Pi 9.6.2017 - 10.6.2017
Pallasit fest 2017:
piatok: FLIGHT665 (CZ), COMMODORE 64 (CZ), SVINĚ! (CZ), SVÍZEL (CZ), FLUMMOX (CZ), LEVÁK BOB (CZ), RABIES (CZ)
sobota: EINE STUNDE MERZBAUTEN (CZ), 6MAS (CZ), ŠKODA 120 (CZ), USNU? (CZ), ALEA IACTA EST (SK), DELUSION (CZ), NAKAM (Nemecko), MEAT MENTALS (Nemecko), MASSOLA (CZ), KULMA (CZ), CONTROLLED EXITENCE (CZ), STRAFPLANET (Rakúsko), RIVERS RUN DRY (Maďarsko)

Zruč nad Sázavou, Pallasit

KULTRA! - MEZI SKYLLOU A CHARYBDOU (FFUD RECORDS)
10.00 €

IMPLORE (22.5.2017, Košice)

Bachi (TARAS BULLBA, THEMPTINESS, Zem records, Negativní prdel zine, ...)

RADIANCE, VICIOUS REALITY, TOUCH, REMINDED, BLUESBREAKER (20.5.2017, Košice, Collosseum)

SVAVELDIOXID - Krigets brutalitet 7"

V úzkostnej depresii vzbury

Express your feelings #10 / KAZ #5 / 0

Echt kapustnica

(11.2.2017) OUTREACH, BIG CHEESE, RAPTURE, PAYDAY, BLIND AUTHORITY, PERFECT BLUE, REFLECT, UNJUST, INSIST, CONTROL, ARMS RACE, THE FLEX - Leeds (report)
New wave of british hardcore. Takto presne sa volal názov jednodňového koncertu, ktorý bol zas v mojom obľúbenom Leedsi. Pôvodne som ani nemal v pláne ísť, ale doma nuda, takže sa ide. Dneska priamo z môjho mestečka vlakom až na konečnú. Prichádzam na stanicu a zisťujem, že som si zle pozrel odchody vlakov a môj som nestihol. Nasratý čakám na ďaľší spoj čo ide o hodinu. Dokým mrznem tak pomaly stále prichádzajú nový a nový futbaloví fanušíkovia a vyspevujú na plné hrdlá. Asi je nejaký dôležitý zápas. V Leedsi som v celkom dobrom čase, rýchlo padám do klubu. A teraz to prichádza. Dneska tu hrá 14 kapiel z toho 13 z nich hrá straight edge/mosh/metalcore/hardcore a jedna jediná emo/screamo. Stretávam kamoša, čo došiel zo Sheffieldu a pomaly začíname. Píšem to ako si zhruba pamätám, lebo kapiel bolo veľa, menilo sa poradie a členovia a nakoniec bol z toho moc riadny mix. Prvá kapela OUTREACH - sxe hardcore zo Škótska. Nejaký mladí chalani, na začiatok celkom fajn, ale odporúčal by som ešte chvíľu potrénovať v skúšobni. Druhá kapela BIG CHEESE. Údajne prvý koncert, toto sa mi už viac páčilo. Na gitarke mladá slečna a spevák z výborným vokálom. Je to ujačené, celkom dobre zahraté, spokojnosť. Ďaľšia vec RAPTURE, nejaká výmena členov kapiel, za mikrofón ide ďaľšia slečna. Toto je tiež fajná vec, nová kapela, celkom dobre zahraté, hardcore/punk jak noha. Veľa úspechov do budúcnosti. Kapela číslo štyri a moje prvé želiezko do ohňa. London straight edge PAYDAY. Toto znie už viac zohratejšie, celkom fajné rýchle riffy a už sa zobúdzajú aj kung-fu karate mosheri. Spevák dole pod pódiom. Krátky set. Ja som spokojný. Budem kapelu sledovať do budúcnosti. Ďaľšia vec je mosh/sxe BLIND AUTHORITY, tiež z Londýna. A tu nastáva totálne peklo. Straight edge kung-fu karatisti sú jak na drogách (a prečo by neboli keď všade naokolo sa pijú značkové energy drinky a coca-cola - true till death!) Toto sa mi moc nepáči a keď ešte všade naokolo lietajú päste a kopačky nemám nejak záujem sledovať kapelu. Zahraté celkom fajn, ale u mňa nič moc. Poslednú kapelu tohto polčasu uzatvárajú screamo/emo/hardcoristi PERFECT BLUE. Jediná kapela, ktorá vyčnieva z dnešného line-upu. A toto je čistý záblesk z neba. Perfektne uškriekaný vokál, výborná gitara, basa a neskutočne šialený bubeník. Ten si dáva riadne a vôbec sa nezastavuje sa. Z nahrávky to bolo ok, ale naživo je to čisté zúfalstvo (v dobrom slova zmysle). Výborná kapela, výborný set. Kapela má len kazetu, takže čakám dokým dačo nevyryjú do vinylových drážok a hneď berem. Druhý polčas začína a postupne hrajú svoje krátke 10 minútové sety REFLECT (sxe hc Manchester - celkom v pohode set), UNJUST - hc/punk Manchester - tiež dobre zahraté, čakám na debutovú nahrávku). Straight edge hardcore INSIST je jednou z najlepším európskych kapiel a o nej sa bude ešte určite počuť. Akurát im vychádza debutový 7". Treba byť v strehu. Set zahratý tiež veľmi rýchlo. Kapela číslo 10, a to CONTROL. Melodickejší rýchly hardcore/punk. Zatiaľ najdlhší set zo všetkých kapiel. Je to dobre zahraté, ale u mňa sa pomaly už dostáva únava, tak to sledujem už len jedným okom. Diskutujeme o tom, že pozerať a počúvať kapely, ktoré hrajú a znejú rovnako nie je žiadna výhra a po čase to už začne nudiť. Ďaľšiu kapelu neregistrujem názov, tak neviem či to bola len nejaká náhrada alebo si prišli len tak zahrať. Ale ďaľšia vec už je riadny výbuch. ARMS RACE a ich primitívny mix hardcoru a oi punku. Spevák zo seba vydáva taký murmur ako nikto. Je to čistá nálož. Jedna z najlepších kapiel z novej vlny hardcoru v Británii. Ľudia sú besní, mosh pit ide nonstop. Len rukami odháňam aby som jednu nedostal po papuli. Predposledná kapela sú lokálny chuligáni the FLEX. Tu už nastáva riadne šialenstvo. Ako domáce hviezdy dostávajú riadnu dávku bordelu pod pódiom. Toto je koniec sveta. Mosh-pity a stage divingy prakticky nezastavujú. Zas sa len kryjem a aj smejem na niektorých druhoch tanca. To treba zažiť a vidieť. V polovici setu musíme pomaly odísť, aby sme stihli posledný vlak domov. Takže nestíhame sxe hc TRUE VISION. Ešte rýchlo zahajujem aspoň nejaké nákupy a berem rovno LP-čka ARMS RACE a the FLEX. Padáme rýchlo na vlak a stíhame to len tak tak. 2 minúty neskôr a vlak by bol preč. Dneska to bol veľmi únavný večer, toľko kapiel pokope, niektoré lepšie niektoré horšie. Ale všetky držia spolu a NWOBHC je stále čoraz silnejší.

Tento report už bol zobrazený 209 krát!
 Autor: cocotello
1 2 3 4 5