Zaujalo nás:

Posledné komentáre:

20.12. 18:34 Oscar:


Ahoj supelak. AMI antimilitaristicka iniciativa je internacionalist platforms zdielania textov revolucionarov*riek.. pisem to na DIY underground platforms lebo toto je nasa nazorova lynia. Dobre texty ..
ROZPOR: "Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!" (rozhovor)

07.12. 10:16 supelak:


Cau @Oscar,
vo svojej reakcii spominas "zname fakty". Kde si sa to docital? Prosim ta, zazdielaj aj nejake linky k tym faktom.
Precital som si prispevky, co sa ti pacia. Vo mne z nich za ..
ROZPOR: "Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!" (rozhovor)

16.11. 06:48 Oscar:


Brefta pekne napisane.. Dedo aj ty si pisal k veci. Banderizmus su Azov, keby rozpor zajtra tahali bojovat za UA vlast zacali by prave v azove alebo inej podobnej brigade.. Vojaci ktorich oznacuju za ..
ROZPOR: "Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!" (rozhovor)

09.11. 12:43 adrik:


Rudo: Áno, ale až o 9 rokov neskôr. Pôvodne to vyšlo naozaj iba na kazete.
(novinka)

05.11. 19:14 Rudo:


Slovenský label Gore Cult productions zo Svätého Jura vydal CD verziu v 2003, takže to nevyšlo len na kazete
(novinka)

16.10. 15:30 fog:


dobry report. EDUV SYN bol popici, ja som zaciatok kus neodstrehol, ale poznal som dost songov nasledne. bavilo ma to, striedali sa rozne nalady a polohy v tom, takze to bolo pestre, vyvazene a hlavne ..
12.10.2024 FAJRONT, BACKSTAGE BOYS, the WILDERNESS, RÚBANISKO, EDÚV SYN Banská Bystrica @ Bosorka (report)

07.10. 14:00 stvorka zachod:


pane X vy ste blb?
(novinka)

01.10. 14:00 x:


handry na hubach ,pharma lobing+experiment na ludoch a papik za 5 mega to bola krasa doba budes doma o 19 povinne ne ze nemas papier ku babke do dalsej dediny a a ju chemickuhhc ganju nam vybavili:) k ..
(novinka)

01.10. 13:25 vy ste kto:


Skutocne som sa nesnazil ti nic vnucovat. V prispevku nizsie sa tesis zo zdravia a deti, tak ma uprimne zaujimal tvoj pohlad na buducnost.
(novinka)

01.10. 10:52 Rado:


A vy ste?90%depresia 5%markiza5%jojka:) vysoká analýza krachujúcej krajiny,díki za rozbor a nevnucuj mi prosím ťa tvoj nihilizmus,usmej sa a nadychni zhlboka
(novinka)

