Zaujalo nás:

Posledné komentáre:

včera 18:34 Oscar:


Ahoj supelak. AMI antimilitaristicka iniciativa je internacionalist platforms zdielania textov revolucionarov*riek.. pisem to na DIY underground platforms lebo toto je nasa nazorova lynia. Dobre texty ..
ROZPOR: "Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!" (rozhovor)

07.12. 10:16 supelak:


Cau @Oscar,
vo svojej reakcii spominas "zname fakty". Kde si sa to docital? Prosim ta, zazdielaj aj nejake linky k tym faktom.
Precital som si prispevky, co sa ti pacia. Vo mne z nich za ..
ROZPOR: "Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!" (rozhovor)

16.11. 06:48 Oscar:


Brefta pekne napisane.. Dedo aj ty si pisal k veci. Banderizmus su Azov, keby rozpor zajtra tahali bojovat za UA vlast zacali by prave v azove alebo inej podobnej brigade.. Vojaci ktorich oznacuju za ..
ROZPOR: "Kto chce mier, nech sa pripraví na vojnu!" (rozhovor)

09.11. 12:43 adrik:


Rudo: Áno, ale až o 9 rokov neskôr. Pôvodne to vyšlo naozaj iba na kazete.
(novinka)

05.11. 19:14 Rudo:


Slovenský label Gore Cult productions zo Svätého Jura vydal CD verziu v 2003, takže to nevyšlo len na kazete
(novinka)

16.10. 15:30 fog:


dobry report. EDUV SYN bol popici, ja som zaciatok kus neodstrehol, ale poznal som dost songov nasledne. bavilo ma to, striedali sa rozne nalady a polohy v tom, takze to bolo pestre, vyvazene a hlavne ..
12.10.2024 FAJRONT, BACKSTAGE BOYS, the WILDERNESS, RÚBANISKO, EDÚV SYN Banská Bystrica @ Bosorka (report)

07.10. 14:00 stvorka zachod:


pane X vy ste blb?
(novinka)

01.10. 14:00 x:


handry na hubach ,pharma lobing+experiment na ludoch a papik za 5 mega to bola krasa doba budes doma o 19 povinne ne ze nemas papier ku babke do dalsej dediny a a ju chemickuhhc ganju nam vybavili:) k ..
(novinka)

01.10. 13:25 vy ste kto:


Skutocne som sa nesnazil ti nic vnucovat. V prispevku nizsie sa tesis zo zdravia a deti, tak ma uprimne zaujimal tvoj pohlad na buducnost.
(novinka)

01.10. 10:52 Rado:


A vy ste?90%depresia 5%markiza5%jojka:) vysoká analýza krachujúcej krajiny,díki za rozbor a nevnucuj mi prosím ťa tvoj nihilizmus,usmej sa a nadychni zhlboka
(novinka)

