CYNESS (Nemecko), WOJCZECH (Nemecko), DISTASTE (Rakúsko), SHEEVA YOGA (CZ), ORBAN (CZ), NO GOD RHETORIC (CZ)

STANDARD SOCIETY, ZINTAER, SURFIN BAZOOKA (23.9.2022, Košice @ Tabačka)

Ffud fest (12 - 13.8.2022, Sereď @ Kemping)

2 MANKY HOOKERS AND A RACIST DWARF - Demo MC

12.10.2013 UNATTENDED FUNERAL, SHEEVA YOGA, SEE YOU IN HELL; Žilina, Bullwar

Autor: Adrik | Počet videní: 1045

Po prehováraní niekoľkých ľudí sa na koncert aj tak vyberám vlakom sám. Cesta ubehla až prekvapivo rýchlo, určite k tomu dopomohol aj denník Isaaca Babela. Klub Bulwar som našiel hneď na prvý pokus, ale o pol ôsmej tu ešte okrem organizačnej krjú nik nie je. Zas som niekde medzi prvými. Každou minútou však niekto prichádza, nakoniec sa tu stretávajú ľudia z každej prdele republiky, takže nakoniec tu nie som sám "ten čudný, ktorý sa trepe takú diaľku na koncerty, na ktoré nechodia ani miestni". Na obedňajšej omši prispel Masskillah do zvončeka väčším papierovým obnosom, ako je u neho zvykom, a tak sa jeho zbožné prianie vyplnilo, Bullwar je až tak preplnený ľuďmi, že je z neho sauna a nikto s astmou by v ňom nedopil ani jedno pivo. Tak sa vetráme pred vchodom na ulici, pomedzi nás prechádza svadbobný pochod s otvorenými ústami alebo čo to bolo, staré panie pred odchodom na večný odpočinok zažili ešte aspoň kúsok vzrušenia. Zdola sa už ozývajú bicie, tak sa opäť vraciame do jaskyne. Začínajú mastiť UNATTENDED FUNERAL, frakcia BOILING POINT, ak by niekto nevedel. Thrash hard core by si v ich tvorbe hľadal márne, aj keď tam tá jemná pachuť BxPx kúsok stále je. Ťažký power violence s množstvom pomalejších pasáží v štýle IRON LUNG. Hrali síce len nejakých 12 minút, no za tú krátku dobu stihol Fokulár znížiť životnosť rytmičáku na polovicu a v úplne prepchatej miestnosti sa vybláznil na našich rukách aj Masskillah. Obzri sa po ich kazete, ak ešte nemáš. Po krátkej pauze a otravovaní pri distre je nachystaná ďalšia kapela, ktorá sa s tým moc neserie - SHEEVA YOGA. Ako vždy pekná nakládačka s tromi spevmi, jeden song za druhým, zopár nových skladieb zo split 10" so SAYWHY?, ale aj starších a známejších. Ľudia lietajú ako špinavé handry, na rukách je naraz aj niekoľko ľudí, našťastie pri tej tesco tlačenici nemáš ako spadnúť dole. 15 minút a je koniec, dnes bohužiaľ bez prídavkov. Opäť šmejdím pri distre, rozoberáme vydavateľské plány na roky dopredu a z vedľajšej miestnosti je počuť prvé tóny SEE YOU IN HELL. Dostal som prísny zákaz opísať ich ako hard core napáchnutý japonským burning spirit, tak dnes to bude bez škatuľkovania. SYIH vsadili na nové skladby hlavne z poslednej LP "Jed", došlo aj staršie vály "V zajetí" alebo "Kupředu". Všetko však úplne našľapané, s energou na rozdávanie. Počuť, že táto kapela, čo sa týka počtu koncertov, je už na vysokom trojcifernom čísle. Cover HOMOCONSUMENS a na úplný záver HNF, na ktorý sa hýbe všetko, čo nie je prišrubované. Rýchla smrť. Kapely miznú domov hneď po koncerte, mne sa dnes tiež akosi nechce opäť remízovať s alkoholom, tak sa premiestňujem na vlakovú stanicu. Tu dve asi 18-ročné útle policajné postavičky vyháňajú von pelendrekmi pankáča, ktorého som zazrel aj na koncerte, pretože nemal lístok. Čakám kedy prídu aj ku mne, aby som sa im s kúpeným lístkom vysmial do tváre, ale obchádzajú ma, nastupujem na vlak, na tri hodiny vypínam a zobúdzam sa sám bez budíka pred Košicami. V hlave mám nejakú poistku, aby sa už neopakoval zážitok z rovnakého vlaku, kedy sme namiesto Košíc, vystúpili v Trebišove. Ale keď tak nad tým rozmýšľam, v Hummennom som už dlho nebol. Ale čo tam? Ráno je 15°, začína svitať, rozprávkový ideál na posledné ranné pivo pred spánkom, ale mne navigácia ukazuje smer posteľ.