BOMBATÖLCSÉR / JACK 7"

Raw zine records
Čo to preboha je? Prvá nahrávka BOMBATÖLCSÉR bola pekný námrd, ale toto je ešte väčšie jebadlo. Chliev je to správne slovo. Mnohí si mysleli, že po zmene speváčky, to už nebude ono, ale to sa hlboko mýlili. DISRUPT sa dostali dopozadia, viac priestoru sa dalo ťažkému grindu hneď s dvoma spevmi. Ječákom a hrubým, ako sa píše v búklete, growlom. A keď do toho začne Erik búchať ako o závod, je z toho naozaj nepopísateľné šialenstvo. Tri nové skladby a cover od kolegov z druhej strany. Texty ostali disrupťácke: "Kill your mind", "Dollar slave system" atď., akurát nikdy nepochopím, prečo sa nedávajú do búkletov texty coverov (JACK text k prerábke BOMBATÖLCSÉR napísať vedeli.), pritom miesta tam je habadej. To si mám akože pohľadať niekde na texty.sk? Otáčam na druhú stranu a kapela s originálnym názvom JACK. Hlavne na juhu Slovenska sú dosť dobre známi a mne nikdy nezabudnú napísať aspoň dvakrát do mesiaca s prosbou o koncert, vydaní nahrávky alebo niečím podobným. Hrajú taký ten metalický grind crust, ktorý si už isto počul mnohokrát. Nech to počúvam ako chcem, po bombovom kráteri mi to príde dosť nudné. Ako je to dobré, rýchle, našľapané, ale dokopy tuctová nuda. A to na koncertoch zvyknú hrávať aj 50 minút, vtedy zo sály utekajú aj tí najzarytejší fanúšikovia. Alebo som mal začať najprv s touto stranou? Tiež tri skladby, z toho jedna znovu nahraná a takisto kaver od kolegov z opačnej strany aj s textom. Vinyl je peknej konopnej farby a poskladalo sa na neho osem dobročinných organizácií z celej Európy. Vrelo odporúčam hlavne kvôli BOMBATÖLCSÉR!

bandzone.cz/bombatolcser
jackgrindpunk.bandcamp.com

1. BOMBATÖLCSÉR - Sonnet for a whore