapec dokáže toto bez haňby naťukať po tom čo 15-20 rokov hobluje v punkovych kapelach?
Alebo "punkovych"?
Číslo päť žije, punk je mrtvy a nema budúcnosť.
666
#4743 vilagi @ napísal/a: 09.01.2013 07:51:40
kurva prezivate to vsetci, ako keby som niekoho zabil. vidim, ze neznasate hudbu, a za vsetkym hladate nieco, do coho sa mozete obut.#4742 Sajmon napísal/a: 09.01.2013 07:15:23
tak toto tu snáď ešte ani nebolo, alebo žeby áno?......by ma teraz zaujímali reakcie ľudí, čo svoju muziku vložili na tento šesť split, minimálne Dáša a Wrbo budú mať tiež radosť...a ostatné kapely tiež...#4741 rikArdo napísal/a: 09.01.2013 06:13:03
silná káva, napísať niečo podobné na hardcore web..vykopal si si vlastný hrob..na skúške budú chcieť niektorí členovia určite pekné vysvetlenie hehe#4740 adrik napísal/a: 08.01.2013 23:42:51
"hrali by sme kludne pod hociktorou vlajkou, pretoze mi hrame kvoli dobremu pocitu z hudby. mne osobne je jedno ci to bude hakovy kriz, alebo kubanska vlajka s Che Guevarom, ja zahram vsade, kde o to maju ludia zaujem" to je čo za komentár prosím ťa? mal som v pláne kúpiť si toto CD, aj keď týmto formátom zvysoka opovrhujem a nedal by som za neho ani zvyšné koruny, ktoré mám na políčke, ale týmto ste u mňa (a u väčšiny z ľudí) toto CD a svoju kapelu pochovali hlboko do zeme. Dobrý prístup! Prajem pekné koncerty vo svojom okrese s Compresorom pod hocijakými vlajkami.#4739 Večne nespokojný napísal/a: 08.01.2013 23:34:34
Mám dosť#4737 minox napísal/a: 08.01.2013 21:30:27
tak toto už je silné kafé napísať do p*či s No Future#4736 vilagi @ napísal/a: 08.01.2013 21:05:18
hrali by sme kludne pod hociktorou vlajkou, pretoze mi hrame kvoli dobremu pocitu z hudby. mne osobne je jedno ci to bude hakovy kriz, alebo kubanska vlajka s Che Guevarom, ja zahram vsade, kde o to maju ludia zaujem. ak sa ti po koncerte najviac pacilo posliapat vlajku, nech sa paaci. po troch pivach by som aj ja bol neodolatelne agresivny, a ukazoval by som svoju silu a odvahu stopami mojich topanok na vlajke, o ktorej som mozno ciital na wikipedii, a vobec neviem o co vlastne v komunizme islo. ak chces nieco nenavidiet, musis to najprv poznat#4735 Večne nespokojný napísal/a: 08.01.2013 20:22:33
Ja hlavne neviem, čo robia tie kapely na kompilačke s No Future. Na koncerte v michalovciach s Toy Pištols niekedy okolo roku 2008 vyvesili červenú vlajku s kosákom a kladivom, a keď sme do speváka po koncerte vonku pičovali, prečo to urobili, bohapusto nás presviedčal o tom, ako bolo za komunizmu fajn. S rovnakým kosákom a kladivom na sidovke. Vlajku sme potom strhli a pošliapali, na rozlúčku, tak isto ako som navždy symbolicky pošliapal No Future a už som o nich v živote nič nechcel počuť. A ako tak pozerám ich fotky na bandzone, nevadí im hrať ani pod vlajkou konfederácie. Zas raz na dlho bye bye#4734 vilagi @ napísal/a: 08.01.2013 19:50:21
no a nakoniec sa vsetko vyriesilo
#4733 rikArdo napísal/a: 08.01.2013 19:43:40
to už keď niekto nevie kto kreslil obal na cd, na ktorom je aj jeho vlastná kapela..#4732 zlocinec napísal/a: 08.01.2013 19:41:37
dobre uznavam ze pozostaky znie trochu mrtvoloidne hah. ale keby som to chcel mysliet v zlom tak by som to napisal tak ze by si po precitani tej vety asi prerazil rukou monitor.s tym obalom rypem len. robil som ho spolu s dasom#4731 vilagi @ napísal/a: 08.01.2013 18:15:33
nechapem, o akom obale tu pises, a uz sa nenasieraj. neviem, kto si, ale rad by som si aj ja vypocul vase pesnicky. dalsia vec, mas pravdu, kapely tesi, ked o nich pisu, a naozaj to je fasa, ani to mi nevadi, ked nas k niekomu prirovnavaju, aj to je fasacke, ale pozostatky z KSS? mozno mas pravdu, ked pises ze ta chytam za slovicka, ale pozostatky a vplyv? ani tebe by nebolo jedno srat na jedlo, alebo jest sracky, ci? heh#4730 zlocinec napísal/a: 08.01.2013 17:08:37
pozri sa, pri vsetkej ucte, to ze som napisal ze tam citim vplyv kss nemusi mat nic spolocne s tym ze tam niekto od nich hral alebo doteraz hra, nerozumimem preco tolko nadavas.je to skratka moj obj. nazor.v kazdom pripade by si si mal prestudovat vasu historiu co mate na nete(ak si ju sam nepisal, coz by bolo ale divne) retoze ja som z nej vycital urcitu spojitost. alebo neviem, ak som spravil napicu obal- napis to priamo hah.zvycajne kapely tesi ed o nich niekto napise, v buducnosti sa tomu v ramci tvojej bandy zrejme budem vyhybat. o nas tiez napisali kadejake sandy ale na rozdiel od teba sa na tom viem zabavat.#4727 Večne nespokojný napísal/a: 08.01.2013 12:40:55
#4726 vilagi @ napísal/a: 08.01.2013 07:47:22
nechcem sa s tebou hadat, vidim, ze to vies najlepsie. hram v NOFUTURE asi 15 rokov, ale ty si urcite lepsie informovany#4725 zlocinec napísal/a: 08.01.2013 05:17:35
heh vidim ze ti robi veciu radost picovat ako opravovat :) ak tam nesju teraz tak minimalne predtym tam boli. a v pripade ze tak rad chytas za slovicka, tak su aspon z rovnakeho mesta ty frajer#4722 vilagi @ napísal/a: 07.01.2013 21:49:38
Poseldná veta pri kapele NOFUTURE, citujem Pozostatky z KSS sú tam ešte cítiť a aspoň to ma teší. to čé za kokot, ktorý takéto napíše?zločinec, najprv si preštuduj historie kapiel o ktorých píšeš, až potom píš recenzie
#4720 tibor napísal/a: 07.01.2013 14:40:51
najvecia pecka je aj tak VIA ANIMAPozývame:
Št 26.12.2024
Poprad @ Koľaj 22
JAKUBYSKO (SK), OTRAS (SK), TVOI POSTOI (SK), CLIFTONS (SK), TIME SPROUT ORCHESTRA (SK), SOFIA NOT (SK)
... ostatné koncerty
Vyhľadávanie:
Najnovšie fotky:
VOLE, MÖRGHUUL, KRONSTADT, LEVAG, 50M ZNAK (14.12.2024, Brno @ Kabinet múz)
Najnovší rozhovor:
Najnovší report:
FAJRONT, BACKSTAGE BOYS, the WILDERNESS, RÚBANISKO, EDÚV SYN (12.10.2024, Banská Bystrica @ Bosorka)