2.50 €

(28.6.2015) VICIOUSXREALITY, HEATSEEKER - Košice, Collosseum (report)
Na tourko týchto dvoch poľských kapiel som bol mimoriadne upozornený. Že treba vidieť. Dal som bandcamp, muzika ma zaujala hneď. Obrazili domácu pôdu dva krát, prvýkrát v Blave pod mostom a na záver celej šnúry osádka dorazila aj do Košíc. Tam sú akcie poriadne živelné, máme to bližšie, tak volíme KE (dvaja to dali aj v BA). Dokopy sa nás pozbieralo 7, jeden kus LC, jeden kus Fiľakovo a zvyšok RS. Cesta ide ako keď je rok pred voľbami a zrazu sa všade robí. V Rožňave na pumpe nám to spestrí autobus plný teenageriek, ktoré spustia kobylkový nájazd na hajzle. Košice rozrajbané ako Bagdad po nálete. Nakoniec dokrútime na miesto, tradične nevynecháme fajnú imigrantskú pizzu za pár šupov, a potom už motáme a motáme sa v Collosseu.

Celá akcia má rýchly spád, nakoniec hrajú len Poliaci, domáci support OUTLAW, ktorý mal obísť celú šnúru, nešiel skrz nevybavenú dovolenku nikam, nezahrali ani tu, takže dneska komorne. Začína sa hrať o pol deviatej a VICIOUSxREALITY to odpaľujú ako páni. Neskutočná nálož energie, surový, neprikrášlený hardcore, ktorý si berie to podstatné z pilierov tohto žánru. Stará škola v poriadnych otáčkach, netreba nič komplikovať, ale priamočiaro útočiť. Je to dynamické, neskutočne dynamické. Prášia song za songom, spevák lieta hore dole. Ľudia lietajú hore dole. Účasť mi príde o niečo menšia ako obvykle, ale atmosféra je neskutočná. Kolobeh energie v plnom prúde, Poliaci trepú ako o život a všetko prebehne neskutočne rýchlo. Set trvá tak plus minus 20 minút, ale je to čistý tlak. Ani sa nenazdám a stojím otupený tou energiou, nemám slov, fakt výkon a muzika top.

HEATSEEKER idú zanedlho na to. Mohol by som rovno prekopírovať predošlé riadky. Set zahratý bez páuz a naťahovaní za rovnakú dobu. Oldschoolom nasatý a nasratý hardcore, ktorý zdevastoval všetko naokolo. Bohapustý rozjeb. Energie na rozdávanie, nápady priamočiare, ale maximálne účinné, dynamika smrteľná. Čo skladba, to výprask. Nekompromisne, úderne, divoko a zbesilo. Taká bola ich muzika, takí boli aj ľudia. Došlo aj na trieskanie lopatou po podlahe. Atmosféra brutal. Set ešte viacej brutálny. Ako ma prvá kapela vybila päsťou do ksichtu, tak táto to dokončila kopačkami na zemi. Set uplynie takisto rýchlo a stojím osprostetý ešte viacej.

Dohraté. Pred desiatou. Všetko sa zbehlo kurevsky rýchlo. Pohýname sa skoro, lebo zajtra do rachoty. Pred odchodom sa ešte vyzbrojím dvoma sedempalcami, lebo po tých výkonoch proste musím! Obidve poľské kapely to neskutočne naložili, intenzívna HC show na oboch stranách. Dostalo ma to neskutočne. Rozhodne odporúčam tieto kapely vidieť. Adept na klubovku roka.

Tento report už bol zobrazený 311 krát!
1 2 3 4 5