1.9.2006 CHOICE FOR STORM, SHELL BEACH; Košice, Khoi khoi

Autor: Milosh | Počet videní: 804

Koncert novej kosickej skupiny Choice for storm a madarskej kapely Shell beach sa zacal asi hodinu aj nieco po avizovanom case na letaku, ktory uvadzal zaciatok o 20tej. Tak ci onak, asi je zbytocne sa nad tym zase zastavovat, takze podme si trosku priblizit samotny koncert. Ako prvy zahrali predskokani, nova kosicka formacia Choice for storm v ktorej figuroval aj aktualny clen Firestars - gitarista Pali. Oznacenie “predskokani” som vybral zamerne, kedze kapela zahrala “az” pat skladieb aj s introm. Hudobne kapela zahrala na urovni ale da sa predpokladat, ze svoje v tom zohrala velmi kvalitna aparatura, ktora bola k dispozicii, tak ako sme zvyknuti na akciach organizovanych firestars crew, co je len a len pozitivne. Na plagate mali napisane oznacenie No skool hardcore a myslim si, ze do toho kapela spadala, lebo tazko definovat ich styl, proste hardcore. Mali dost melodicke intro, no s melodikou sme sa v dalsich 4 skladbach moc nestretli. Tie uz boli dost tvrdsieho razu a melodiky uz bolo pomenej. Velmi by som ich styl uz nechcel rozvadzat, lebo by som sa asi nevyhol porovnaniu s jednou kosickou hc kapelou .. Ale novej kapele to hralo a keby toho bolo viacej, urcite by sme z toho mali plnohodnotnejsi zazitok. Este spomeniem, ze v poslednej skladbe sa miesta spevaka ujal ostrielany Emo z Firestars. Po tomto novom kosickom objave a po vymeneni par casti aparatury sa k slovu dostali aj HCckari z Budapesti kapela Shell beach. Tu uz bolo vidiet, ze kapela je zohrata a spustili davku poriadnej melodiky popretinanu zaujimavymi rytmickymi rifmi. No napriek velmi kvalitnemu vykonu dost pocetne publikum sa zasa raz nechytalo. Spev bol velmi kvalitny, spevak miestami vrieskal, no miestami aj zanotil takze, nebola nudza ani o klasicky spev. A mozno prave to sa niekomu pacilo uz pomenej, a preto sa nic sialene pred podiom neodohravalo. Kapela nehrala tak tvrdo, no co jej chybalo na tvrdosti dohnala uz spominanou melodikou. Predviedli dobry vykon, ale pridavky sa nekonali.. ved preco aj, ked si ich nik ani neziadal. Takze asi tolko. Vypalilo to tak ako to vypalilo, pre niekoho vyborny a pre niekoho priemerny zazitok. Kolko ludi, tolko chuti. Este raz by som chcel vyzdvinut kvalitu aparatury a hlavne jej perfektne vyladenie, tak ako to ma byt. Skoro ako s externym zvukarom a to je, co sa tyka klubu Khoi-Khoi uz co povedat. Takze konecne aj spev bolo velmi dobre pocut a stalo to za to. No a my mozme len dufat, ze to tak aj zostane do buducna.

Antispam: H+M+K

#1000 gabikisonfire napí­sal/a: 14.09.2006 11:26:00

chlapci,chlapci...nemate co robit,ci co..?sak to bolo dobre,neeee?sak sme sa zabavili,pivecko vypili a tak,co?sak je to tak vzdy,kto pride pride,komu sa zdaze koncerty zacinaju neskoro,tak nech pride skuor,pomoze tak celej veci...takze netrebe sa len obvinovat,ked o nic nejde...peace

#999 Mladey to denes napí­sal/a: 12.09.2006 22:51:00

asi som blby ale nechapem...prosim vysvetlit...

#998 denes napí­sal/a: 12.09.2006 12:31:00

..predovsetkym je najusmevnejsi horlivy zaujem clenov zucastnenej kapely reagovat na report v porovnani s nulovym zaujmom ucastnikov koncertu (zucastnenych na viac jako 2ch koncertoch)...

#997 Mladey to HC_diva napí­sal/a: 10.09.2006 19:08:00

dakujeme inac...aky bol tvoj prcy koncert?firestars?jeden koncert?

#996 HC _Diva napí­sal/a: 10.09.2006 10:23:00

bol to supa koncertik obe kapelky boli super , ako fakt bol to uz moj 2. koncert v zivote ale bolo to fakt cool. ..aj ked koncerty firestars su neporovnatelne lepsie ...takze at zije kosicka HC scena!!!!