27.10.2007 MUCHA PUK, BALACLAVA; Bardejov

Autor: Marián | Počet videní: 1043

Unavený z vranovského koncertu sa poberám na koncert Balaclavy do Bardejova. Predkapelou je dnes miestna Mucha puk. Ide o pomerne starú bardejovskú kapelu, avšak z pôvodnej zostavy ostal len gitarista a spevák v jednom. Hrajú nové skladby, príchod nového bubeníka prináša aj dis-rytmus. Mucha Puk hra jednoduchú hudbu, s jednoduchými textami, každopádne je tam cítiť obrovskú úprimnosť a chuť hrať. Spevák k tomu pobavuje osadenstvo aj vtipnými prejavmi. Je čo ešte v kapele vylepšovať, tak časom sa im to hádam podarí. Po nich nastupuje už Balaclava. Najprv sú problémy so zvukom, nakoniec sa to čiastočne rieši, aj keď spev je miestami slabo počuť, respektíve je „skreslený“. Jebať veď sme na punkovom koncerte, každý robil čo mohol. Nízky počet návštevníkov dáva voľnejší priestor vystupujúcim, a tak sme svedkom, kade akých výskokov, spevák Milan beha po celej miestnosti, hádže sa o steny, behá až na chodbu, popritom spieva, ak by ho pustil ďalej kábel, by vybehol hádam až na námestie :-). Hard core ako má byť, z tých mojich naj piesní zahrali "1952", "První den roku nula", a samozrejme ako prídavok "Den poté". Muzika šialená a perfektná, vystúpenie dobre zvládnuté a môj smäd po kvalitnej muzike uhasený. Musím ešte vyzdvihnúť prejavy speváka medzi skladbami (o vojnových konfliktoch, za práva homosexuálov, o problémoch dnešného sveta, o rodinných problémoch a osobných problémoch, koré sa týkajú každého jedného z nás) a musím povedať, že doteraz som lepšie prejavy medzi skladbami nepočul. Málopočetný bordel tanečníkov je však kvalitný. Musím už len dodať, že Balaclava je jedinečná kapela v Československu po akejkoľvek stránke s perfektnými jednoduchými ľuďmi. Rešpekt. Koncert mi neskazilo ani to, že na koncerte bolo asi tak 15 platiach, vstup 50SK. Totiž všetci išli na koncert do Prešova, kde hrali poväčšine pičove sračky, úplne kokotiny, totálna hanba, žiaden punk, jednoducho sračky. Ale každý ma svoje sračky, ja som svoje spláchol ráno po vysratí na záchode. Škoda, už len z dôvodu, že organizátor dopláca kapele trojciferne číslo z vlastných peňazí, klamajúc kapele, že ide o zárobok z predošlých koncertov (zárobok na koncerte v Bardejove už nebol hádam niekoľko mesiacov, práve naopak). No myslím, že aj keby nie prešovského koncertu, na koncert by veľa ľudí nedošlo, lebo ľudia (aj tak vás mam rád:-)) si akosi neuvedomujú, že koncerty sa tu robia pre nich a koncerty je nutné podporovať, pokiaľ nechceme iba hádzať nejaké drsné punkové pózy. Ja som ich podporil, a zažil som kvalitný a nádherný víkend. Díky kapelám a organizátorom.

Pridaj komentár k reportu:

Meno:

Email:

Antispam: I+M+M

Správa:

#329 Marián napí­sal/a: 05.11.2007 21:05:00

majorMajor: ...aj z tebou suhlasim, urcite nechcem povedat, ze len ten moj punk HC je ten pravy a vsetko ostatne je picovina, to nie. Ja som otvoreny aj inym hudobnym styloma odnozam punku...a vzdy a vsade je to o jednotlivych kapelach, presnejsie o jednotlivych ludoch.

#328 Marián napí­sal/a: 05.11.2007 20:59:00

k-mil: ...je plno kapiel, ktore nepocuvam vobec, lebo sa mi nepaci co hraju, ale kludne by som podporil ich koncert, alebo by som ich podporil nejako inak, pokial maju nejaku zaujimavu myslienku, alebo su zaujimave niecim inym. A su kapely, ktore som nazval srackami, nielen kvoli tomu, ze hraju shit muziku, ale aj kvoli tomu, ze sa mi nepacia ich texty, myslienky, postoje, alebo mam s nimi zlu skusenost, alebo funguju na mne cudzich princípoch, a su to pre mna sracky a hotovo...ak pre teba nie tvoja vec.

#327 majorMajor napí­sal/a: 04.11.2007 13:19:00

no mňa seriete už všetci...na jednu stranu stagnujúci kokoti, ktorý na konflikt polezú aj keby bol každý týždeň ale na kvalitnú kapelu, ktorá vie urobyť riadnu show a príde v lepšom prípade cez celé slovensko v horšom aj cez celú europu povačšine serú a na druhej jediný "true" punks, ktorý považujú za jediný pravý punk HC a keď na ich koncerty príde minimum ľudí pičujú, že radšej išli na "kokotiny"...tak keď sa mi nepáči, že stále prerábam tak tie koncerty nerobím, alebo držím hubu nie?To naozaj ustavičné navážanie sa do ľudí, ktorý na vaše koncerty nechodia ma už celkom štve...uvedomte sa všetci...

