COCO BONGO - DEMO TAPE MC

Skaven records
Túto kazetu mi na koncerte v istom zadymenom opiovom doupěti podstrčil jeden díler. Zrejme v rámci akcie prvá dávka zadarmo. Rozbaľujem neobvykle spracovaný obal z tetrapacku, ktorý bude vytŕčať na poličke s kazetami, a hneď pred dílerom kontrolujem, či je z vegánskeho mlieka. Neviem teda ako ostatné kusy, ale môj je z pohánkového drinku (Buchweizen - určite pozostatok z návštevy kontajnerov vo Viedni). Kapela aj labely majú šťastie. Ináč by sa pred scénou Kočovci neskryli ani na Dubnickom technologickom inštitúte, Stredoeurópskej vysokej škole v Skalici alebo v Danubiuse v Sládkovičove, aj keď aj tam by sa patrilo vo veľkom rozbehnúť aktivity, tak ako v Trnave. Kazeta obsahuje osem skladieb, z ktorých väčšinu už kapela naživo nehrá, ale to sa dočítaš v minibúklete o rozmere A7. Ide o notoricky známe evergríny známe z koncertov. Rýchly, sem tam až hopsavý pank, ktorý nie je až takou katastrofou, ako to deklarovali pred prvými koncertami. Je to jednoduché, ale riťnakopávajúce. Hlavne basa je super. Fast core bicie v skladbe "Je im jedno". Opakovaním sa človek učí. Trjú garážovka. Priamočiare texty, ktoré ti natlakuje Kočo. O zdieľaní názorov. O skejtovaní. O nepodporovaní sračiek, pretože im nejde o vegan, eko, bio, fair trade a neviem akú ešte podporu, tovar ako tovar, peniaze ako peniaze. O mobiloch: "Dáš tisíc eur za mobil, čo tvoj oco zarobil. Drahý mobil ošikať"" Haha! O plastoch všade vôkol nás. O lacnej pracovnej sile alebo nehas, čo ťa nepáli alebo čo oči nevidia, čo srdce nebolí, hlavne, že to JA budem mať lacné, aj keď to predtým precestuje polku sveta. O prehnanej hygiene (venované Denisovi B.?). A o skejtových spotoch. Pekné rýmovačky. Už kecám. Veď to všetko poznáš naspamäť. Nahrávané u kamošov z WILDERNESS v Bunkri. Limit 40 kusov. Som nadšený ako školáčka, pritom taká kokocinka - lakocinka. Vďaka za všetkých aktívnych ľudí. Toto je DIY s veľkým D, I a Y!

cocobongopunk.bandcamp.com

1. Agresor
  2. Rituál