ONEWAY SYSTEM (UK), ZIMMER FREI (CZ), the WILDERNESS (SK), LUCIFER EFFEKT (CZ)

Vsetín, 3 opice

10.00 €

ITS EVERYONE ELSE, MAKATA-O (18.10.2019, Bardejov)

CRIPPLED FOX - THROW UP A "V" THAT STANDS FOR VENICE 12" (recenzia)
Suburban white trash records
CRIPPLED FOX bola pre mňa neznáma kapela čo sa týka hudobnej produkcie, neviem prečo, ale nikdy som si proste tú kapelu nepustil. Názov mi však bol viac než známy. Keď som vyhutoval čo si ešte za platňu objednám k SEPULTURE a D.R.I. od Heavy metal vomit party a kamoš mi napísal, nech si objednám CRIPPLED FOX, že sa mi to bude určite páčiť. On ich videl na Ffud feste, ktorý som bohužiaľ ešte ani raz neabsolvoval:P. A veruže mal pravdu. Keď došli platne, tak som hneď hodil na gramec CxFx, keďže to bola pre mňa úplne hudobne neznáma kapela. Hneď od počiatočného riffu to bola proste jeba! Na rýchlosti 45rpm som sa nestihol ani spamätať a ani nadýchnuť a ani preštudovať poriadne booklet o veľkosti A3 plný obrázkov a textov, v správnej fast/thrash/punk rýchlosti sa sypali pesničky jedna za druhou. Hneď v druhej pesničke "Hattori Hanzo in da mosh" ma zaujalo, kto je to ten Hattori Hanzo, keď o ňom spievajú, stále neviem kto to je:P V tretej pesničke "What´s with da D.I.Y." CxFx asi kritizujú veľké kapely za to, že šíria lži, ak som dobre pochopil ten text s mojou úžastnou angličtinou, ktorú som sa v živote neučil a iba z prekladov textov od kamošov/kamošiek som čo to pochytil. hehehe.. Ale myslím, že všetky mladé metalové akože ug kapely, čo si od prvého dema zaplatia neviem koľko tisícové nahrávanie a absolvujú tri koncerty a zháňajú menežéra a podobné sračky, tak by si mali vstúpiť do svedomia, a tak čo je teda kurva s D.I.Y!!???? Big Money is not underground! V štvrtej pesničke "Crossover is thrashcore" som čo to z textu zachytil, že nehrajú dlhé 5 minútové thrash songy, čo je aj pravda a každý kto si vypočuje túto LPčku tak to pochopí. V zbesilom tempe sa pokračuje až kým nedohrá A strana. Na strane B je hneď prvá pesnička "Thrash yourself", na ktorú majú aj mimochodom klip, zase totálny odjeb thrashový rýchly a krátky. Šak pesničky s dĺžkou okolo +/- jednej minúty to nasvedčujú. V pesničke "Stood in line" počujem prvýkrát trošku spomalenie v jednej pasáži aj to iba na chvíľu, z omylu ma vyvedie hneď ďalšia pesnička "Fast is da only way". Najdlhšia pesnička s minutážou málo cez dve minúty je posledná pesnička "Mosh with da living dead", kde je aj trošku melodiky a zborové vokály a aj trošku toho takého akéhosi metálu:D Po nej nasledujú ešte tri pesničky ako bonusová "Wish I could skate a ramp", a potom ešte dáke zo živákov. Keď sa to všetko cez teba prerúti, tak ti ostane chvíľu čas naštudovať ten A3ojkový booklet, kde nájdeš texty a na druhej strane obrázok CxFx s pekným heslom "CRIPPLED FOX is fit for mosh", čo je aj názov poslednej pesničky na B strane. Proste po vypočutí tejto platne mám chvíľu stav, že si kúpim skejt.. hehe.. Proste o čom spievajú, tak aj hrajú a myslím si podľa obalu a aj názvu celej dosky, že by chalani asi najradšej žili dakde na pláži kde by len surfovali, skejtovali a hrali hudbu.

1. V stands for venice
  2. Hattori Hanzo in da mosh
  3. What´s with the do it yourself