, Trangoška

THE WILDERNESS - III. (PHR)
14.00 €

ITS EVERYONE ELSE, MAKATA-O (18.10.2019, Bardejov)

ONDREY ZINTAER, SUMA, SUPRAPHON FAMILY, SEDEM MINÚT STRACHU kolaborácia s ONDREY ZINTAER & NOITT, USNU?, ZABLOUDIL(A), NOITT, 3 ONANY BOYS, MASSOLA (1.11.2019, Sereď, New York)

(1.4.2016) COCO BONGO, BASAL BANAR, NOSTALGIA, FYASCO - Spišská Nová Ves, Legenda (report)
Košicko - prešovská kooperácia sa dohaduje na poslednú chvíľu. Z Košíc tak vyrážajú dva faláty, v Prešove do môjho žihadla naberáme tri safalátky. Máme dobrodružné povahy, takže namiesto diaľnice volíme cestu Prešov - Margecany - Spišská Nová Ves a aj napriek dezolátnej komunikácii a kamiónu pred nami, ktorý bol širší ako asfaltka (ten tamadiaľ musí jazdiť doteraz), je v aute veselá nálada a rozoberáme púpavové párky a alkoholické vzostupy a pády. Ale aspoň navôkol je pekná scenéria. V Spišskej sme pred ôsmou, prvá kapela sa ešte len zvučí, takže sme všetko stihli ako sa patrí. Do rúk berú nástroje domáci COCO BONGO a je to naozaj pank as fuck. Chaos je ich druhý a bordel tretí pseudonym. Kočo je reinkarnácia Kurta Cobaina (aj jeho dátum narodenia by mal sedieť) na amfetamíne. Ako som už písal vyššie, je to bordel, ktorý sa na nič nehrá. Tak to má naozaj byť a tak to má naozaj znieť. Plus k tomu úprimné texty z bežného života (naj bol ten o preháňaní s osobnou hygienou). Všetkých to pobavilo, to je hlavné. Číslo dva BASAL BANAR s posilou z PASKUDY. Čudný zvuk, všetko vybudené na maximum, až tak, že podľa mňa v niektorých pasážiach bubeník nepočul absolútne nič. Zväčša nové piesne, ktoré som nepoznal (ale aj taká "Sója z pekla"), všetko v tradičnom mixe hrubého crustu a grindového násilia s metalovou gitarou. Samozrejme nechýbal brutálny spev. Ale ten zvuk bol aj tak fakt divný. Som zvedavý na novú nahrávku. Na záver kaver od zvolenských kolegov (nie, nebolo to MÄSO ako odznelo v publiku). PECKA! Jediným mínusom dnešného podujatia je absencia jedla na koncerte. Jednohubky z lístkového cesta boli síce super, ale hlad nie je náš kamarát, takže zatiaľ čo sa chystá NOSTALGIA, vyrážame na spišskú bagetu. Napcháme pupky a kým sa vrátime, Liptovčania už stihli aj dohrať. Škoda, vraj to dnes bolo o poznanie lepšie ako nedávno na ich domácej pôde. Takže čakáme na kapelu, hlavne kvôli ktorej sme sem dnes merali cestu po lesných cestičkách. FYASCO do piče! Od prvého úderu je to ZLO! Holup za rozjebanými činelmi do toho mláti jak pominutý. Tie očiská. A tie ručiská! Boli všade! A že ešte stíhal bliakať aj do mikrofónu. A že mu nezavadzal. Také brutálne nasadenie som naživo nevidel kurva dlho. V istý moment je vo vzduchu viacero nôh a dokonca aj stokilový frfloš Satelit. Z reprákov nenávisť, z batohu borovička. Hrajú sa zaradom šialené pecky z novej nahrávky "Pod nechtom býva najväčšia tma" (7" čoskoro na TSC!) a je to krutá řežba, ako by napsíal klasik. Pomedzi ne príhovory a komentáre, kameň papier nožnice o to, čo sa bude hrať zo starých vecí a ako prídavok vypýtaná "Rukynohydolámať". Kapela je úplne mŕtva, z oblečenia žmýka pot a moč, aby mala čím zapíjať ďalšie panáky. A ja som vysmiaty od ucha k uchu. Bohužiaľ hneď po koncerte nasadáme do auta a tentoraz vyberám cestu Kluknava - Víťaz - Široké - Prešov - Košice. O jednej som doma. Dnes akosi skoro. Nabudúce asi zvolím ešte väčšie obchádzky.

Tento report už bol zobrazený 527 krát!
1 2 3 4 5
Hodnotenie reportu: 1.44