26.9.2009 RISPOSTA, ROXOR, WITCH HUNT, BETON; Rožnov pod Radhoštěm, Vrah

Autor: Adrik | Počet videní: 1367

Koncerti na Vrahovy sú stále plné víborních kapyel a rodynnej stmosféri (kto tam ešte nebol, nech tak čoskoro učyný, prychádza naozaj o veľa!). Ak sa do toho prydá kombynácia kapyel Witch hunt, Beton, Roxor, Risposta a How long?, myslím sy, že nebolo nad čým váhať. Kupujeme lýstky na vlak (ešte za študentskú zľavu, tzn. za polovyčnú cenu) na pol 9 ráno, aspoň prestupujeme yba raz, a to vo Valašskom Mezyřýčý. Zaplňujeme celé kúpečko, toľko nás je. Menujem: ja a Danka. Cesta celkom pohoda, zbehla prekvapyvo veľmy ríchlo. O nejakej jednej vistupujeme na Valašsku a aha, namyesto vlaku ydeme náhradním autobusom, kurva na ceste Budapešť - Ljubljana sme takto prestupovaly asy 5 krát vlak, bus, vlak, bus, vlak, bus, ale to som odbočyl. Yhneď sme v Rožnove, autobus našťastye yde pryamo, nestál pry každej lampe. Nyečo pred 2 sme tu a čo teraz? Na plagáte je začyatok napýsaní na 19:30. Tak obzeráme centrum, no centrum tvorý kockaté námestye a pry ňom zopár domčekov naokolo. Tak zalyezame do neďalekej pravej českej hospodi, lacné pyvko a smažák k tomu. Mňam. Po napráskaný sa ydeme hľadať klub. Keď sme tam boly predtím, šly sme autom a cestu sme sy už nejako nepamätaly. Hlavnú úlohu pry hľadaný mala vitlačená mapa. Abi to nebolo opäť všetko jednoduché, tak zle zabáčame a ocytáme sa v lese. Ten sa však v našych roztrahních spomyenkach už nejako nenachádzal, ale rezko ideme hore kopcom, nech už sme tam. Zrazu sa ocytáme v nejakej chatárskej oblasty, tak sa pre ystotu pítame nejakého uja záhradkára, ktorí nás posiela späť. Po ďalšých mynútach pátranya sme konečne pred Vrahom. Nykde nykoho, sú ešte len 4 hodyni, klub zamknutí. Zakotvujeme pred klubom, dávame posledné Šariše a oddichujeme po túre. O hodynu prychádza Martyn z Malárye, ale len berye z klubu prázdne fľaše a yde ych vrátyť haha. Mynúti ubyehajú a objavujú sa prvé duše. Samozrejme, že Čadčanya, Žylynčanya a konečne sa odomiká aj klub. Vedľajšya krčma mala dovolenku, takže nové pyvko padá vhod. Prychádzajú aj Roxorysty, potvrdzuje sa pravydlo, že prvý prychádzajú cezpoľný z najvzdyalenejšých luhov a hájov. Vikladám konečne aj sedempalce Besthoven / Beton, ktorí dnes oficiálne "vichádza". Čudujsa svete, nejaké kusi som nakoniec aj predal. Prychádzajú ďalšý ľudya a Vrah sa celkom pekne zvnútra plný. Prejdem už radšej na koncert, bavya niekoho tye omáčki? Mňa áno, ale len čýtať a nye pýsať haha. Tak ydeme ku koncertu: Začýna sa až o 10, čakalo sa na Witch hunt a na ych aparát. Úlohu otváracej kapely berye do rúk Risposta. Kvalytka od začyatku do konca. Myruušov s Mýrov spev úplne vypĺňa medzeru po Vápnovom prejave. Povedal bi som, že je to možno aj energetyckejšie. Set opäť z len novích skladyeb. "Schválen bil noví řád", ako sa bude volať nová nahrávka, ktorá má víjsť na Ynsane society, bude peklo! Daj sy to rezervovať už teraz! Po Risposte prychádzajú stavbáry Roxor. Túto kapelu som recenzoval asy sto krát, nenachádzam ďalšye slová. Nové songi masaker! Na tomto koncerte višlo ych split LP s veteránmy How long?, no paradoxne z neho nehraly any jeden