Pi 9.6.2017 - 10.6.2017
Pallasit fest 2017:
piatok: FLIGHT665 (CZ), COMMODORE 64 (CZ), SVINĚ! (CZ), SVÍZEL (CZ), FLUMMOX (CZ), LEVÁK BOB (CZ), RABIES (CZ)
sobota: EINE STUNDE MERZBAUTEN (CZ), 6MAS (CZ), ŠKODA 120 (CZ), USNU? (CZ), ALEA IACTA EST (SK), DELUSION (CZ), NAKAM (Nemecko), MEAT MENTALS (Nemecko), MASSOLA (CZ), KULMA (CZ), CONTROLLED EXITENCE (CZ), STRAFPLANET (Rakúsko), RIVERS RUN DRY (Maďarsko)

Zruč nad Sázavou, Pallasit

KULTRA! - MEZI SKYLLOU A CHARYBDOU (FFUD RECORDS)
10.00 €

IMPLORE (22.5.2017, Košice)

Bachi (TARAS BULLBA, THEMPTINESS, Zem records, Negativní prdel zine, ...)

RADIANCE, VICIOUS REALITY, TOUCH, REMINDED, BLUESBREAKER (20.5.2017, Košice, Collosseum)

SVAVELDIOXID - Krigets brutalitet 7"

V úzkostnej depresii vzbury

Express your feelings #10 / KAZ #5 / 0

Echt kapustnica

(4-.5.5.2017) BASTIEN, SUMA - Bardejov + Prešov (report)
BAESTIEN. Vznikli len nedávno na troskách iných kapiel. Vydali hneď prvú dosku pod krídlami Alerta antifascista eecords. Neskôr na to sa mi ozvali či im neviem pomôcť s pár koncertami na Slovensku, tak prečo nie. Takže na Slovensku 3 koncerty v máji, z toho stíham dva. Nezáväzná podmienka bola, že by sa chceli vyhnúť klubom a barom. Teda Bardejov / Bašta, Prešov / skúšobňa, Trnava / Kubik.
Do Bardejova prichádzame v počte 4ks, ďalšie auto z Košíc v počte 3ks, plus na mieste pár lokálnych štamgastov. Bašta prerobená na nepoznanie. Najmä kaviareň. Čistý luxus, mandľové mlieko, maté, 3 druhy nealko piva, čo chceš viac. BAESTIEN sa po ceste nevedeli vynadívať na krásy Slovenska, a tak im cesta z Brna trvala nejakých 9 hodín. Pred Baštu prichádzajú okolo 20:30, pomáhame vykladať aparát na najvyššie poschodie Bašty. Kapela sa rozkladá a niečo po deviatej začína hrať. Zvuk trošku zliaty, ale songy poznám tak sa nestrácam. Ľudí okolo 30ks. Všetci sa bavia, niektorí skoro dostávajú záchvaty z tlaku post metalu a crustu. Veľmi dobrá atmosféra, kapele som uveril každý tón. Bolo vidieť, že to čo hrajú ich baví. Samozrejme nejaké ďakovačky, tak sa skrývam do rohu a po trištvrť hoďke je koniec. Trošku ešte kecáme, okolo pol jedenástej balíme a idem domov.
Ráno na rýchlovku do práce a trhovisko nakúpiť nejaké zeleniny na jedlo. Začala nová vlna bolesti zubu, tak doobedu si skôr pospávam ako pripravujem koncert. Baestien hlásia z BJ nejaké fopa ohľadom ubytka, ale nakoniec sa všetko dáva do klidu. Okolo tretej som hotový s jedlom, o švrtej naberám "majiteľa skúšobne". Robíme nákup občerstvenia a o piatej sme na mieste. Asi o pol šiestej prichádzajú BAESTIEN. Ukazujeme malebné skúšobňové priestory a opäť vykladáme aparát. Pomaličky prichádzajú ľudia, odbehujem po Henrietku a jej luxusné seitan burgre. Prichádza SUMA trošku v pozmenenej zostave. Janka ostala doma. Na bicie tento raz Andrej z DISTAXU. Zisťujeme, že premietačka nepodporuje .avi formát, tak utekám po laptop, ale ani to nepomáha, lebo chýba pre zmenu hdmi kábel. Keď sa to začne kurviť, tak poriadne. Mierne zdržanie, strážnik medzi tým nabehol, že kto je tu šéf, a že kto nám tu dovolil robiť diskotéku. Nakoniec sa nechal ukecať a všetko išlo hladko. Tak snáď to nebola posledná diskotéka. Trochu Improvizácie a namiesto premietania je na bedňach položený laptop a na ňom beží video podmaz pre project s názvom SUMA. Napočudovanie celkom dobrý zvuk, ľudia sa natlačili dnu. Skromný odhad ľudí spolu s kapelami - cca 30/35 osôb. 20 minút noise niečoho. Opäť veľmi príjemné a som rád, že som stihol každý z ich troch koncertov, ktoré odohrali. Búrlivý potlesk a je koniec. Aparát je rozložený, takže nie je za čím čakať. Kecáme a už nastupujú BAESTIEN. Musím uznať, že dnes je to ešte viac pohlcujúce aj napriek pár zvukovým ťažkostiam. Prv to tam pískalo, potom sa trhali struny, ale napokon všetko dobre dopadlo. Zvuk myslím že lepší ako v Bardejove a atmosféra rodinnejšia. Premietačka fičala tentoraz v pohode a potlesk na konci bol ešte búrlivejší, ako na predchádzajúcu bandu. Po závere to skúšam s jukeboxom a HEXIS, ale po chvíli som vypnutý a začínajú diskotékové stereotypy. Od Neverending story až po mandarinka darinka. Zlo. Vykecávame sa a pomaly ta práva párty začína. Ako cez okno vyletí prvé oblečenie a prvé disko lúče zisťujem, že je nedobre. Po vkročení dovnútra všetci tancujú, ešte aj kapela. Tancuje sa asi všetko, podlieza sa metla (asi limbo dance), dopíjajú sa posledné zvyšky alko/nealka a okolo jednej to zatvárame. Ráno vstávačka o ôsmej, naskakujem na skate, smer byt, kde Česi spali. Trošku pomáham s raňajkami, naskakujem k ním do dodávky smer skúšobňa. Nahadzujeme aparát, lúčime sa a je po všetkom. Ostávam smutný a ľutujem, že som s nimi nešiel aj do Trnavy a následne do Prahy. Ale ten skurvený zub by asi nepomohol mojej ceste po celom Slovensku a Čechách hore dole. Nevadí nabudúce. Kapela vyzerala byť spokojná, Prešovský koncert neskončil s prerábkou, aj keď bolo menej ľudí ako sa očakávalo. Tak dík všetkým čo došli, veľmi si to vážim. Práve sa dozvedám, že Trnava tiež dopadla super. Takže ešte raz dík všetkým čo došli, všetkým čo pomohli, za organizáciu v Bardejove a Trnave, za jedlá a miesto na prespanie a za výborné chvíle, ktoré si budeme isto všetci ešte dlho pamätať.

Tento report už bol zobrazený 211 krát!
 Autor: DeeGee
1 2 3 4 5