4.7.2006 ROCK FOR PEOPLE 2006; Český Brod

Autor: Anton | Počet videní: 872

Na fest sme aj napriek predpokladanej a slubenej zostave vyrazili az 3 ks, po zvladnuti flasky brandy a nejakych pifkach, nam cesta ubehla napocudovanie rychlo a mohli sme privitat rano v Koline v stanicnom bufete, cakajuc na vlak do Ceskeho brodu, okolo tej 9tej sme sa nakoniec dopravili do tohto mesta a podla infa z internetu, nam mala cesta trvat cca 15 min k arealu festivalu, no neviem kto to meral, ale aj pri najlepsej kondicii a chuti by to nikto za tych 15 minut nepresiel, takze po slabsej 3/4 hodinke sme boli na mieste. Pockali sme na otvorenie pokladnic, kupili sme listky (ktore na moje velke potesenie nestali 800 kc, ale 650) a isli rozbalit stany ... kedze casu bolo este dost, siel som obkuknut areal, pri vstupe som stretol vsadepritomne socky + psi, ktorych sa asi na ziadnej vacsej akcii nezbavim ... zaparkoval som sa k najblizsiemu stanku s pivom a cakal som na prvu kapelu, ktoru som si chcel pozriet ... okolo 14-stej nastupili bratislavski PLUSMINUS, ale po ich hodnoteni politickej situacie na Sslovensku a v Cechach a po vyvolavaniach roznych hesiel, som sa radsej odobral prec, nemal som naladu na to, takze sorry pani, vase vystupenie som poctivo odignoroval ... po nich nasledovali polsky DEZERTER, ktory to rozbalili v plnej parade a punkrock znel okolim ... po tejto polskej klasike hrali DEADLINE, nebudem tu vypisovat, aky boli vyborny, kto pozna vie o com to je a aku zabavu dokazu spravit, dokazom toho boli aj ludia, ktori sa tu zacali hrnut k podiu ... po Deadline hrali nemecki MAD SIN, nie som velky fanda psychobilly, ale rad som si tuto kapelu pozrel, pri ich vystupeni som ostal sklamany, neviem ci to bolo tym, ze som ich pocul este relativne triezvy, alebo tym, ze bol den a oni nemohli rozbalit svoju svetelnu show v plnej parade, ale ich vystupenie bolo dost nudne ... no a nadisla ta dlho ocakavana chvila a nastupili MADBALL, ktori sa za burliveho privitania publika objavili na podiu a spustili svoje najlepsie songy, ktore sa vsetkych dostali do varu a miestami hrozilo zburanie zabran pred podiom a SBSkari sa teda riadne zapotili, ked museli odhadzovat zo zabran madballuchtivych fans, ich snahu ocenil Freddy a postavil sa na zabrany a nechal spievat dav, ich vystupenie trvalo necelu hodinku a mohli hrat aj dlhsie, ale na festivaloch pridavky asi nehrozia, tak sa rozlucili a slubili ze o rok pridu zas ... po tomto vystupeni sme sa uz pokojne mohli venovat slivovici a pivu ... prvy den sme mali uspesne za sebou ... na druhy den po zobudeni som chcel ist vyuzit sprchy, ale ked som videl dav, ktory sa tam tlacil pred nimi som to rychlo zmenil a vyrazili sme do mesta na ranajky a nejake to kaficko ... po navrate z mesta a slamome okolo volne pohodenych drednatych docasnych obyvateloch blizkeho parku a ich psov som sa vratil do arealu, kde som po dokladnej kontrole u asi 130 kilovej SBSkarky (a to bez srandy, nepatrim k tym lahsim, ale do tejto zeny by som si radsej nic nezacinal) som mohol cakat na hardcoreove popoludnie, cakanie mi sprijemnovalo polievacie auto, ktore jazdilo horedole po areali a polievalo vsetko okolo, co bol velmi dobry napad pri teplotach, ktore boli ... okolo pol 4 som sa konecne dockal na na podium sa dostavili san francisky FIRST BLOOD, od ktorych som dovtedy mal moznost pocut len zopar skladieb, hardcore 1. kategorie, miestami kapanek pripominajuce Terror ma naplnil spokojnostou a bola to dobra priprava na kapelku co nasledovala po nich ... nik iny ako AGNOSTIC FRONT, nemal som doteraz mnoznost ich vidiet nazivo, tak som si ich vychutnaval, hrali najma novsie veci z albumu "Another voice", ale nezabudli ani na starsie vecicky ... pogo, ktore sa pri nich roztocilo stalo za to a vedel by vam o tom porozpravat aj niaky zmateny hipik, ktory si asi pomylil stage a svojimi taneckami ostal nepochopeny a jeho nos zlomeny po tom, co ho vcucol dav pogujucich tiel, tancujuci kungfu majstri, ale aj prach, ktory sa dvihol po tomto pogu pri oldschool circle ... zas sa mi zdalo vystupenie nejake kratke, ale som asi moc narocny ... po AF nastupili KILL YOUR IDOLS, mam rad tuto kapelu, ale myslim, ze ostali velmi v tieni agnostikov a ludia uz nemali tolko sil bavit sa pri ich vystupeni, podla mojho nazoru, mali hrat pred AF, ale pre mna predviedli dobru show a zahrali vyborne ... to bola posledna vec, ktoru som si kukol a mohol so sa ist pomaly balit domov ... co sa tyka organizacie festivalu, som spokojny ... sice generalny sponzor Gambrinus si uctoval za pifko 26 kc, ale na to som uz zvyknuty z inych festov, distra tiez neboli podla mojej chuti, ale kedze to nebol festival zamerany na jeden zaner, bolo to aj pochopitelne ... takze kto nebol, moze rozhodne lutovat!