2.50 €

(13.6.2013) WYNSTON SMYTH - Viedeň, Pankahyttn (report)
Takže, potom ako som sám naložil všetok aparát ako čisty kokot, vyražam z domu a idem po Adrika a nasledovne po Denisa (taktiež známeho ako Penis). Samozrejme Mirec mešká, a tak sme sa rozhodli zastaviť sa u Denisovej Matky po nejaký ten grajcár na cestu. Plánovaný odchod, ktorý bol o 8, sa nám predľžil kvôli kupovaniu strún a káblov na pol 10. Konečne sme na ceste a čaká nás ešte dlha cesta do Wien. Prvá zastávka je stručná a zahrňa len kúpu nejakých pivčiek a po domácky vyrábaných korbačikov. V aute panuje veselá nálada a každy čumi na Spišsky hrad, keď v tom JEB a odletel nám späťák.. Ten tam bol nalepený lepiacou páskou, takže to sa dalo čakať. Za nami idúcemu kamiónistovi, na ktorého mal ten späťák namierené sa asi riadne napla riťka, ale díki Satanovi sa nikomu nič nestalo, ale späťák je v prdeli. To medzi posádkou vyvoláva mierny stres, ale to sa nasledovne meni na tému okolo ktorej sa točia policajne vtipky a výhovorky, ktoré by som musel dať fizlom, keby že nás zastavili. Takže po asi 5 zastávkach, asi 50 pivách v žalúdku ostatných a v mojom len voda (Aďo už si sprav ten vodičák kurva) a miernom blúdeni v našej hlavnej dedine, dorážame do Wien. Tu s pomocou jednej milej černošky (díky moc) sme asi po 20 minútach na Pankahyttn, čo oficiálne nie je squat, ale dom daný mestom pre pankačov na bývanie. Super vec. Až po príchode som sa dozvedel, že tu dnes hrajeme samy, a tak rýchlo mením strunky, riešime aparát a ide sa nato. Hrajeme v akomsi podchode alebo vstupe do budovy, rovno na ulici, takže sme poskytli zážitok okoloidúcim. Atmosféra je po piči, asi 40 pankáčov s hlavami ako papagáje a 4 kokoti zo Slovenska robia hluk rovno na strede Johnstrasse. Zvuk na hovno, set rýchly a tie tváre okoloidúcich ako keby videli satana samého. Proste nemalo to chybu. Vybavuje sa mi autobus, ktorý zastavil na zastávke rovno pred Pankhattynom a nikto z cestujúcich sa neopovážil vystúpiť. HEHEEHE. Ta najlepšia vec na tomto koncerte bol ale koncert po koncerte, t.j asi hodinová jam session. Každy hral na všetkom, pomenilo sa asi 5 bubeníkov, asi 20 spevákov a pár basákov. Fakt pravý pouličný punk ako má byť. Vstupné bolo samozrejme dobrovoľné a fakt nás prekvapilo, keď sme počuli koľko sa nazbieralo. Vyše 60 eúr od asi 20 pankáčov. PARÁÁÁDA. Fakt super ľudia a večerná párty ako sa patrí. Škoda že som musel isť chrápať skoro, ale bol som po tej ceste na sračky a to Ouzo a pivečká ma skolili. Zvyšok kapely sa vydal do Prátru na Kobru, čo je podľa toho čo som počul, obrovský asi 30 metrový kolotoč, ktorý z teba vytrasie dušu. Historky o hádkach a pádoch na cudzích ľudí v metre boli dobrá zábava na rannej prechádzke po Viedni. Rešpekt Denisovi za to, že padol ako posledný, aj keď si nie je istý čo ten večer vystrájal. Ráno sa musel ospravedlňovať týpkom na dome, takže asi to bol masaker. Keď prišiel na izbu a videl že nema kde spať, tak vykrikoval: "a Denisko má spať kde?" hehe. V mene celej kapely by som chcel podakovať Borisovi za parádny koncert a Danke schon všetkým čo tam boli. Deň druhý.

Tento report už bol zobrazený 379 krát!
 Autor: Vinco
1 2 3 4 5