Forever Megashit XIII. (14 - 15.6.2019, Bardejov)

INCRIMINATE, LOWEST CREATURE, LEEWAY (28.5.2019, Košice, Collosseum)

KAZOSTROJ - Promo 2019 7"

Pozvánka na Forever Megashit XIII.

Info zine #1 / 1997

Po 5.6.2006 - SHOWS
Bratislavský label Broken Board Records pripravil na jún 2006 turné 3 kapiel s nazvom PUNK ROCK SUMMER TOUR 2006, v rámci ktorého vystúpia kapely CF98, GOOD REASON a NO CHOICE v 10 mestach na Slovensku a v Polsku.
15.6. - Nitra (SK) / Stara Pekaren
16.6. - Bratislava (SK) / Rebel pub Istropolis
17.6. - Banska Bystrica (SK) / Irish pub - Boomfest4
18.6. - Kosice (SK) / Colloseum
19.6. - Gelnica (SK) /tba
20.6. - Bardejov (SK) / Castella pub
21.6. - Liptovsky Mikulas (SK) / Kolotocovo
22.6. - Krakow (PL) / PO club
23.6. - Bedzin (PL) / tba
24.6. - Nowy Targ (PL) / tba

CF98
Pochádzajú z Poľska, krajiny protirečení...aj napriek tomu, že hrajú hudbu, ktorá, dá sa povedať, vo svete "letí", ich prvé kroky boli veľmi ťažké. Hrajú spolu od roku 2003. Po tom ako našli Karolinu, ktorá sa svojím spevom do kapely výborne hodila, začala skupina CF98 pomaly rozbiehať koncerty po Poľsku, ale aj za jeho hrancami s kapelami ako Generation Fuck (GER), Good Riddance (US), Nothing Gold Can Stay (AUT), Good Reason (SK), No Choice (SK), 100 Inch shadow (PL), Anal Thunder (FIN), Odszukać Listopad (PL) . Ich tvrdá práca na sebe samých začala prinášať ovocie a stále viac a viac ľudí začalo navštevovať ich koncerty. Kapela má mnoho inšpiračných zdrojov z oblasti punk rocku, pop punku, ema a college. Ich muzika vychádza z ich vnútra a to najdôležitešie u nich je odovzdávať ďalej energiu, priateľstvo a dobrú hudbu. Začiatkom roka 2006 vydali na poľskom HC/punk labeli Pasazer svoje prvé EP "ENJOY". CF98 are: Karolina - vocals, Blinek - bass, Alek - right guitar, Justyna - left guitar, Stabi - drums.
GOOD REASON
Ukutý v ohni následkov útoku na WTC vzniká v lete 2002 nápad založiť skupinu Good Reason, ktorá by hrala hudbu inšpirovanú spolkami ako NOFX, IGNITE, BAD RELIGION, GOOD RIDDANCE a pod. Napriek takmer nulovej znalosti svojich nástrojov odohrala kapela svoj prvý koncert po mesiaci skúšania. Dnes, po takmer štyroch rokoch aktívneho hrania, desiatkach koncertov s rôznymi známymi i menej známymi kapelami po rôznych štátoch Európy, dvoch demách, jednom EP a split CD s hongkongskou kapelou King Ly Chee, Good Reason vycibrili svoj vlastný štýl štýl rýchleho a melodického hardcore punku so sociálno - kritickými textami ako aj svoju pódiovú show. V súčasnosti kapela s novým basgitaristom pripravuje materiál na ďalšie EP a prvý album.
NO CHOICE
No Choice vznikla v Nitre koncom roka 2004 ako trojčlenná kapela, ktorá hrá melodický punk-rock, California style. Po dvoch mesiacoch, vo svojej tvorbe ovplyvnená spolkami ako Donots a Bouncing souls, natáča 4 songové promo CD, ktoré sa dostalo aj do lokálneho rádia kde je hrávané doteraz. Ich rôznorodé piesne charakterizuje energia, chytľavá melodika a do hlavy sa zarývajúce singalongové pasáže. Chalani majú za sebou niekoľko koncertov mimo iných s poľskými CF98 alebo známejšími Persiana Jones, či nemeckými priekopníkmi Donots. Momentálne sa pracuje na nových pesničkách pre full-lenght album...

[späť na novinky]