28.11.2015 RÚBANISKO, CHEAP TALK, TIME OF MY LIFE; Žilina, stanica Zárečie

Autor: DeeGee | Počet videní: 1431

Silný lineup, silná zberba ľudí v evente, silný split, ktorý sa má prezentovať, ma prinútilo rozmýšľať o návšteve Žiliny. Pôvodný zámer mal obsahovať aj zastávku v Čadci, no nepodarilo sa, keďže koncert, ktorý mal byť deň pred sa zrušil. Plány sa rúcajú, ľudia majú nejako na háku, ja tiež nemám silu presviedčať a keďže auto nezapĺňam, tak volíme kolaboráciu medzi Prešovom, Košicami a Zvolenom (a mám spomenúť, že som mal super kolektív v aute, ktorý ma sprevádzal, lebo kolegyňa od pravého zadného sedadla hodí tantrum). Takže späť k veci, moja fóbia vozenia sa v aute, kde ja nešoférujem je celkom vysoká, ale spoločnými silami sme to zvládli. Po ceste klasika, debaty o olizovaní vlasov, natieranie pomády na ruky, husté sneženie, stierače nestíhajú, stierače nefungujú, zakúpenie nových stieračov, asi po ďalších 20 km cesty opäť pokazené stierače, aspoň sme si to mysleli, no chvalatofu že sme len netechnickí debili a problém bol v tom, že stierač obsahoval ochrannú fóliu. Aspoň nabudúce budeme vedieť. Zbytok cesty prebehol celkom hladko až nato, že dokopy to dávalo nejakých 5 hodín.
Na miesto sme prišli nejakú pol hodinku pred začiatkom, Stanica celkom plná od Pražákov cez brnenských imigrantov cez Spišskú, Banskú, Ostravu a čo ja viem kto každý tam ešte bol. Nakoľko dlhá cesta nás trocha vyhladovela, dostali sme neodolateľnú ponuku na guľáš, ktorý bol asi pre kapely, no musím uznať že výborný. Díky Zuzka. Si super. Ako prvá kapela ide prvá strana splitu, a  to RÚBANISKO. Klasická punková jazda, nihil, pľuvance, zborové spevy, morálne príhovory. Najväčší bordel ako to poslednú dobu býva zvykom robia Spiššania, ale ani ostatní nezaháľali. Stagediving je na toto asi slabé slovo, hodilo by sa skôr humandiving, stôldiving, chrbatdiving, stanicadiving alebo žilinadiving. Ani neviem kedy a už je koniec a poberám sa trocha vyvetrať nakoľko priestor sa trocha mení na saunu. Mojim skromným odhadom tam mohlo byť tak 100-120 ľudí. Kompetentní prosím opravte ma ak sa mýlim. Dík. Druhá strana splitu CHEAP TALK začínajú ani neviem kedy a už mám celkom problém sa natisnúť dnu. Nakoniec som si našiel nejaký ten flek v rozlohe 0,2m x 0,2m a niečo sem tam aj vidím. Príjemný rýchly hcpunk, ľudia opäť ako besní, Spikeyho celkom trefné a objasňujúce komentáre. Tejto kapele nie je čo vytknúť. Akurát tak tiež kratší set, ale bubeník je už asi pán v rokoch a podľa toho čo som zahliadol tak asi nezvládal situáciu. Hej a opäť Spišská robila najväčší bodrel. TIME OF MY LIFE je pre mňa osobne celkom pojem a rarita, tak sa jebem hneď dopredu. Naposledy som zahliadol asi na Okthober feste 2013. TOML je špeciálny hosť, nakoľko hrajú fakt raz za čas, čo je celkom škoda. Práve ich koncert mi spôsobil celkom väčší flashback a cítil som sa ako keby som sa vrátil o osem rokov späť do City clubu (rip). Príjemný výber songov, ale opäť krátko. Na konci som sa musel isť ukryť za aparát, lebo som sa začal aj báť o svoje zdravie.
Po koncerte nejaké to vysedávanie, debaty, poniektoré z nás aj disco, neskôr podsúvanie podnapitým ľuďom veci z Adrikového distra a tak. Nakoniec absolvujem aj ja nejaké nákupy pre polovicu Prešova, ktorá sa nedostavila, ale platne by chceli aj tričká.. Posledné rozlúčky a smer východ s očakávaním, že nebude opäť to počasie až také zlé. Zlé bolo, ale nie až tak. V aute ohováračky, zaujímavé zistenia, že kto akého spolužiaka "náhodou" našiel na nejakej stránke bordelu, aké sa pohybujú ceny v týchto zariadeniach a za nejaké tri hodiny sme doma. Zúčastnením dík, bol to príjemný výlet a koncert.