14.3.2009 PASKUDA, CRUSADE OF FANATISM, TOY PIŠTOĽS; Košice, Collosseum

Autor: Adrik | Pridané: 16.3.2009 | Počet videní: 1522

Za sebou je ďalší masakrálny koncertný víkend a všetko, čo k nemu patrí. Tento víkend, akurát na výročie vzniku Slovenského štátu (aj nejakí dvaja oslavovači na začiatku prišli provokovať, ale potom chválabohu odišli), si v košickom Collosseu mohol vidieť nakládačku po banskobystricky za réžie pánov z Paskudy, Crusade of fanatism a Toy pištoľs. Pre niekoho možno v našich končinách "nezvyčajný" jav, že krast s pankom, ale keď sa nepáči prosím, akcií je do leta plno. Stačí si vybrať nejakú inú. Koncert začína Paskuda, ktorá sa už v Košiciach predstavila v lete 2008 spolu s Depresy mouse pre hŕstku odvážlivcov. Posílení druhým gitaristom prestavovali zatiaľ malopočetnému publiku skladby z ich dvoch dém. Začali kover verziou Terminátora a už sa celým Collosseom ozýval kurva rýchly fast core s dvoma spevmi. Vpredu celkom prázdno, dokonca niekoľko krát spevák aj spieval dole pod pódiom, no nik sa poriadne nechytal. Veľká škoda, ale pre takéto kapely bude určite stále vhodnejší maličký klubík bez pódia. Po Paskude prichádza ich spriaznená kapela so spoločného split CDr dema Crusade of fanatism, s ktorými majú dokonca aj spoločného bubeníka. Ide sa už v tvrdšom a hrubšom tempe tiež s dvoma spevmi. Obaja spievajú tiež dole pod pódiom, asi fakt to pódium je pre väčšie "legendy". Na moje prekvapenie sa do predu hrnú aj nejakí punx. Slušný mix fast coru a dbeat crust masakru s odlišnými spevmi, v niektorých pasážiach pripominajúci živáky Mrtvej budoucnosti z ranných 90-tych rokov. Po dlhom playliste na záver ešte dávajú asi najväčší masaker, a to "Short is way to hell" a uvoľnujú miesto pre Toy pištoľs, kvôli ktorým tu prišlo asi 85% platiacich, ak nie viac. Konečne po nejakých 3 (možno aj viac) rokoch u nás. Začínajú zvukovou skúškou so staručkým songom "Padá snežík bielučký", ešte chvíľa technického dolaďovania a ide sa na vec. Odzneli asi všetky najznámejšie skladby: "Chcem vidieť horiaci parlament", "Srať na biely dom", "Okeňák", "Predsudky" alebo "Civilizácia". Nechýbala aj nejaká tá pódiová šou a skvelé príhovory medzi pesničkami, to že to nie je len také breptanie medzi pesničkami len aby bolo sa mohol hocikto presvedčil v diskusii na afterpárty po koncerte. Ale ešte ku koncertu: pri niektorých piesňach sa mi zdalo, že spevák nestíha spievať alebo sa presne nevedel trafiť do slôh, ale možno to bol len môj pocit. Nálada pod pódiom sa konečne vystupňovala, všetci sa nahrnuli tesne pod kapelu a začala sa šialená pogovačka aj nejaké to skákanie z pódia. (Ale keď si chcem skočiť z pódia, tak vyleziem a skáčem, nie sa tam tri skladby promenádujem, nikto nie je zvedavý na vychudnutý skelet nejakého alkopanka) Bohužiaľ vďaka veľmi pokročilému času museli Toy pištoľs opustiť pódium, no na veľký ohlas ešte dávajú záverečný song a po ňom začína diskusia a párty pri pive a režnej. S koncertom som preveľmi spokojný, myslím si, že ani kapely a publikum sa nemalo na čo sťažovať. Zvuk bol ako stále kvalitný, návštevnosť konečne vystačujúca. Adios.

Pridaj komentár k reportu:

Meno:

Email:

Antispam: A+U+S

Správa:

#1237 fuck @ napí­sal/a: 01.05.2009 08:05:07

PUNK JE MRRRRRRRRRRRRRRRRTVYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!! A MOZTE SA AJ POJEBAT

#884 moldava dc napí­sal/a: 23.04.2009 20:33:36

a lubime sa dalej jak furt este ze su tu tieto komentare sa tu toho dost vyriesi :-)

#883 Marián napí­sal/a: 21.04.2009 08:01:08

Moldava DC:...:D:D:D konecne si napisal zaujimavy prispevok :D:D:D...

#881 STEELO napí­sal/a: 19.04.2009 19:01:28

bohá, sa tu jak jebete? drogy,sex&rock"n"roll,nie? či z kade je ten punk-puk? jo,mám aj ja nemenovanú kapelu, ale poviem to tak:kokoti punkáčške gebule ožreté--bohá,ked pogujú pred mami,je to ok,ale ked sa ti dáky skurvenec vjebe do bubnov,na ktoré si šetril od strednej skoly.,kurvá.a on ti poví,že sory,iba to. a vymáhaj dake love za sposobenu skodu..................sa kus chovam,nie a nie jak kokoti,,,,,,,,,,,,,,

#880 moldava dc napí­sal/a: 16.04.2009 14:19:22

pocuvaj ma sem papu :-) nemozem dalej nemam sil na toto fakt. Inak ty mi pripadas tak ze si vsade bol a vsetko vies pretoze ty nesedis doma :D. ty na rozdiel odomna vies urcite viac o diani v tejto prijebanej ,,scene,, si popici aktivny jak vyberas vstupne :-D, ja neviem bol si dakde v pici spal si v parku ci kde. ja mam take veci uplne v pici chapes? MOzno ti to dava pocit slobody mozno pritom rasties do vysok - ja sa tomu cudujem lebo som iny ako ty. Mam silny pocit ze si uplne uneseny sam sebou a uctievas sa zato ze sa ti podarilo dostat z nadvlady mamky a tatka tam u vas na lazoch. Malo... Takze take picoviny co tu pises ze zato ze sedim doma tak neviem ake nasledky ma uzivanie drog - sa zamysli skor jak daco mudre napises :-) ty kokot sa poserem. MOj prvy prispevok tu bol mysleny ako zart zabudam ze nevies citat medzi riadkami. Cakal som patricnu odpoved a ni to ze tu budeme riesit picoviny

