Pi 24.5.2019 - 25.5.2019
Fear fest:
DEVIATED INSTINCT (UK), EXTINCTION OF MANKIND (UK), HONNÖR SS (Švédsko), AGNOSY (UK), SLUTET (Švédsko), SYSTEMIK VIOLENCE (Portugalsko), PISSCHARGE (Nemecko), BRINK OF DESPAIR (Nemecko), ATERFALL (Švédsko), PANIKATTACK (Švédsko), KILLBITE (Nemecko), TERRORVÄLDE (Švédsko), ANTIGEN (CZ / Nemecko), DEATH CULTURE DEPRIVATION (CZ), ENCORE (CZ), CAPSAICIN (CZ), KIBERA (CZ)

Praha, Modrá vopice

DIS-K47 / MORAL HANGOVER - LIMIT (TOTALITARIANISM STILL CONTINUES)
11.00 €

MORROW, ECHELONS (9.5.2019, Viedeň)

INCRIMINATE, HROBÁR, NOTHING CLEAN, ENDLESS SWARM (3.5.2019, Lovčica, Iba pohoda)

Urbura - Krvavá nevěsta CDr

Pozvánka na Fear fest 2019

Smrt #1 / 2006

COCO BONGO - DEMO TAPE MC (recenzia)
Skaven records
Túto kazetu mi na koncerte v istom zadymenom opiovom doupěti podstrčil jeden díler. Zrejme v rámci akcie prvá dávka zadarmo. Rozbaľujem neobvykle spracovaný obal z tetrapacku, ktorý bude vytŕčať na poličke s kazetami, a hneď pred dílerom kontrolujem, či je z vegánskeho mlieka. Neviem teda ako ostatné kusy, ale môj je z pohánkového drinku (Buchweizen - určite pozostatok z návštevy kontajnerov vo Viedni). Kapela aj labely majú šťastie. Ináč by sa pred scénou Kočovci neskryli ani na Dubnickom technologickom inštitúte, Stredoeurópskej vysokej škole v Skalici alebo v Danubiuse v Sládkovičove, aj keď aj tam by sa patrilo vo veľkom rozbehnúť aktivity, tak ako v Trnave. Kazeta obsahuje osem skladieb, z ktorých väčšinu už kapela naživo nehrá, ale to sa dočítaš v minibúklete o rozmere A7. Ide o notoricky známe evergríny známe z koncertov. Rýchly, sem tam až hopsavý pank, ktorý nie je až takou katastrofou, ako to deklarovali pred prvými koncertami. Je to jednoduché, ale riťnakopávajúce. Hlavne basa je super. Fast core bicie v skladbe "Je im jedno". Opakovaním sa človek učí. Trjú garážovka. Priamočiare texty, ktoré ti natlakuje Kočo. O zdieľaní názorov. O skejtovaní. O nepodporovaní sračiek, pretože im nejde o vegan, eko, bio, fair trade a neviem akú ešte podporu, tovar ako tovar, peniaze ako peniaze. O mobiloch: "Dáš tisíc eur za mobil, čo tvoj oco zarobil. Drahý mobil ošikať"" Haha! O plastoch všade vôkol nás. O lacnej pracovnej sile alebo nehas, čo ťa nepáli alebo čo oči nevidia, čo srdce nebolí, hlavne, že to JA budem mať lacné, aj keď to predtým precestuje polku sveta. O prehnanej hygiene (venované Denisovi B.?). A o skejtových spotoch. Pekné rýmovačky. Už kecám. Veď to všetko poznáš naspamäť. Nahrávané u kamošov z WILDERNESS v Bunkri. Limit 40 kusov. Som nadšený ako školáčka, pritom taká kokocinka - lakocinka. Vďaka za všetkých aktívnych ľudí. Toto je DIY s veľkým D, I a Y!

cocobongopunk.bandcamp.com
  1. Agresor
  2. Rituál