#326 hm napí­sal/a: 03.11.2007 10:21:00

proste si napisal blby report kamo,,,aspon poslednych 20 riadkov z neho

#325 tvoj fanusik napí­sal/a: 03.11.2007 02:01:00

naco tu pises co si myslis kurwa vies ze sa to nepatri vies ze ked sa ti nepaci nejaka odpici kapela nesmies ju nazvat kokotinou lebo niekomu sa moze pacit...chapes. bud tolerantny more a nerob zo seba sasa . si uvedom v akom stave je scena na vych. slovensku. na hc a crust nechodi skoro nikto lebo to nikoho nezaujima. ale na taky konflikt je naval. chapes v akej je to pici? viem ze to vies lebo ta osobne poznam a davam ti dnuka more . taze nabuduce nepis take hej? ani zo srandy. lebo ma najebes jak toho dole co ta chce zlikvidovat a uz budeme dvaja. nerad by som pouzil nasilie ale taka kopacka z otocky by ti urcte pomohla . s pozdravom tvoj kamarat co nema zuby

#324 Deneš napí­sal/a: 03.11.2007 01:46:00

hlavne mam pocit ze porovnavat balaclavu a PDP je absurdnee... to snad ani niesu 2 strany tej istej mince.../a ted nevraviim ze jedna al. druhaaa banda je kokotina....

#323 NIka napí­sal/a: 02.11.2007 19:18:00

ta bardejov je male mesto....presov je vacsi tak je pochopitelne ked v presove bolo viac ludi ne??a kedy mali koncert v presove???mi dajak uslo...

#322 miso napí­sal/a: 02.11.2007 14:17:00

uz sa nechcem vyjadrovat k nicomu len este taka poznamocka,,,ty vies ako sa ma pisat REPORT???...hm..nezda si mi velmi

#321 miso napí­sal/a: 02.11.2007 14:14:00

to marian:pekne ze kapely nazyvas srackami a ako by si nazval takych ludi ako si ty?...co ty vlastne o tychto kapelach vies...no a taku picovinu ze ludia nedosli lebo isli do presova si nechaj ...ale pobavilo ma to...fakt..caf

#320 k-mil napí­sal/a: 01.11.2007 21:56:00

ja napriklad hippie killer nepocuvam lebo sa mi to nepaci, ale nedovolim si povedat ze je to sracka pretoze kazdy hra to naco ma a to co chce. to len taky idiot ako ty ma plnu hubu punku a neviem coho...sa pozri do zrkadla dakedy

#319 Marián napí­sal/a: 01.11.2007 10:06:00

...kazdy ma svoj punk, a kazdy si moze urcit co do toho jeho punk patri a nepatri...a do mojho punku tie kapely jednucho nepatria.

#318 sid13uk napí­sal/a: 31.10.2007 21:57:00

nebol si v PO ta nevrav picoviny ako: hrali poväčšine pičove sračky, úplne kokotiny, totálna hanba, žiaden punk, jednoducho sračky.

#317 k-mil napí­sal/a: 31.10.2007 19:26:00

for Marian.... a tebe dal kto pravo urcovat ktora kapela ma s punkom nieco spolocne a ktora nie, co? takych ako ty mam najradsej, len sudite ostatnych..ty chces urcovat co je punk a co nie?

#316 Marián napí­sal/a: 31.10.2007 11:08:00

k-mil 2: Tento mesiac to boli 3 akcie, od miestnych kapiel, po kapely z Finska, USA, Ceska, a este sa jedna akcia tento mesiac chysta. Dalsie budu na dalsi, a dalsie potom na dalsi mesiac. O akciach, ktore ma uz za sebou nerozpravam...lebo by som vypisoval hodiny o kapelach z celeho sveta a zanroch od punku, cez hard core, cez crust az po Oi! ci noise, alebo nejake alternativne kapely, po alternativne akcie, ako tancovacky, premietania filmov a mnoho ineho. Takze takemu cloveku respekt, ziadna zavist! Tiez som sa co to uz snazil pre „scenu“ urobit a mnoho krat tiez som vrazil do toho svoje peniaze, je mi jedno a nelutujem ani korunu. Nerozpravaj o zavisti. Na zvysne trapnosti neragujem, lebo nemam potrebu. A este mam rad cloveka, ktory sa podpisal „skinhed z kosic“ :-)...