#879 Marián napí­sal/a: 14.04.2009 13:40:02

Moldava DC: ...nie ty nie si fetak, ty sa iba na neho hras...heh! Ale povedze, ze si fetak, ok? Takze si fetak, ale: ...nie nepoznam ten siedmy rozmer to mas pravdu. Vies...len pointa je v tom, ze ja neodsudzujem ten siedmy rozmer, ktory nepoznam. Mne je jedno, ze fajcis cigarety, obcas kokoty, ze zeres huby, alebo ze si ako decko fetoval riedidlo a bombicky do malinoviek! Pre mna za mna zacni aj chlastat mne je to jedno. Je mi jedno, ze ste mozno niekedy hulili travu, ked sme boli u vas. Mam to na poslednom kokote a vadi mi to asi tak ako smietko na tvojom koberci v kute za skrinou. Lebo aj ked zerez huby, hulis travu vzdy vies to "odtial potial". Vies si urcit jasne hranice, ktore neprekrocis. Preto ta mam rad, pravidelne ta navstevujem, pravidelne ma odjebujes, fajcime a honime si kokoty...a je mi aj jedno, ze pred vyhulenim mojho kokota si hulil travu a mam kus jointa na penise. Berem ta takeho aky si, lebo si to ty, vies co je spravne a co nie! A to ze budes mat o 10 rokov rakovinu z cigariet mam v piči, je to tvoj zivot. Pokial nicis len seba je vsetko ok. Ale su ludia co nicia aj zivot inym. To je ten nasledok drog, ktory nepoznas, kedze uz niekolko rokov, sedis doma v robote, alebo nakupujes v Bale pod tvojim bytom...chapes? Proste pre mna rozpravas moc plocho, ked obhajues pri mne uplne nieco, co ja vobec neriesim a riesim uplne nieco ine. Riesim nasledky, ktore vznikaju pri istých rizikovych luďoch o ktorych som sa vyjadroval v nizsie uvedenych prispevkoch...a tym ľudom prajem z hlbokeho cisteho srdiecka bez akehokolvek spinaveho svedomia...co najskorsiu a najbolestivejsiu smrt :-). No a k tomu nabozenstvu sa radsej ani nevyjadrujem, skoda reci :-).

#878 Marián napí­sal/a: 14.04.2009 13:15:02

Jay: ...ano ja v podstate s tebou suhlasim. Aj pre mna sa spaja do istej miery punk s alkopunkom a medzi alkopunkacmi mam spusta kamosov a mam ich rad. Vyrastal som v meste kde od pociatku az doteraz jediny punk aky funguje je alkopunk :). Lenze pre mna nie je alkopunk ako alkopunk. Jeden alkopunk je taky, ktory sa opije (alebo si da aj nieco ine), zabava, pohorsuje...to je jedno, ale vzdy je natolko "triezvy", ze nevybocuje z "cesty" ktorou ide!. A potom je ten "zvysok", ktorý pod vplyvom chlastu/fetu nici svoje okolie. Nenarazam nato, ze rozkope kvetinac alebo vyvrati kontajner. To mi je fuck! Ale nie su mi fuck ine veci, ktore tu nechcem konkretizovat. Asi tak! Co sa tyka morálky? Co je moralne? Co je nemoralne? Kazdy nech si posunie hranice svojej moralky kde chce on. Nie tam kde ich posuva napriklad nabozenstvo, spolocnost, spisovatelia, vedci. Proste ja ta chapem, a viem, ze svoju myslienku myslis velmi spravne. Tiez som tak niekedy rozmyslal. Ja osobne trebars navstevujem koncerty od alkopunkovych, cez Oi! az po crustove, vsade mam spusta kamosov. Ale su ludia, ktorich respektovat nebudem a nebudem, lebo mam nato svoje dovody, budem po nich nadalej pluť, budem sa tesit ked ich uvidim rozkopanych, cim im bude horsie tym mne bude lepsie. Sorry, ak som niekoho sklamal, ale ak by som napisal nieco ine, tak by som nebol uprimny...

#877 moldava dc napí­sal/a: 13.04.2009 16:42:09

som zabudol co som ti este chcel napisat dopici. a vobec... vobec si ma nepochopil :-)

#876 Moldava DC napí­sal/a: 12.04.2009 05:02:15

Marianko Marianko co si to tu posplietal za keketiny clovek sa nestaci cudovat :D. Som cakal daco veselsie ako reakciu nie taketo duchaplne picoviny co ma absolutne nazaujimaju. Rozdiel medzi nami je ten ze ja uz zienku a byt mam sice nemam firmu a ani by som ju mat nechcel lebo som nezodpovedny hlupy fas tak sa drzim stebielka a som tak spokojny nemam ziadnu zodpovednost chapes. A cigani ma volaju pan doktor taze ego si lestim. nehehe A ten najpodstatnejsi rozdiel medzi nami je ten ze som fetak a ty nie. Nepoznas ten siedmy :D rozmer - pre mna rozpravas prilis plocho :D a ani nevies o com ked hovoris o drogach. To su len take blaboly z tvojich zlych snov alebo to mas este najebane v hlave z nabozenstva co si mal na zakladnej skole ta mi nevypravaj kokotiny. Si ta viem zivo prectavit na nejakej eksn za prava embriy a musim koncit mam pracu

