11.4.2015 UNNATENDED FUNERAL, TOMORROWS HELL, SEE YOU IN HELL; Žilina, Bullwar

Autor: Adrik | Počet videní: 814

Baví ťa ešte čítať päťstopäťdesiaty report na koncert SEE YOU IN HELL? Slovné spojenie japonský burning spirit hard core sa pri nich skloňuje toľko krát, že sa až čudujem, že sa toto označenie nestalo sprostým slovom. Viem, že by si si radšej prečítal o tom, ako nemenovaný basák vyššie spomínanej kapely po koncertoch praktizuje pissing, a potom otáča matrace, ako keby sa nič nestalo, alebo ako vyššie nemenovaná kapela debaklom prehrala deň predtým s Trnavou vysoko 4:0? Zaregistruj sa, predplať si zlaté členstvo a dozvieš sa viac. Pre tých, ktorí sú socky alebo ich v punku zaujíma viac hudba, alebo ešte horšie texty a myšlienky je tu menej bulvárny report:
Auto meníme za rýchlik, ideme len dvaja a treba podporovať štátny podnik, ktorý sa dostal do finančných problémov kvôli zákerným praktikám a vojne cien od zlej konkurencie. Zabudli ale podotknúť, že aby sa zobudili, musela k nám prísť nakopať lenivé manažérske pozadia práve tá zlá konkurencia plus tie finančné problémy mohla spôsobiť drahá predvolebná kampaň nášho precedu v rámci cestovania "zadarmo". Z cudzieho krv netečie. Ale nie som ekonóm, takže možno sa mýlim. Viac v predplatenej verzii v rubrike Svet nášho precedu. Takže vyrážame nakoniec dvaja (nič prekvapivé) a k lístku dostávame aj miestenky. Ty vole, zrazu sa to dá? V Žiline sme o pol 6, času habadej, sadáme do Meštianskej pivárne a koštujeme nejaké tie špeciality. Asi o pol ôsmej sa presúvame o sto metrov do Bulváru, kde sú kade tade porozhadzovaní mŕtvi členovia SYIH. Včera to musel byť masaker. V podzemí sú už aj nejaké známe tváre a ležérne sa niečo deje aj s aparatúrou. Po nejakých tých ohováračkach a podpichovaniach začínajú hrať domáci UNNATENDED FUNERAL. 3/4 BOILING POINT, 150% MÖBIUS a aj tak to nie je nikde medzi. Zvukovo možno tak trochu k tomu MOBIUSU, ale hudobne úplne niekde inde. Pomalší power violence (ďalšie slovo, ktoré dnes opisuje kadečo len nie to, čo má) so sludgeovými vsuvkami. Žiadne minútové výplachy, ale dlhé kruté a zlé songy. Nechcem kecať, ale viac ako štyri alebo päť ich nebolo. Pýtam sa sám seba, prečo ešte nemám kazetu? TOMORROWS HELL som tuším po zmene speváčky za speváka ešte asi nevidel. Tak či tak, split LP aj EP sú zabíjacke, hudobne sa tá personálna zmena prejavila minimálne. Pozerám ako pozerám, ale kde je Kubánec? Žeby ďalšia zmena? Niečo mi asi zase uniklo. Pri prvej skladbe počuť iba basu, takže vôbec netuším, ktorá to bola, ale tá sa následnej upraví a už je to paráda! Vonku je príjemne, ale dole duní krutý severský metalový bombový útok. Ľudia stoja až na schodoch, vpredu aj nejaká ľahká akrobatika. Set poskladaný z posledných dosiek plus sa mi zdalo že aj nejaká tá novinka, čo som nepoznal. Pridáva sa a ide sa odznova playlistu. Fakt paráda. Na záver fanúšikoviasamurajských filmov a akcionári tovární na spracovanie wasabi - SEE YOU IN HELL. Nie je to tak dávno, kedy som ich naposledy videl práve v tomto podzemí. Z hrabnutím do gitár sa zo zdochlín stávajú rozdávači energie. Ako vždy našľapnutý hard core. Čo k nim nového napísať? Skladby z flexi a hlavne z poslednej radovky "Jed", ale zaznelo niečo aj z "Útoku" a starina "Kupředu". Zakončujú kaverom od RADEGAST a môžu sa ďalej venovať regenerácii. Dávame ešte nejaké pivo, Kubovi kradneme zajtrajší obed (dík!) a ideme na nočný vlak. Všetko fasa, aj Žilina je fasa, dokonca sme aj vystúpili tam, kde sme mali, takže žiadna perlička na záver výletu.
PS: To Štrbské pleso zase nabudúce!