DEZINFEKCE - PSI CD

Nie je to ani tak dávno, čo kapela Dezinfekce z českých Budejovic vydala CD s názvom Psi, tak sa Vám ho pokúsim aspoň v skratke pripomenúť. Kvalitnou muzikou a desiatkami koncertov po celých Čechách, Slovensku a Nemecku Dezinfekce dokazujú, že aj keď vo svojej rakve majú zabitých 15 klincov, určite do nej nepatria! Od poslednej dosky sa síce veľmi po zvukovej stránke nezmenili, no stále môžeš čakať klasický nadupaný hard core punk. CD by som nazval pokračovaním poslednej radovky "Stačí najít důvod" aj keď mi v niektorých pasážiach chýbajú noise sóla a vyhrávky. Texty sú typické pre túto sebranku hardkoráků: o pomste, lži, nenávisti alebo prehrách v živote. Žiadne klišé, žiadna zábava, len surový život. V 13 skladbách a skoro pol hodine muziky sa skrývajú ako aj pomalšie vyhrávky, tak aj rýchle nasraté pasáže a vokály oboch hyperkatívnych bratov Maxových. Na záver si ešte raz vypočuješ znovu nahrané skladby "To všechno, co smíš chtít" a "Hajzl" zo starých dém. Dezinfekce nikdy nepatrili medzi extra ospevované kapely aj keď by podľa mňa svojím nasadením (ktoré rozhodne kurva majú!) a zvukom rozniesli nejednú známejšiu zahraničnú kapelu. Ešte na záver taká maličkosť, veľmi potešila vsuvka od najlepšieho českého herca Rudolfa Hrušinského staršieho. CD samozrejme obsahuje aj masívny a graficky vyriešený búklet (autorom je pán Gisbern), ktorý obsahuje aj preložené texty do angličtiny. Kvalitná prácička. CD vyšlo na Papagajův hlasatel records. Doska má raz výjsť aj na vinyle, no zháňanie ochotných labelov pokračuje pomaly. Psi ochočený vlci, jenom psi, co zapomněli kousat ..

01. Pomsta
02. Jak jsi na tom ty?
03. Ksicht