SHITSYSTEM, the PUBLIC, VOLE, -273.15 (20.4.2019, Košice)

TENGRI, 52 HERTZ WHALE, OUR STORIES, the WILDERNESS (30.3.2019, Bratislava, Fuga)

RANA - Nesprávne otázky CDr

Pozvánka na Hardcore is coming fest

Bariéra #6 / 2001

(13.4.2012) GORDON SHUMWAY, ALEA IACTA EST, JAKUBYSKO, IDIOTS PARADE - Zvolen, Music rock cafe (report)
V piatok trinásteho nás naša chuť cestovať zaviedla až do Zvolena. Zaniesol nás tam vlak, ale to je vlastne jedno. Doma sa nám sedieť nechcelo a na výber sme mali HOUBU a PUNK FLOID v Koloseu alebo rýdzo "apolitický" koncert v inom klube, ktorý sľuboval minimálne ťažké ublíženie na zdraví, takže výherca bol jasný od začiatku. Po nekonečnej ceste vystupujeme na stanici Zvolen - mesto a sme hneď pred klubom Music rock cafe. Nikde nikoho, vonku je pekné počasie, tak sa ideme aspoň pozrieť do centra a na hrad (moja úchylka). Po exkurzii sa už v klube nachádza kopec známych, režiséri, idioti, ale aj Rišo zo Žiaru, Rado z Tŕnia alebo Bystričania, takže kecáme ako staré baby na trhu. Väčšina žasla, že sa ešte niekto trepe také diaľky kvôli koncertom. Prvou kapelou večera sú GORDON SHUMWAY. Bubeníka ukradli z Paskudy, takže určite nepôjde o žiadne uspávanky. A ver tomu, že nie. Grind pal, ktorý zachádzal až do death metalu s melódiami, ale aj sypačkami o dvoch spevoch. Jeden poriadny vrešťák a druhý murmur, ktorý bolo počuť slabšie, takže dosť zanikal. Klasické texty proti kapitalizmu, nacizmu, o slobode zvierat alebo recyklácií, ale zišli by sa možno nejaké aspoň krátke príhovory. Ináč nemám žiadne námietky. Posledná skladba mala intro hrané na píšťalke. Snáď čoskoro na ďalšom koncerte. Na ALEU IACTU EST som bol veľmi zvedavý. Z nahrávok parádny old school grind, z každej strany počuť len samé chvály, teraz im vyšla konečne aj sedmička, tak poďme do toho. Veľká škoda, že dnes bez basy, ale dve gitary absenciu s kľudom vykryli. Totálne jebadlo, šialené minútové klepačky, ktoré kapela sypala s niekoľko sekundovými pauzami. Skvelý výkon, dostal som presne to, čo som čakal. Dobre, nedočkal som sa coveru DISTUPT, ale to by som už chcel asi priveľa. Na Slovensku jedna z top grindovíc! Počas prestávok sme vychádzali vonku na chodník pred klub, lebo na bare bolo brutálne zafajčené, a tu sa dozvedáme, že Čechom sa pokazila dodávka a vrátili sa späť domov. Sám neviem prečo sa tomu ani vôbec nečudujem. Pohotovo sa plánuje adekvátna náhrada, ale všetko poporiadku. JAKUBYSKOvci nevybáčajú z koľajníc, ktoré položili predchádzajúce kapely. Nasratý grind crust, ktorý u nás hral pred niekoľkými týždňami. Dojebali niekedy svoj koncert? Už sa mi nechce písať samé superlatívy :D Trešovica na koniec stále vedie. IDIOTS PARADE nestratili hlavu a bez problémov vyliezli namiesto LYCANTHROPHY na pódium. Že adekvátna náhrada? Myslím, že ešte lepšia ako pôvodná kapela. Aj keď samy so svojím vystúpením na poslednú chvíľu neboli veľmi spokojní, ja som sa nadmieru bavil. A ako som videl, väčšina ľudí okolo mňa tiež. Žiaden polkruh pred kapelou, síce ani žiaden šialený stagediving, pri ktorom sa rozbije polovica aparatúry. Ako bonus "trailer" skladby od miestneho MÄSA. A čo vlastne hentí idioti hrajú? Neľudský Petrin spev, až strojové bicie, zase ukradnutý člen, tentoraz gitara z JAKUBYSKA a basa alá včelý úľ dávajú dokopy pre niekoho až nepredýchateľný fast core. To najlepšie čo doma máme. To nie je reklama na hnusný Zlatý bažant. Po koncerte ešte chvíľu šmejdíme v klube, neodmietame pozvanie na nocľah, a tak sa za ešte mladej noci presúvame k Petre na dom s krátkou zastávkou v skúšobni. Po toustoch, pohári vína sa ukladáme spať, nemáme veľa hodín na spánok. Ráno len tak tak stíhame 3 a pol hodinové väzenie. Najväčšia vďaka patrí Petre za všetko, veď ty raz prídeš na východ! Fast core rules, sludge nech si počúvajú dôchodcovia.

Tento report už bol zobrazený 964 krát!
1 2 3 4 5
Hodnotenie reportu: 1.7