DISCARD - DEATH FROM ABOVE 7"

Insane society
Barvák kúpil Åkemu pivovar a ako vďaku získal právo vydať reedície singlov kapelám, v ktorých so svojim fotrovským pupkom "zavadzal". "Death from above" od DISCARD je druhým singlom z encyklopedickej trilógie potulkami švédskou históriou. PROTES BENGT je už vraj vypredaný a MOB 47 sa ešte len chystá. Šľahačkou k tejto trilógii bude limitovaný box obsahujúci všetky tri dosky na farebných vinyloch, ale poďme pekne poporiadku. Pri obale by sa dalo napísať, nechváľ deň pred večerou. Vyrezávaný čierny obal ozdobený striebornou ručnou sieťotlačou (rovnaký ako na split 7" CROW / SYIH) vyzerá fantasticky, všetko čierne ešte viac, no to je všetko, čo dostanete k platni. Žiaden insert, žiadne texty, fotky, nič. Niekedy by sa to dodržovanie pôvodných obalov, kedy sa o nejaké prílohy nikto veľmi nestaral, malo vynechávať a pustiť trochu uzdu fantázii. Čo napísať o kapele, ktorá toho zas až tak veľa nevydala; dve demá (neskôr prevydané ako split s CENSUR, kde vrzal aj Åke a NYX NEGATIV) a z nich pozbierané skladby vydané na samostatnom 7" a LP, a pritom tak ako DISCHARGE ovplyvnili mnoho nielen škandinávskych kapiel. A ak nie, tak má minimálne kadekto ich nášivku alebo triko. "Death from above" obsahuje šesť skladieb verne kopírujúcich až vykradájucich DISCHARGE v ich rannom období, ale sem tam počuť aj jemné linky od MOB 47, takže pekný a rýchly dbeat mangel. Hlavné špinavý mangel. Jednoduché riffy s ostrou gitarou (ešte bez efektu kuchynských spotrebičov), sem tam krátkym sóličkom a tuctaratá bicími, ktoré sa tridsať rokov snaží kopírovať každá druhá kapela, ale toto originál. Alebo aspoň originál z druhej, nie stopäťdesiatej ruky.

insanesociety.net/eshop

1. Death from above
  2. Condemned to oppression