#315 Marián napí­sal/a: 31.10.2007 11:07:00

k-mil 1: Pozri ja som tu akciu v Bardejove neorganizoval a teroreticky by mi mohlo byt uplne jedno, kolko ludi tam pride, kedze okrem vstupneho som do tejto akcie nevrazil ani korunu, takze prestan rozpravat o zavisti. Len som chcel upozornit, ze ludia chodia na koncerty kade akych kapiel, ktore maju v popiske napisane punk, aj ked tie kapely s punkom nemaju nic spolocne. Ver mi, ze organizator bardejovskeho koncert robi koncerty tiez z lasky k „scene“ a prerobi pravidelne v poslednej dobe takmer na kazdom koncerte ( a pravidelne doplaca zo svojho vrecka, je mu to jedno, a keby vedel, ze som prezradil, ze doplacal zo svojho klamajuc, ze ide o zarobok, tak by mi to mozno aj vycital).

#314 Marián napí­sal/a: 31.10.2007 10:42:00

Patres VS: ...niesom a ani som nikdy nebol clenom Balaclavy...

#313 Marián napí­sal/a: 31.10.2007 10:41:00

ANTImarian: Ne Elán ti pride milión ľudí, a tiež je to podľa mňa sračka...

#312 k-mil napí­sal/a: 31.10.2007 08:33:00

ja robim koncerty spolus kolegom a-mistom pravidelne. a neraz sa stalo ze prislo malo ludi a prerobili sme...lenze to mi moze byt jedno, ja to robim zlasky k scene a nie pre prachy.este raz opakujem- neraz sa stalo ze sme prerobili ale to mi nedava pravo hadzat spinu a kapely, na ktore sa prislo pozriet viac ludi ako na moju akciu. je to len obycajna zavist a nic viac. keby na ten koncert prislo dvesto ludi tak ten idiot tu nenapise ani pol slova. ale ja uz si zacinam zvykat ze sa tu pohybuju ludia ktori nie aby sa snazili budovat tuto scenu, hladat cestu k sebe aby sme boli viac sudrzni ale naopak- podrazaju nohy komu sa da. je mi zle z toho, fakt

#311 kozo napí­sal/a: 30.10.2007 20:00:00

po druhe - ako vyhrazat sa likvidaciou je dost biedne a ked urobis nejaky koncert a pride ti malo ludi potom to mozes hovorit, ak si to uz skusil tak sa ospravedlnujem. Ale odporucam vyskusat kazdemu urobit koncert.

#310 kozo napí­sal/a: 30.10.2007 19:54:00

: no verim to se ludia na slovensku zabudaju, ze ta kapelka asi nechodi na koncerty preso a tak by sa zislo im zaplatit ten cestak a to je vlastne to vstupne, takze asi by bolo nabuduce lepsie robit koncerty vo vacsej vzdialenosti od seba napr. vychod stred zapad aby sa to vyrovnalo.

#309 JEREMY napí­sal/a: 30.10.2007 16:23:00

Akoze neviem co picujete. Celkom v pohode report a to ze na konci povedal svoj nazor na ine kapely...a co?? opytajte sa sami seba ci ste nikdy na ziadnu kapelu nenadavali. FUCK vyhrazkam ste ubohi.

#308 ANTImarian napí­sal/a: 30.10.2007 08:24:00

Čuj Ty Fasz! Keď si ty taky mudry a hovoriš že v PO boli len sračky tak by sa tam určite nejebalo vyše 200ludi... A o tom že v PO nehrali žiadne sračky svedči aj to že punkači sa prišli pozrieť až z Popradu, Trenčina a dokonca aj z čiech. taže nepičuj ty smradľave sedembolestne hovno ale chod sa splachnuť.. lebo nato si rano určite zabudol :) len toľko

#307 skinhed z kosic napí­sal/a: 29.10.2007 23:07:00

pocuvaj ty cigan... este raz napises na retarded fiš ze su kokotina tak ta zlikvidujem. mam kamaratov co vedia kumite a maju vyskakovacky... viem kde byvas a viem jak sa vola tvoja manzelka. pojdes dole.

