LIFE POSSESSION - MILIONY LET 7"

Aback distro records
Another dbeat record? Of course! Nor. Nečakaj ale žiaden čiernobiely obal s vojnovými výjavmi, aj keď plynová maska (7 kusov!) tam byť musí. Platňa je tiež farebná, modrý splatter na svetlooranžovej palacinke. Osemstránkový roztvárací obal namiesto klasickej štvorky, texty, preklady, fotky, plagáty, ďakovačka a pozdravy. Čo tie letáky na prebehnuté turné? Ale aj tak sa prevedenie podarilo na jednotku. "Plánovali to miliony let." A čo čakať od muziky? Brutálne metalické gitary, nadupané bicie a hustý, ale až moc naechovaný vokál. Stále v rovnakej polohe, takže znie dosť monotónne a ako keby až spomaľoval nahrávku. Inak pekný krastový kolovrat v dosť rýchlom tempe, za ktorý by sa nemuseli hanbiť ani u D-beat @ rapunk records. Tri skladby si už mohol počuť na splite s VICTIMS OF CLASSWAR, ale tu sú oblečené v novom metalovejšom skafandri. U mňa vedie hneď titulný song, aj hudobne, aj textom. Zvyšné texty som už kdesi čítal, kdo ti dal právo kázat? otroci systému atď... až príliš všeobecné. To len mne tak čudne seká v posledne menovanej skladbe? Ale song "Bezohlednost" začína úplne ako od DREAD 101, takže všetko v poriadku. Na záver dva ulrarýchle špinavé covery od KAAOS a TOTALITAR, takže si vieš urobiť predstavu, odkiaľ ten chladný severský vietor fúka. Akurát som čakal preklady týchto dvoch skladieb namiesto dva krát vytlačených fínsko - švédskych. Rešpekt Péťovi z Aback records, že doma neplače sa rozpadnutou kapelou, ale poskladal toto posmrtné EP.

lifepossession.bandcamp.com

1. Miliony let
  2. Kazatel