#875 totalskandal @ napí­sal/a: 10.04.2009 09:06:35

Mas uplnu pravdu JAY. Uplne s tebou suhlasim. Konecne nieco rozumne som sa docital Na tomto fore

#874 jay napí­sal/a: 09.04.2009 23:37:09

Marián: uplne chapem o com hovoris ty a (skoro) vsetci ostatni, len takouto agitkou sa zacina kazda genocida ("oni" su spiny, ludske trosky, len nam skodia, nepotrebujeme ich..) a to je dovod, preco si vela ludi napriklad mysli, ze afaci su to iste co nazis, pretoze aj ked ideovo stoja na "spravnej" strane, vsetky ostatne hladiska, od moralneho, cez legislativne az po humanne su to iste. Je mi luto, lebo som za svojich mladopankacskych cias vyrastal v prostredi, v ktorom sa mi s punkom alkopankáči automaticky spajali, preto si doteraz myslim, ze to nejako k sebe patri. A aj ked mam v globale taky isty nazor ako ty, jedine co chcem napisat je, ze hlasat "vykopme alkotrosky z nasich klubov" je sakra zle. ucel (aspon v mojom malom svetiku) nesväti prostriedky. a nazaver by som este rad dodal (a pohonil si ego na tom, aky som ja studovany chlapcek) ze Aurelius Augustinus, rimsky to filozof tiez zasol nad tym, ze vsetci mozme zavidiet opilcom ich maly naivny svet, kde flaska=stastie a riesenie problemov..

#873 nevolajtemaviktor napí­sal/a: 08.04.2009 21:10:32

ale aj slovenskyy jazyk je vašou domeenou ako vidim:D:D:D:D:D

#872 Marián napí­sal/a: 07.04.2009 14:06:31

MOLDAVA DC alias Wagon: V prvom rade tvojmu prvemu prispevku som nepochopil a nechce sa mi nad nim rozmyslat, he! Asi len tolko, ze kazdy „maly cloviecik“ moze byt „velky cloviecik“. Farar ti jebe :D? Smrt fararom. Vies aku mozes mat slast, ked kopes do nejakej neludskej havedi,vidis špinu v špine, uplne beznadeje? Ked plujes po ludoch, ktorim to nevadi, lebo su v takich srackach, ze rozmyslaju ako sa vobec postavit, alebo neposrat, kedze uz su pochcani. Nie nahodou ty si chcel vypalit tych zopar domcekov za rieckou pred tvojou bytovkou? Riedidlo dobre hori, hura. Sam by si bol prvy co skrtne zapalku. Ale tvarme sa humanne, lebo nejaka komunika nam to nariaduje. Tak mame len dve moznosti. Spravat sa nehumanne, alebo sa spravat humanne, ale si uvedomit, ze spina nie je clovek. Riesenie? To iste! Ano, budem mat firmicku! Aby som nemusel pracovat na nejakeho supa v jeho firmicke drziac sa jak topiaci jeho slamky. Rodinu a pekny dom, kde sa budem citit dobre a spokojne! Navzdy splachujuci sracky beznadeji:). Len nepochopil som, ze preco posledne riadky mi pise clovek, co spokojne chodi so svojou zienkou kazdy den do prace, zariaduje si komplet byt od hajzla az po kuchynu, nechlasce, jeho hriechom su cigarety, v krcme nebol niekolko rokov, vonku sa da ist s nim maximalne na lavicku pod jeho oknom...clovek, ktory ma „vlastnu hlavu, svoju zenu, klud a ostatne je iba kabaret“...ako si sam povedal :). Cize akosi som medzi nami stratil ten rozdiel :)...do piče ups! Ale jebat nato, idem na vlak, rovno k tebe do bytu pochvalit ti celu novu kuchynu s nabytkom, najest sa dobreho zradielka v pohodlnom kresle...a pokecat si nehumanne o kokotinach...a ked mi uz nebude fungovat pocitac tak ta natrktam do zadku. Na tu mas! Zhoris v pekle! HE :D PS: ...ak vyzeram strasne nasraty...tak nesom napodiv mi je v tomto momente spokojne...

#871 moldava dc napí­sal/a: 06.04.2009 22:16:09

dobre som ti dal bracho? :-)

#870 moldava dc napí­sal/a: 06.04.2009 22:14:28

ty si jak farar ked rozprava o rodine a jebani bracho :-) sak vies aky krasny svet moze mat ten ozran co somruje na chlast? ten relax? to uvolnenie casto badatelne na jeho gatiach? je nekonvencny a likviduje tuto jebnutu spolocnost zvnutra - samozrejme jeho telo je ako obet tomu procesu. Velebme ozranov. Obetuju sa pre nas vsetkych. Co taky doktrinizovany clovek ako ty do pici. drogy neberes nechlasces si skolacik budes mat firmicku more co z teba ved ty si to co presne oni potrebuju :-) more ty si ofca :D slusny obcan ktory pozna len tu jednu diktovanu realitu a drzis sa jej jak topiaci sa slamky. Idz do rici ty ruka na kohutiku more...