#306 PatresVS napí­sal/a: 29.10.2007 21:12:00

pocuvaj mojko z BALACLAVY ja si vies co myslim mas pravdu boli tam ludia co si to zaplatili ale o nic neprisli bol to taky koncert na ktory si prikratky zato ze nikto nepocuva tie vase kokociny ja zato nemozem viem ide steba zavis co proste ja osobne si myslim ze si obicajny posuk kokot bez ciela a ked si chces nadavat na punk tak sa racej daj na ludovky moj zlaty alebo hip hop tam ti pridu viac ludi posuku mier kretene

#305 peťo-Ret fish napí­sal/a: 29.10.2007 21:12:00

mno konecne ma nieco po dlhom case pobavilo ...komplexy by si mali v Košiciach vyliečiť VIACERI ,,hudbobnici'' a ini ,,znalci'' ktori, hadžu polena pod nohy vlastnym domacim kapelam = trapas, kt. sa deje len v Košiciach :)...ale zlate to je :)..papa :-*

#304 k-mil napí­sal/a: 29.10.2007 21:08:00

nechcem sa znizit na uroven tohto sedliaka..marian, ci ako sa volas? poviem ti len tolko-orol sa niekedy spusti nizsie ako sliepka, ale sliepka sa nikdy neauci lietat k oblakom. si obycajny zakomplexovany idiot a dufam ze ta raz stretnem osobne. K-MIL

#303 Matúš napí­sal/a: 29.10.2007 21:07:00

autorovi tejto recenzie prajem vela dalsich a uspesnych postrehov, a toto s tymi punk srackami v presove je dost odveci , ked si taky velky znalec koncertov tak by si mal vediet ze nie kazdy koncert vyjde podla predstav a s perfektnou navstevnostou.koncert v presove bol perfektny a 180 platiacich ludi asi svedci o tom ze to bola dobra akcia a LUDOM sa pacilo kedze tam bolo cely cas riadne pogo aj vsetko co k tomu patri .

#302 JoXer napí­sal/a: 29.10.2007 20:41:00

recenzia-LOL .. Aj toto je jeden z mnohych sposobov liečenia si komplexov :)... neuskodilo by, pootvorit ,,vráta,, aj iným štýlom- neškatuľkovať hudbu !

#301 Milan napí­sal/a: 29.10.2007 00:00:00

Vdaka fanusikom z Vranova a iných okolíc že podporili uplne kokotiny a uplne sračky na nasom koncerte v Prešove. VIVAT pankáč Marián! Každý ma ten svoj punk, niekto podla učebnice niekto podla penazí :-D

Pozývame:


Št 26.12.2024
Poprad @ Koľaj 22

JAKUBYSKO (SK), OTRAS (SK), TVOI POSTOI (SK), CLIFTONS (SK), TIME SPROUT ORCHESTRA (SK), SOFIA NOT (SK)
... ostatné koncerty

Vyhľadávanie:


Najnovšie fotky:

VOLE, MÖRGHUUL, KRONSTADT, LEVAG, 50M ZNAK (14.12.2024, Brno @ Kabinet múz)

Najnovší rozhovor:

Čurby

Najnovší report:

FAJRONT, BACKSTAGE BOYS, the WILDERNESS, RÚBANISKO, EDÚV SYN (12.10.2024, Banská Bystrica @ Bosorka)

Najnovšia recenzia:

MORAL HANGOVER - Mizérie 7"

Najnovší cestopis:

INCRIMINATE (Rakúsko, Slovensko, Česko)

Najnovší článok:

Pozvánka na Riot over river 8

Naposledy naskenovaný zin:

Predčasná vzbura #12 / 2019

Naposledy preložený text:

ARTURO - Walzer

Najnovší recept:

Goody foody na cibuľke a hríboch