#995 Adrik napí­sal/a: 09.09.2006 13:30:00

to all: No chcem sa kokretne opytat, co potom je Firestars? Ved HC nemas len tazke tvrde riffy ala madball, terror a pod. New vawe Vem asi vela nehovori co? to Alex: Mozem potvrdit, ze s koncertami je to tam, ked das zaciatok o 20-tej, tak ludia pridu o 21. uz len z principu ..

#994 alex (firestars) napí­sal/a: 09.09.2006 03:39:00

no, dobre, tak reaguejm na prvu picovinu, ze v Ke neni HC. ehm, my sme HC! a ked kces byt aj ty, bud ako my a budes dzivy ;) ... No, a teraz obhajim autora, lebo mne ta recenzia tiez nepripada ako keby kcel niekoho dehonestovat :) ...Ako fakt chlapci, ved vas vpodstate pochvalil, takze jedna zbytocna umela kauza, a aj keby to bolo kriticke veeelmi, tak predsa je to recenzia - nazor ... takze je zbytocne si tu nadavat a podobne. To Adrik: Daj anketu, ci Firestars je HC alebo nie je :D, potom posleme vysledok do medii, lebo sme strasne namysleni :D ...A ja som najviac :) ...Jo, a este som kcel reagovat na hlasku ze bla bla kedy koncert zacal a co bolo na plagate. Chlapce, si z Kosic? Si bol na koncert prvy krat? My za to nemuozme ze ludia radsej chastaju lacny alkohol v parku do 22:00 chapes?keby sme dali na poster, ze koncert zacina o 22:00, tak ludia dojdu o 24:00///skus spravit koncert, skus to spravit tak aby si bol schopny nakrmit, ulozit kapely do postele, a hlavne ich vyplatit tak, aby si nebol v minuse. ok? skus to moj zlaty a potom mozes picovat kolko kces, a ked sa ti nepaci, nechod na koncerty, budes spokojny isto. Vsetci vieme jaki su ludia debilni, ze 80sk za koncert je pre nich horibilna suma, hlavne ze maju na fet. Fuck off, ked kce niekto picovat, tak nech si to skusi. Ludia co robia koncerty mi daju urcite za pravdu

#993 pitter napí­sal/a: 08.09.2006 20:19:00

tzo Knack: uz som nechcel reagovat, no musim... kebyze bolo o desiatej 50 ludi, tak cakas do dvanastej kym nedojde este viac? potom na *** sa pise ze zaciatok koncertu je o 20:00 ked aj tak zacnete kedy sa vam chce .

#992 Laszl666 napí­sal/a: 08.09.2006 14:43:00

Uf,tak mi mame v KE HC kapelu?! Hadam si nemyslite, ze Firestire hraju HC, alebo co...Milosh ser na ne. Su to nevdacnici... Mali by si vazit takyx ludi ako si Ty, ze neico robia pre amatersku scenu, alebo ako to nazvat. Tak sa hrajte dalej na so svojimi formickami na vasix hygienykmi schvalenymi pieskoviskami.

#991 KNACK napí­sal/a: 08.09.2006 10:27:00

No vidis.A sme doma.Ty si napises na drzovku,ze mi sa tvarime ako majstri sveta.Teraz si dodal,ze mame take maniere a uplne nakoniec si dodal,ze ak v tom niesme zainteresovany tak sa ospravedlnujes.Je to tak?Tym si len potvrdil moje slova,ze nevies o com pises ale pises len aby si pisal.V case ked bol avizovany zaciatok tak tam bolo sotva 20 ludi a a v case ked "majstri sveta"zacali hrat tam bolo 90 ludi.Neviem akym zazrakom to Tvoje odborne oko mohlo prehliadnut ale keby som sa nebol ozval tak navzdy tento clanok bude pre verejnost znamenat,ze mi sme boli majstri sveta s hviezdnymi maniermi.Uz nepis

#990 pitter napí­sal/a: 07.09.2006 23:45:00

vysvetlenie: to ze ste na mna posobili ako majsti sveta som pochopil inac ako milosh...islo mi o to, ze avizovany zaciatok koncertu bol na 20:00, vy ste uz boli na mieste, z casu na cas ste kazdy chytil svoj nastroj, nieco zabrnkali, a sli ste sa dalej prechadzat po klube a kecat s kamosmi, a srali ste na hlasky typu "zacnite uz hrat"...co som pocuval nazory ludi /nebol to jeden, ani dvaja ludia/ tak im to slo pekne na nervy, cize take hviezdne odklady zaciatku konciku ste si mohli ozaj odpustit...ak ste v tom neskorsom zaciatku nezainteresovane tak sa ospravedlnujem

#989 Mladey to all napí­sal/a: 07.09.2006 20:45:00

komli hovorí pravdu!všímať

#988 komli to all napí­sal/a: 07.09.2006 16:16:00

knack hovorí sám za seba ...... nie za kapelu .... nevšímať!!

