INCRIMINATE, LIFECRUSHER, SPY (13.6.2022, Bratislava @ Kulturák)

GOVERMENT BADTRIP - Demo MC

OTRAS (Rakúsko, Slovensko)

Pozvánka na Riot over river winter

15.11.2014 BRUNNER TODESMARSCH, EVIDENCE SMRTI, MARCH OF THE HORDES, ABORTION, BUT, ONANIZER, MORKHIMMEL, AGATHOCLES, DESTRUCTIVE EXPLOSION OF ANAL GARLAND; Brno, Melodka

Autor: Adrik | Počet videní: 1142

Predošlý deň. Ráno sa zobúdzam a dávam si moje obľúbené raňajky. Lahváča. Mňam. A vydobyli sme si domáci knedlík (dík Lukášovi, aj keď sme otravy). Varí sa, prekladá sa to lahváčmi, a tak to pokračuje až do poobedia, kedy ideme do Ochutnávkovej pivnice a tam si dávame ... pivo! :D Ideme po Janu a za minútu sme v Melodke. V tom Brne je všetko tak blízko. Je tu plno ľudí zo včerajška, takže je s kým aj pokecať. Začiatok trochu mešká, ale to je asi štandart všade. Ako prví sa na rozľahlé pódium vyštverali BRUNNER TODESMARSCH. Neviem, či to bol dobrý organizátorský ťah. Človeku mešká kvôli semafórom električka a nestihne prvú kapelu. To našťastie nie je náš prípad. Zopár rýchlych faciek, akurát tak na vytriezvenie a je koniec. Žiadna káva ani sprcha, pusti si doma BT a si pripravený ísť zarábať na živobitie do fabriky. Brutálny zvuk s luxusným spevom. Z Miruusa len tak vypadávajú na počkanie celé vety a ako keby ich hučal do megafónu. Keď to takto pôjde celý večer, tak sa máme na čo tešiť. Číslo dva si z klobúku vytiahla EVIDENCE SMRTI a je to ešte väčšia špina ako BRUNNER. Neviem ako to je možné, ale nové skladby sú ešte temnejšie ako známe pecky z LP a dema, na ktoré tiež behom koncertu došlo. A Marekov zrozumiteľný spev, o tom sa určite netreba zmieňovať. Na záver cover AMEBIX - "ICBM" po česky? Ty vole! "Příď království tvé, buď vůle tvá ..." V tomto podaní ma táto preceňovaná kapela aj bavila alebo to bolo tými piatimi Krušovicami? Ďalšou brutalitou sú MARCH OF THE HORDES. Tak toto je fakt zlo! Vyšperkované pomalé zlo. A železný spev k tomu. Že vraj metal punk. Hodně death metal punk. Celú pol hodinu som nezatvoril ústa. Boh vie, koľko mi do nej za ten čas vletelo múch. Je čas na nejakú komédiu, takže prichádzajú ABORTION so svojim stand up comedy grind coreom. Pekné kresťanské pesničky poprekladané dialógmi zo života. Dnes je to ale nejaké smutnejšie. Ranná zmena vo Voderadoch pri Galante chlapcoch asi vyčerpala. Úplné stariny striedajú skladby z poslednéch dvoch LPčiek a nechýba ani cover NAPALM DEATH. Onášivkovaní a vybíjaní zombíci zo včera sa už pozobúdzali, takže to žije aj pod pódiom. ČAD na vás! Až tak sa zakecávame s aboršňákmi, že sme úplne vynechali BUT a ONANIZER. ONANIZER ma vôbec netrápi, ale až po koncerte BUT som sa dozvedel, že tam obsluhuje gitaru Pufffathörr. Chlapec asi nevie, čo s voľným časom. Škoda. Ďalšou čerešňičkou boli MORKHIMMEL už len vo štvorici. Z novej skladby z bandzone som mal pocit, že z vyšľapanej black metalovej cesty odbočili k vodám THEMA11 alebo MOTHER. A moje predpoklady sa na koncerte vyplnili. Nové skladby (zo starých vecí sa hrala len "Insomnia" a krutý pank "Endless wall of fuckers") sú dosť poprepletané práve vybrnkávačkami od týchto kapiel. Ale aj tak je to temnota. Som teda veľmi zvedavý na novú dosku "Ostří černé kosí zní". A prichádza finále večera: AGATHOCLES. Agáta sa s tým vôbec neserie. Ľudia tancujú, lietajú, pijú s Janom AG pivo. Vďaka tomu do nás perú jeden song za druhým, kopec známych vecí a aj napriek vynúteným prídavkom (mimo iných aj "A for arrogance") koncert zbehol veľmi rýchlo. Fajnota, ako nedávno v Žiari nad Hronom, takže nemám, čo by som dodal. Snáď len, že AGx sú viac punk, ako väčšina ich metalgrindových generácií, ktoré vychovali. K dokonalosti chýbalo už len spievanie ZASTÁVKY MILEČ s Janom AG. Na DESTRUCTIVE EXPLOSION OF ANAL GARLAND po ôsmich kapelách akosi nemáme náladu, a tak kecáme vonku s ľuďmi, ktorí to ešte tiež nevzdali. Balíme svoj smrad a ideme k Jane, kde pred spaním dávame lahváča s Čečem a jeho ženskou.
Ráno opäť tradičné slovenské raňajky = lahváče, nekonečné vykecávačky a výborný špenát s domácim knedlíkom a robi mäsom. Odteraz už spíme iba u Jany a Lukáša, hahaha, bolo vám to treba? Dík moc za všetko! Ani sa nenazdáme a je pol 4 a musíme vyraziť, aby sme stihli koncert v Martine (dva koncerty za víkend nestačia!) V Trenčíne zastávka na tofu a o pol 9 sme vo Včelíne. Som rád, že koncerty nezačínajú načas. Report na akciu je tu, takže len v skratke. Zostali sme prekvapení, koľko ľudí prišlo, od Košíc až po Bratislavu. ANUS v pohode, halúzni týpci, ROSA PARKS aj s novými songami super, GATTACA vrchol večera a REMEK prekvapenie - energetická bomba. Hardcoristi by mali namiesto pitia Monster sračiek počúvať REMEK. Distrá, žrádielko, všetko ako má byť! Cestou domov k nám do auta prisadajú dvaja Košičania a aspoň sme dostali od Antiho prednášky z nezávislých vedeckých časopisov. Cesta rýchlovka, ale aby to bolo ono, tak pol kilometra (možno menej!) na kopci pred našim blokom auto zdochína. Došla nafta. Odstavujeme auto a máme peknú nočnú prechádzku na pumpu. Až na tú smiešnu kokotinu tesne pred záverom masakrálny víkend plný zážitkov. Odporúčam každému!!

youtube.com/watch?v=lZTMuuhXug4
youtube.com/watch?v=1RqhxcmWRoo
youtube.com/watch?v=1HU64Pkq1sE