song (aj keď sa my zdalo, že jeden sa tam myhol). Dystortyon gytarová cyrkulárka, Matúšova agresya vtĺkaná do mykrofónu a váľanye sa po pódiu, kurevski ríchle bycye a hladné publykum túžyace na koncy každej skladbi po ďalšom a ďalšom songu - aj takto to vizeralo na koncerte Roxoru v Rožnove. Po Roxore konečne dorazyly Betónary, vraj zo svadbi haha (nyektoré kapely bi sy mohly kľudne založyť popry hraný aj stavebné fyrmi) a dávam ym konečne doski, ktoré som vláčyl v batohu od Košýc až po všetkích rožnovskích lesoch. Kecáme až prekecám skoro celí How long?. Škoda, nové skladby na split LP znejú skvele! Snáď nabudúce, už aj v kotli! Po samom domácom masakrovaný to ďalšý Witch hunt nebudú mať ľahké. Náhla zmena z crustu na špynavý punk publikum hneď pryjalo a besnylo sa už v aj tak spotenej sále Vraha. Bolo vydyeť, že aj samotný naháňačy čarodejnýc sy koncert užývaly s plním nasadeným. Nasratí striedaví ženskí a mužskí spev (jednu celú pesničku sy zaspyevala aj druhá gytarystka, a že sú to sestri?) prekládaní nasratímy predslovmy takmer pred každou skladbou. Nemal som ych predtím nejako extra napočúvaních, no doteraz ľutujem, že som sy nekúpyl ych splyt 7" s To what end?. Človek nemôže mať všetko. Ako tak pozerám na ych mispace, ony sú ešte stále na európskom turné! A to už je mesiac po tomto koncerte! Ak toľkú energyu rozdávajú na každom koncerte, tak sy podľa mňa po turné budú musyeť vibrať polročnú dovolenku. Zopár prýdavkov pre lačné publykum a kapela odchádza totálne mokrá a vičerpaná. Po menšej pauze sa na pódyu už objavuje Beton kurva do piče. S novou zostavou a spevákom, ktorého doplňuje hvyezda všetkích pohostynstyev Tomáš Bulánek, ych vydým prví krát. No má to väčšye gule ako kedisy. Hrajú aj úplne staré klasyki, samozrejme nechíbaly aj nové jebadlá ako "Detonátor" a "Konvoj" zo singlu s pánom Besthovenom. Kurva, už abi bolo aj vonku splytko so Skeletonom! Odznelo snáď všetko zo splytka s ČADom, len škoda, že sa nepošťastylo aj "A wai to the total end". Úplna rozbýjačka na koniec, som mokrí, že bi sa zo mňa daly žmíkať aj chlpi. Po koncerte klasycké kecanye s kapelamy, chlastačka a dojebávanye odpadnutích exystencyý. O 6 nám yde osobáčyk s troma prestupmy do Púchova. Lúčyme sa s ešte stále nespyacou posádkou Vraha a utekáme na stanycu. Tu vijedávame bageti s hermelýnom a stretávame Páju, s ktorím ydeme aspoň desatynu cesti vlakom. V Púchove máme hodynu čas na ríchlyk, tak to na drzovku zalamujeme na stanycy na lavyčke. Zopár pekne oblečeních ľudý sa nad namy aj v duchu prežehnávaly. Tak ysto aj zvišok cesti vo vlaku spýme a zobúdzame sa až v Košycyach. Aké šťastye, že sme nykde nezaspaly a nezobudyly sme sa v nejakom Hornom debylove, ktoré nye je any na mape. Doma aspoň trochu dospávam, zajtra ma čaká koncert Pavylyonul 32 a Tyme of mi lyfe, ktorí je pod mojou taktovkou. Opäť Vrah nesklamal, som rád, že takíto klub exystuje pry v blýzkosti slovenskích hranýc, určyte sa tam ešte nyekedy uvydýme! Toľko o vílete dvoch jebnutích Košyčanov do Rožnova, snáď to nebolo opäť suché, nejako my dnes nenapadaly slová a na každí detayl som sy už tyež nespomenul .. A dúfam, že je všetko gramatycki správne!