#987 KNACK napí­sal/a: 07.09.2006 15:54:00

Dufam,ze toto je aj moje vysvetlovanie posledny krat.Nikto to nikam nedotahuje a ked nemusis pisat tie decke veticky,tak nepis.Dufam,ze si pochopil z toho co sme si tu pismenkovali,ze neideme dobyt svet ale ide nam o vlastnu aj ked miestami "nedotiahnutu zabavu" tak ani nepis.Ked v buducnosti budes mat z povinnosti potrebu oboznamit ludi o nejakom nasom hrani tak staci,ze napises,ze nieco bolo.To co si budu o nas mysliet ludia a aky na nas a nase dotiahnute veci budu ludia mat,nechaj na nas.Tato kapela vie co ma robit a ako to robit a Ty do tej kapeli nepatris.

#986 Milosh napí­sal/a: 07.09.2006 12:53:00

Dufam, ze toto je uz posledne nedorozumenie ktore vysvetlujem. Moju vetu: “S takymto pristupom a la majstri sveta to daleko nedotiahnete.“ som myslel cisto iba na Vase bezprostredné reakcie na tento report. Z vasim vystupovanim na koncerte si to nespajajte. Pitter to asi trosku inac pochopil. A este jedna vec: Ak vam niekto napise, ze este je co podotahovat ... tak to prosim berte ako pozitivnu kritiku. Trosku zbytocna paranoja z vasej strany ze Vam chce kazdy iba uskodit. PS: to Mladey&Komli som rad ze je to vysvetlene.

#985 Johny napí­sal/a: 07.09.2006 12:09:00

to mladey&komli: sa nemate zaco ospravedlnovat, zahrali ste viac jak dobre, urcite za vas neodohrala aparatura a to ze ste nestali na mieste a nepozerali do zeme, ale uzivali si to, vobec nieje tvarenie sa na majstrov sveta. tymto pozdravujem milosha a pittera

#984 Mynus napí­sal/a: 07.09.2006 11:10:00

mam dotaz len tak bokom , citujem : "na to ze to bol vas 1. koncert spravali ste sa ako majstri sveta",.. // ako nechapem cim sme posobili na teba tym ze sme ako majstri sveta? nechapem naco narazate? vysvetlite mi prosim...hmm.. / myslite to ze sme sa bavili sme boli uvolneni ze ja som pobehoval v predu s majkom jak kenkuga a nestal utiahnuty v rohu s nalozenym v kadiaach alebo nic v zlom ale ako si to myslel? .. hmm

#983 KNACK napí­sal/a: 07.09.2006 11:05:00

Sorry.To pod KNACKOM bol tiez KNACK.Ospravedlnujem sa pittervi.

#982 KNACK napí­sal/a: 07.09.2006 11:03:00

for pitter:A na druhej strane pitter.Ste obaja tak plny lacnych decko novinarskych hlasok,ze to je az smiesne.Vidno,ze by ste tie clanky a svoje posobenie okolo kapiel a nazorov nich mali este podotahovat.Povedzme si sami.Je tam este na com popracovat.Vsak pani odbornici?

#981 pitter napí­sal/a: 07.09.2006 10:58:00

bol som tam, videl som ako to prebiehalo, chalani s CHFS, milosh ma pravdu,na to ze to bol vas 1. koncert spravali ste sa ako majstri sveta, jasne, jednalo sa o zabavu, hudobne to bolo na 1. koncert OK, dalsia vec je ze recenzia je stale subjektivny zaner co vyjadruje nazor autora, kvoli tomu je tu dikusia aby si kazdy dal vlastny nazor...verte ze mu neslo o to sprdnut vas. Drzim palce v dalsej tvorbe, je na com stavat, no na druhej strane, no sami viete ze je co zlepsovat

#980 Mladey napí­sal/a: 06.09.2006 23:11:00

bolo troška zbytočne toto všetko...hanbim sa

#979 Mladey napí­sal/a: 06.09.2006 23:08:00

...ešte k ospravedlneniu...sme každopádne radi že ste o nas aspon niečo napísali...momentalne sa nam hodí každé zverejnenie názvu našej kapely,takže ďakujeme za zverejnenie koncertu a reportu....teším sa na ďalšiu spoluprácu...diki

#978 komli napí­sal/a: 06.09.2006 23:06:00

OSPRAVEDLNENIE to Milosh : Sorry ..... nejak som sa nechal uniesť. Osobné veci. Bad days :/. Dúfam, že to bude ou kej kámo.