#869 moldava dc napí­sal/a: 06.04.2009 22:08:45

a opatrne s tymi fetakmi lebo sa moze stat ze ti nebude mat kto opravovat komp chapes...

#868 moldava dc napí­sal/a: 06.04.2009 22:06:29

marianko nam povedal koho nema rad a co ako?:D sak je to len marianko :D jeden maly cloviecik co ma megafon a krici koho nema rad. mame 3 moznosti. 1. ujebeme mu megafon a predame. budemem mat na drogy 2. budeme jeho hlas prehliadat bud mu odidu hlasivky alebo baterky v megafone 3. primiesame mu kokain do sody a bereme ho do party Marian ma ruku na kohutiku, mame 3 moznosti. 1. odlomime mu ruku 2. odlomime mu ruku a ukradneme mu megafon 3. vynesieme ho von a z koncentraku si spravime squat cize fetacke doupe - vratime mu megafon (bude donho kricat a my sa budeme branit ze uz sma za ostnatym drotom ze co este chce) a obvinime ho z toho ze je fetak lebo v sode mal kokain V squate - komunite - si podla vzoru ludi z Crass budeme pestovat rohliky, jablka na cuco, slivky na lekvar a marihuanu aby sa nam v tom koncentraku dobre dymylo ouje :-) Tak po mesiaci vypustime spravu ze prijimame novych clenov... A marianko ostane sam. Uprostred jeho klubu s jeho hudbou a dvojfarebnym toaletakom mno...

#803 Marián napí­sal/a: 05.04.2009 09:56:57

...proste kazdy rieso to co je dolezite pre neh, hehe :-)...

#802 Marián napí­sal/a: 05.04.2009 09:55:57

...hm v pohode, len tu uz zalezi, co je konkretnemu cloveku dolezitejsie a co chce riesit skor. Vravim nevadia mi vsetci alkopunkaci (mam medzi nimi spustu kamosov) a nevadi mi ak si niekto obcas "nieco" da...ale ludia, ktorích mam teraz "pred ocami" mi vadia daleko viac ako nejaki fasisti. A viac ako globalizacia ma trebars sere, vyjebane akekolvek nabozenstvo co gumuje ludom mozgy a spusta dalsich veci...

#801 Iwo napí­sal/a: 01.04.2009 17:12:27

Jaska,a sme na spoločnej vlne...party&protest

#800 totalskandal @ napí­sal/a: 30.03.2009 22:48:55

ja ich neobhajujem len som chcel povedat ze su na svete veci ktore su ovela dolezitejsie riesit ako napriklad fasizmus globalizmus a vsetko to co fakt nici tento svet a neodsudzovat debilov co si to vybrali sami. oni tak aj skoncia.

#799 Marián napí­sal/a: 30.03.2009 19:35:35

...vsetko v pohode kazdy ma svojim sposobom pravdu. Co sa tyka drog a chlastu...ano patrili k punku a k ludom odkedy asi clovek existuje...avsak aj tak nemienim tolerovat nieco co mi otravuje a kurvi zivot...respektive ludi, co mi kvoli tomu svinstvu otravuju a kurvia zivot. Co je punk? Kazdy ma svoj punk! A Toy Pistols mam rad a mam nato svoje dovody...

#798 totalskandal @ napí­sal/a: 29.03.2009 21:08:24

Steelo ha ha ha ha som rad ze si ma hned odsudil ved to sa dalo cakat a hlavne v tedy ked ma vobec nepoznas. Mal by si si dat aj ty nejake to pivecko a zistil by si ze rano hlava z toho nebolí.

#797 pistacruster napí­sal/a: 29.03.2009 17:09:55

dik adrikovi za super akcosku a chcem sa vyjadrit ktim komentarom vsetci sme predsa punks a to je jedno ci si hc,crust alebo punkrocker take sracky ze ti niesi punk je zbitocne riesit ....hell za crusade pista

#796 STEELO napí­sal/a: 29.03.2009 13:35:10

a prečo by sa to nemalo meniť k lepšiemu? drogy a chlast len dementujú a odpisujú ľudský rozum! Fetovať to dokáže každý,ale niečo naprevaviť a zmeniiť,to nik...TOTALSKANDAL- čo si v živote spravil Ty plnohodnotné? Jáj,bolí ťa to,asi si zas chľastal do rána! FUCK OFF SKURVEVé OVCE!!! Bééééééé