#977 Milosh napí­sal/a: 06.09.2006 19:24:00

To ChoiceForStorm: neviem skuste si to precitat este raz. Citujem: “ Hudobne kapela zahrala na urovni ale da sa predpokladat, ze svoje v tom zohrala velmi kvalitna aparatura, ktora bola k dispozicii...“ kde je napisane, ze ju dali k dispozicii Firestars??? Stoji tam ze proste bola k dispozicii (kde tam preboha vidite napisane, ze by nemala byt vasa??). Dalsia cast vety: ”… tak ako sme zvyknuti na akciach organizovanych firestars crew, co je len a len pozitivne.“ vravi o tom, ze ak nieco organizuju Firestars (a tychto ShellBeach jednoznacne organizovali ) tak ak by aj niekomu napr. Vam chybala urcita cast aparatury tak urcite by Vam ju ochotne pozicali...A narazka: “ ...ale da sa predpokladat, ze svoje v tom zohrala velmi kvalitna aparatura...“ je myslena vo vyzname: ze tak ci onak ste neboli az tak perfektne zohrati a aj napriek tomu to vyznelo dost na urovni... Sorry chlapci, Ja som sa snazil byt objektivny ale ked cakate ze po odohrani prveho koncertu tu vyhlasim, ze ste naj kapela pod slnkom ste na zlej adrese. Trosku sa nad tym zamyslite. S takymto pristupom a la majstri sveta to daleko nedotiahnete. PS: to Komli. Mili Tomasko To ze ich bolo 5 napis Adovi a on to s radostou opravi.

#976 komli napí­sal/a: 06.09.2006 18:44:00

No ... to je v pohode že nás miloš vychválil. Samozrejme ďakujeme :). Ale napísal to takým spôsombom ako keby chuck norry pochválil škôlkarou, že sa dobre naučili básničku. .... Fuck off

#975 Adrik napí­sal/a: 06.09.2006 15:29:14

AdRik: ALL: Chlapci, chlapci Milosh Vas tu ako novu kapelu neviem ako vychvalil a Vy takto na neho? A co mate s tou aparaturou vsetci? Podla mna bola kvalitna ..

#974 komli napí­sal/a: 06.09.2006 12:22:00

Miloshko ... tých pesničiek bolo 5. To o tom aparáte bolo dosť úbohé. Nevieš zniesť, že prišla nová kapela, tak sa snažíš ju ironicky zhadzovať? Chabé. S tým porovnaním k firestars z časti súhlasím - firestars je HC aj CFS je HC. Si pozorný :) (čo sa týka kokotin)

#973 Mynus napí­sal/a: 06.09.2006 12:15:00

phuuuha ... ste mu nalozili :) hehe jou jou !! IN HARDCORE-METAL WE TRUST !!

#972 KNACK napí­sal/a: 06.09.2006 10:58:00

robia to preto lebo ich to naplna a potom su ludia ktori ich pre tieto veci maju radi a vyhladavaju ich.Ty zial pre Teba patris do tej dalsiej kategorie a tou su ludia ktori nepodstatnymi vecami a myslienkami jednak odraduju tych maliarov,socharov a lekarov od dalsieho posobenia a jednak ukazuju nespravny obraz a smer ludi vzhladavajuci prave tu prvu skupinu.Dufam,ze Ta to nenahnevalo.Ved ani by nemalo preco.Dufam,ze sa nad sebou trosku zamyslis a,ze dalsi opis kapeli alebo koncertu z Tvojej klavesnice bude viac o hudbe,kulturnom zazitku,pocitu ludi ktory to navstivili a nie len Tvoj vyplod o veciach ktore s tym nesuvisia.Tak sa maj a zelam Ti vela uspechov v dalsiej praci.

#971 pali napí­sal/a: 06.09.2006 10:52:00

pocuj ...milosh,ked mas pocit,resp predpokladas ze hraje aparatura za kapelu ,tak si potom na tom velmi dobre ... q:)

#970 KNACK napí­sal/a: 06.09.2006 10:51:00

Mili MILOSH.Ahoj.Krasne si opisal priebeh nasho koncertu.Neviem co si povedal tymto clankom verejnosti ale urcite viem,ze pre mna si krasne poukazal na svoje novinarske kvality.Si len dalsia odroda niekoho kto pise o niecom do coho absolutne nevidi.Ta aparatura tam k dispozicii ako si zvyknuty urcite nebola pretoze okrem bassoveho aparatu tam nebolo nic od FIRESTARS a aj keby bolo tak ako pises vsetko k dispozicii tak to s koncertom nema nic spolocne.Zase si sa len zahral na niekoho kto si mysli,ze vsetci muzikanti sa snazia brat svoju cinnost ako " extremne pre svet dolezitu " napr. tak ako Ty svoje posudzovanie koncertov a vylucil si stranku zabavy z hudby a hrania koncertov.Su maliari alebo sochari alebo doktori ktori svoje povolanie ani nepomenuvavaju povolanim ale robia to preto lebo