#795 totalskandal @ napí­sal/a: 27.03.2009 19:04:48

Moj nazor na kosicky koncert? V pohode zabava len na paskudu mohlo byt viac ludi.toy pistols som nevidel lebo som ani nechcel. mam na nich svoj nazor a ten nejdem tlacit nikomu. a co sa tyka tych nazorov pod? Kazdy len skatulkuje,odsudzuje a tvari sa ako ten najspravnejsi punkac tak sa pytam co je vlastne punk? Nieje to trochu aj o tolerancii ci mi nieco uslo? Od veky vekov v punku kolovali drogy alkohol a ine veci,dokonca aj najznamejsie kapely na ktore pride pogovat aj neviem aky radikal sa vtom viezli a vezu doteras. Ked je niekto socka a fetak jebat ho jeho problem.Pokial nesposobil ekonomicku krizu alebo vojnu nech si robi co chce. A to ze ma na hlave ciro to je len vyjebany image, v ktorom tiez nevidim nijaku formu protestu. Ved je to na smiech.Tak mi tu uz niekto vysvetli co je punk ked kazdy ma na to iny nazor? podla mna len dozitok nejakej ery ktory sa drzi v mladych pubertakoch. ti punkaci nad 25r nepotrebuju mat ani cira a su ovela vacsi punk ako tie pomalovane ozrate deti s cirom podla pravitka. rozdiel medzi cust a punk? Crust je punk co sa nehra na punk. Ako vela pseudo punkovych kapiel ako su aj... domyslite si. A ohovaranim bezvyznamnych trubiek, svet nikto z vas nezmeni. Nazdravie pri pivecku.

#793 bukowski @ napí­sal/a: 22.03.2009 19:52:44

Samozrejme že crust a punk je jedno a to isté. Po textovej resp. ideologickej stránke určite ale myslím že aj tej hudobnej. Nech si pán Schredl hovorí čo chce. A niečo k tým punk sockám.Bohužiaľ je to veľmi smutné že kvôli takým dementom sme všetci hádzaný do jedného vreca.Nehovoriac o ich nulovej podpore scény. Týto ľudia asi nikdy nekúpili nejaký album od kapely, nekúpili zin ani iným spôsobom npodporili D.I.Y scénu. A zaplatiť vstup? Bože chráň. Ja som si zakúpil cd napr. od Paskudy lebo si chcem uctiť tvrdú prácu ktorú týto ľudia vynaložili a cenovo mi vychádzajú maximálne v ústrety. Zaplatím za vstup lebo si vážim snahu organizátora a kapiel že niečo robia.Presne toto sú aspekty ktoré pomáhajú úspešne budovať punkovú scénu fungujúcu naD.I.Y princípoch.

#776 Marián napí­sal/a: 21.03.2009 23:55:01

Jay: ...len sa nemám záujem tváriť, že mi nevadia ľudia, čo mi vadia. Jasne, že mi vadí, keď ma niekto 20 minút otravuje na mol ožratý, že nemá peniaze na vstup. K tomu je ešte agresívny. Robí odpornú reklamu mne a ľuďom čo sa prišli na koncert slušne zabaviť. Nehovoriac o tom, že keď sa ide človek vysrať na hajzel, nemá záujem obchádzať injekčné striekačky a tým ohrozovať svoje zdravie. Tomu treba naveky povedať stop! Keď budeme také handry tolerovať sa nečudujme, že z tej tlupy 15 ročných punkáčoch v dospelosti ostane punkáčmi 1%. Potom sa nečudujme, že 10% prejde k náckom, 60% sa zaradí do "discofílnej" spoločnosti a ten zvyšok ostane chlastať a fetovať na ulici a bude šíriť ďalšie zlo! Prišiel čas...aby sa ľudia konečne zamysleli a prestali tolerovať akúkoľvek špinu ohrozujúcu naše blízke okolie...

#775 steelo napí­sal/a: 21.03.2009 12:48:59

skoda,ze nije viac fotiek kapie,aspon toy pistols

#771 Linki napí­sal/a: 20.03.2009 10:33:06

Radšej budem elitárka ako alkoholička, feťáčka či utopická anarchistka, ktorá len vykrikuje a nič nespraví preto, aby sa niečo zmenilo. :) Party & protest. Punk nie je len o zábave, ale najmä o snahe niečo zmeniť - aspoň pre mňa. Pre každého niečo iné, tak proste nechaj dýchať, nechaj žiť. Ja žijem, ty žiješ, no problem.

#770 jay napí­sal/a: 20.03.2009 00:48:06

ked uz pank chce byt elitarsky, tak uz neviem..

#769 Linki napí­sal/a: 19.03.2009 21:43:28

Bravúrny koncík to bol. Paskuda zahrala veľmi dobre, škoda, že ľudia sa nechytali. Mne to osobne neva, ale chalanov to iste kúsok sklamalo. To, že sa ľudia bavili na Crusade of fanatism, bolo podľa môjho názoru spôsobené pokročilejšou hodinou - teda - alkoholom v krvi. A najsamlepší boli Toy Pištoľs a fakt im ďakujem, že nehrali pieseň Sme prasatá. Myslím, že sa posunuli dobrým spôsobom vpred a to, že punkáči ešte furt najviac vykrikujú kvôli tomuto songu absolútne nechápem (teda chápem, ale skôr ľutujem ich mozočky a dušičky maličké), lebo Toy Pištoľs majú minimálne 15 lepších songov než Sme prasatá. V Colloseu som bola prvýkrát, ale veľmi rada sa tam ešte na nejakú akciu vrátim. Spokojnosť úplná.

#766 Marián napí­sal/a: 18.03.2009 19:40:09

...ale kritiku od Wrba prijímam, lebo je to kráľ a mam ho rád, hehe :-)...

#765 HELL napí­sal/a: 18.03.2009 19:22:52

Koncentraky este toja, staci len otocit kohutiky-fakt sila.

#764 Iwo @ napí­sal/a: 18.03.2009 18:35:22

Najskôr chcem strašne poďakovať Adrikovi,Mariánovi,to bol asi zvukár,Kosťovi za požičanie bassového comba(TOY PIŠTOĽS) a proste všetkým,ktorý sa prišli pozrieť a neboli prasce. Crust a Punk majú toho veľmi veľa spoločného,je to postoj k životu,ako žijeme,čo robíme a čo nás serie na tomto svete.Je to v hlave a nie na hlave a pod pazuchami. Nemáme ani my radi údajných "punkáčov",ktorý si serú do huby a nohavíc. Ortodoxní špinavci,čo si myslia,že môžu niečo zmeniť chlastaním čuča a prispievaním v nezamestnanosti. Punk je dávno mŕtvy,česť kapelám-výnimkám,ktoré nepodľahli kapitalizmu a nezmyselnému životu. Crust je len odroda punku,(niečo nové- 90-te roky),o niečo rýchlejšie nasadené tempo,uškriekané vokály,ale podstata je tá istá...škrek preto,lebo nechcem melodicky spievať o tom,čo ma trápi a zožiera a rappovať radšej nie. Takto sa vyzúrim na pódiu a je mi trochu lepšie na duši. Party&protest! Prestaňte konečne chlastať a fetovať a spravte niečo prospešné pre túto planétu. Je to naša MATKA!

#763 Marián napí­sal/a: 18.03.2009 10:49:59

...neviem Wrbo, mozes si ma predstavit ako chces, mne je to jedno. Proste dufam, ze raz nastane cas, ked vykopeme hovna z „nasich“ klubov. Nulova tolerancia. Proste tak ako niekomu vadia nackovia, rovnako mne vadi ta sebranka o ktorej som pisal dole. Nevadia mi vsetci alkopunkaci, pokial nemajú v hlave nasraté, každý nech si robi čo chce. Vadia mi tie total vygumovane, prechlastane, prefetene hlavy, ktore mi v tom lepsom pripade otravujú zivot, v tom horsom pripade kurvia zivot. A k tym nemam ziadne zlutovanie, jebat na nich, vykopat ich z nasich koncertov, raz a navzdy im ukazat, ze medzi nas nepatria., nepatria do punkovych klubov, nepatria na punkove koncerty. Rovanko ako sem nepatria nackovia, rovnako sem nepatria ani oni. Teda hovorim za seba, nepatria ku mne, nemaju so mnou nic spolocne, su opak mna. Moj nazor. A pri takích ludoch ako su oni, sa neda zdravo rozmyslat...musis ich dojebat, pokial nedojebu oni teba, jasne ze ich poslat do plynu. Koncentraky este toja, staci len otocit kohutiky. Arbeit macht frei :-).

#762 wrbo napí­sal/a: 18.03.2009 08:56:36

ale nedá mi jedna weta : VY PATRÍTE MEDZI JEDNÝCH Z TÝCH, KTORÝMI POHRDAM NAJVIAC NA TOMTO SVETE. ALE RAZ PRÍDE ČAS NA ODPLATU! - teraz si ťa predstawujem s ulízanymi wlasmi, fuzami , drsná gestikulácia a zakončíš to wztýčením prawice :D Nič w zlom akože sme len ľudia, a myslím si že takato weta by sa nemala ani len zrodiť w hlawe rozumne a slobodne mysliaceho čloweka :D ale pohoda :D

#761 wrbo @ napí­sal/a: 18.03.2009 08:52:51

Pekne si to napísal marian, je ine zabáwať sa a newnímať nič okolo seba. Po roku som bol w KE na koncerte a zmenilo sa toho dosť (alebo to je len moj dojem?), to je jedno. Najwiac ma asi sere že som nestihol paskudu, to si budem wyčítať do konca žiwota:D.Ale skwelá akcia, aj ked ten zwuk nebol až taky kwalitny podla mna, Toyku bolo strašne slabo počuť gitaru... ale inak nemám čo wytknúť:)

#760 preklep napí­sal/a: 17.03.2009 22:04:04

marianove vyjadrenia ku koncertom su lepsie ako samotny report ! :))

#710 Marián napí­sal/a: 17.03.2009 01:52:07

...samozrejme, že tento môj spodný príspevok je venovaný všetkým tým, čo na koncerte žobrali o vstup, ožratí (a ktovie čo ešte) ledva chodiaci humusáci. Tí čo kričali „Sme prasatá“. A ani zďaleka nechápali o čo tam kapelám išlo! Ano boli ste svine medzi luďmi. Ba dokonca riadne sprosté a špinavé svine! Nemám vás rad! A ešte raz moje díkes patrí Toy Pistols, Paskude, Crusade of Fanatism, Adrikovi, mne a všetkým čo sa akokoľvek podielali na koncerte! Díkes!

#709 Marián napí­sal/a: 17.03.2009 01:36:23

Nezvyčajný jav crust s punkom? To len kokot si toto myslel, ti jebe? Každému kto vie, že 1+1 je dva, a medzi písmenami A a C sa nachádza písmeno B, vie, že punk je crust, a crust je punk! No sú samozrejme luďia, čo sa točia cely svoj život okolo piatich zasratých kapiel a nevedia sa posunúť za celu svoju existenciu o krok ďalej. Proste počul som kadejaké narážky, že crust a punk nemajú nič spoločné, podobnej myšlienke sa smejem, pohŕdam ňou, je hlúpa. Hudobne takmer to isté, myšlienkovo to isté. No pokial je pre teba punk ZÓNA A, tráva a smradľavé víno, budem rád, ak si budeš riešiť ten „svoj punk“ mimo „môjho punku“, mimo „našich koncertov“. Samozrejme, že pohŕdam tými stratenými existenciami, vymletými alkotroskami, feťáckou háveďou, čo sa ukáže v collosseu raz za polrok na pojebanom koncerte, žobrajúc, že nemá peniaze na vstup. Ti jebe? Ano...serem na tvoje zhnité číro, tackajúcu sa chôdzu, drsný nadpis na hovnom smradľavých nohaviciach, nezrozumiteľne na mňa kričajúc nejakú formulku, ktorú si zapamätal z poslednej pesničky, čo si počul doma predtým ako si išiel von. Môžeš si myslieť: „Ja som punk.“ Keď pôjdem okolo teba ja, vždy sa budem na teba pozerať iba ako na stratenú hnijúcu mŕtvolu, hnusnú existenciu, čo sa tvári správne a v skutočnosti ničí okoliu život. VY PATRÍTE MEDZI JEDNÝCH Z TÝCH, KTORÝMI POHRDAM NAJVIAC NA TOMTO SVETE. ALE RAZ PRÍDE ČAS NA ODPLATU! Jo, a kapely paráda, každy kto bol videl...after party po koncerte ideál, šialene extrémna zábava s inteligentnými ľuďmi. To mam rád, heh! Díkes!

#708 Alex napí­sal/a: 16.03.2009 23:08:04

S tym promenadovanim skeletov na podiu plne suhlasim, fakt mi to dokaze posrat song:( :))

Pozývame:


Št 26.12.2024
Poprad @ Koľaj 22

JAKUBYSKO (SK), OTRAS (SK), TVOI POSTOI (SK), CLIFTONS (SK), TIME SPROUT ORCHESTRA (SK), SOFIA NOT (SK)
... ostatné koncerty

Vyhľadávanie:


Najnovšie fotky:

VOLE, MÖRGHUUL, KRONSTADT, LEVAG, 50M ZNAK (14.12.2024, Brno @ Kabinet múz)

Najnovší rozhovor:

Čurby

Najnovší report:

FAJRONT, BACKSTAGE BOYS, the WILDERNESS, RÚBANISKO, EDÚV SYN (12.10.2024, Banská Bystrica @ Bosorka)

Najnovšia recenzia:

MORAL HANGOVER - Mizérie 7"

Najnovší cestopis:

INCRIMINATE (Rakúsko, Slovensko, Česko)

Najnovší článok:

Pozvánka na Riot over river 8

Naposledy naskenovaný zin:

Predčasná vzbura #12 / 2019

Naposledy preložený text:

ARTURO - Walzer

Najnovší recept:

Goody foody na cibuľke a hríboch